تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان زيرك، دوستش حق است و دشمنش باطل.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803635531




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آشتياني در نشست خبري :كسب 7 مدال در گوانگجو / امكان دوپينگ در دوچرخه سواري وجود دارد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: آشتياني در نشست خبري :كسب 7 مدال در گوانگجو / امكان دوپينگ در دوچرخه سواري وجود دارد
رئيس فدراسيون دوچرخه سواري با تاكيد بر اينكه اين فدراسيون با برنامه و هدفمند حركت مي كند، از كسب احتمالي 7 مدال رنگارنگ توسط دوچرخه سواران كشورمان در بازيهاي آسيايي 2010 گوانگجو خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، اميررضا واعظ آشتياني صبح امروز در نشست خبري فدراسيون دوچرخه سواري كه در محل دفتر امور مشترك فدراسيون هاي ورزشي برگزار شد، به تشريح برنامه ها و آخرين اتفاقات اين فدراسيون پرداخت.

وي در ابتداي اين نشست به قضاوت رسانه ها درباره تغييررنكينگ ركابزنان در ماه هاي گذشته اشاره كرد و گفت: اين رنكينگ ها حاصل حضور در تورهاي خارجي يا داخلي دوچرخه سواران است. يكي از دلايلي كه دوچرخه سواران كشورمان موفق به دريافت سه سهميه المپيك 2008 پكن شدند دو سال حضور متوالي در مسابقات بخش جاده، قرار گرفتن بر صدر آسيا و حضور در بين 10 تيم اول جهان و در نهايت كسب امتياز ورودي المپيك بود.

آشتياني خاطرنشان كرد: واقعيت اين است كه المپيك 2008 به پايان رسيد و ما براي المپيك لندن چهارسال فرصت داريم و سرمايه گذاري كلان براي حفظ اين رنكينگ را لازم نمي دانيم. بلكه اين هزينه گزاف را طي دو سال صرف آماده سازي، مهيا كردن امكانات سخت افزاري و نرم افزاري مي كنيم و دو سال منتهي به المپيك (2011 و 2012 ) را براي رسيدن به اين امتياز صرف خواهيم كرد و هيچ نيازي نيز تا اين زمان به رنكينگ هاي آسيايي نداريم.

بر تورهاي داخلي نظارت مي كنيم
وي با اشاره به اينكه اگر مي خواهيم يك تور موفق داشته باشيم بايد از لحاظ پشتيباني و اقتصادي آمادگي لازم را بدست آوريم گفت: هيئت هاي استاني ما متوليان اصلي تورهاي بين المللي در ايران هستند اما بايد بدانند اين تورها ملي است و تنها آنها توفيق برگزاري آنها را دارند. مجامع جهاني ما را مسئول برگزاري تورهاي بين المللي مي دانند به همين دليل ما براين تورها ناظر هستيم اما متاسفانه در اين بين مقاومت هاي زيادي را از سوي مسئولين استاني در اين خصوص مي بينيم.

آشتياني تاكيد كرد: با جديت و قاطعيت بر روند تورهاي بين المللي نظارت مي كنيم. تورهاي ما بايد با كيفيت باشد و تمام فاكتورهاي لازم را براي حضور تيم هاي خارجي دارا باشند تا ديگر شاهد حضور كمرنگ تيم هاي خارجي نباشيم.

وي با اشاره به اينكه ايران تنها كشورآسيايي است كه هم اكنون 5 تور بين المللي در آن برگزار مي شود گفت: به استانها توصيه كرده ايم تا مراكز استانها را محور برگزاري تورهاي بين المللي خود قرار دهند. ما زير ساخت مناسب براي برگزاري تورهاي مختلف نداريم به گونه اي كه شاهد هستيم برخي از شهرها امكان پذيرش ميهمانان بين المللي را ندارند.

وي با بيان اينكه ما هم اكنون تور رياست جمهوري تهران را به عنوان يك الگو برگزار مي كنيم اظهار داشت: ما براي ايجاد انگيزه حضور تيم هاي خارجي در دومين دوره تور رياست جمهوري پيش بيني حداقل 80 هزار دلار جايزه را كرده ايم.

حذف امتياز بين المللي تورهاي ايراني صحت ندارد
وي با بيان اينكه از بين تورهاي ايراني تنها امتياز بين المللي تور تفتان گرفته شده است، گفت: ما از ابتدا نگران اين تور بوديم و تاكيد زيادي نيز به همكاري مسئولين سيستان و بلوچستان براي برگزاري مطلوب تور داشتيم اما آنها نتوانستند اين تور را به صورت بين المللي برگزار كنند. امتياز بين المللي اين تور از ما گرفته شده است اما UCI (اتحاديه جهاني دوچرخه سواري) دوسال به ما فرصت داده تا اين تور به صورت داخلي برگزار شود و در صورت آمادگي مجددا وارد تورهاي بين المللي شود.

وي خاطرنشان كرد: تمامي تورهاي ما شرايط بين المللي را دارند. در برخي رسانه ها اين مطلب اعلام شد كه تورهاي ايران ديگر بين المللي نيستند. متاسفانه اداره تربيت بدني آذربايجان اين خبر را كه به استناد يك روزنامه ورزشي تهيه شده بود به رسانه ها ارسال كرد و يك جريان سازي غلط را بوجود آورد. درحاليكه با پيگيري هاي لازم به اين نتيجه رسيديم كه درتوليد اين خبر شيطنت كرده اند. ما اين مسئله را به جديت از سوي سازمان تربيت بدني پيگيري خواهيم كرد.

دوچرخه سواري با برنامه حركت مي كند
آشتياني با اظهار اينكه دوچرخه سواري با برنامه حركت مي كند اظهار داشت: در سال 87 بيش از 35 مسابقه با حضور بيس از 330 تيم ورزشي در رده هاي مختلف چون بزرگسالان و جوانان، تورهاي جاده و پيست، اميد، ليگ، قهرماني كشور،بانوان، كوهستان و 11 اعزام برون مرزي در سطح باشگاهي و ملي را پشت سر گذاشته ايم كه نشان از يك حركت خوب و پشتوانه سازي قوي در اين رشته دارد.

پيش بيني 7 مدال در گوانگجو
رئيس فدراسيون دوچرخه سواري با بيان اينكه هدف ما حضور يك تيم قدرتمند در بازيهاي آسيايي 2010 گوانگجواست، گفت: ما در رقابتهاي سال 2002 كره تنها يك مدال و در مسابقات 2006 قطر چهار مدال(3 نقره و يك برنز) بدست آورديم.

وي گفت: با توجه به اينكه قطعا در بيش از 10 ماده ورزشي مردان در گوانگجو شركت خواهيم كرد پيش بيني كسب حداقل 7 مدال در رنگ هاي مختلف كرده ايم. البته اين امكان وجود دارد كه اين رنگ ها بهتر يا بدتر شود زيرا دوچرخه سواري رشته صدم هاي ثانيه است.

وي با بيان اينكه چنانچه رشته كوهستان به رشد مورد نظر ما برسد قطعا عازم گوانگجو خواهد شد، خاطرنشان كرد: در بخش بانوان پتانسيل هاي خوبي داريم. به همين منظور پيش بيني حضور ركابزنان در دو ماده و كسب عناوين پنجم و ششمي را براي بانوان كشورمان در شانزدهمين دوره بازيهاي آسيايي چين داريم.

وي با تاكيد بر اينكه 80 درصد مدالهاي دوچرخه سواري در رشته پيست است، گفت: ما در نشستي كه با سازمان تربيت بدني داشتيم خواسته ايم تا پيست هاي دوچرخه سواري هرچه زودتر آماده شود، زيرا اكثر مدالهاي اين رشته متعلق به ركابزنان پيست است. هم اكنون ساخت پيست هاي اهواز، كرمان، مشهد و ساري در مراحل پاياني است كه البته اين پيست ها قابل بهره بهرداري است و ما تنها منتظر مسقف شدن آنها هستيم.

در انتخاب مربيان وسواس به خرج مي دهيم
وي در خصوص حضور مربي خارجي گفت: دو مربي خارجي تيم ملي "ليندنر" و تولومانف" زحمات زيادي براي دوچرخه سواري ايران كشيدند اما به دلايل شخصي از تيم ملي كناره گيري كردند. ما مربيان داخلي بسياري را مورد ارزيابي قرار داده ايم و هم اكنون نيز اين فرصت را به مجيد ناصري يكي از مربيان جوان داده ايم تا با برنامه اهداف فدراسيون را جلو ببرد.

آشتياني با تاكيد بر اينكه ما در انتخاب همكاران خود وسواس به خرج مي دهيم، ادامه داد: ما مدتها است به دنبال يك مربي ايده آل در بخش پيست مي گرديم. با "روسو" سرمربي فرانسه مذاكره كرديم اما وي عذرخواهي كرد. مذاكرات ما با "بوي گايس" دستيار تيم ملي دوچرخه سواري پيست فرانسه به نتايج خوبي رسيده و قرار است اين مربي هفته آينده با سفر به ايران امكانات دوچرخه سواري كشورمان را ارزيابي كند و در نهايت به پاسخ روشني دست يابيم.

با تيمي جوان به مسابقات قهرماني آسيايي مي رويم
وي با اشاره به اينكه دو ماه آينده تيم ملي جوانان و بزرگسالان عازم تور قطر، تيم ملي بزرگسالان به تور لانكاوي مالزي و ركابزنان پيست به ورلد كاپ جهاني چين خواهند رفت افزود: ما سال 2009 رقابتهاي قهرماني دوچرخه سواري آسيا در اندونزي را پيش رو داريم . قطعا با يك تيم جوان و با پشتوانه در اين مسابقات حضور خواهيم يافت و به همين دليل به دنبال جذب يك مربي در بخش پيست هستيم تا در 8 ماه باقيمانده بتوانيم به سطح مطلوبي برسيم. ما رنگ مدال ها را در اين رقابتها تعيين نمي كنيم اما اميدواريم سهم خوبي در كسب مدال در رشته هاي مختلف خصوصا رشته هاي پيست داشته باشيم.

انتظار همكاري از فدراسيون پزشكي ورزشي داريم
آشتياني در پايان نشست خبري امروز خود با بيان اينكه ما همواره دنبال اين هستيم كه محيط ورزش و دوچرخه سواري سالم و پاك بماند گفت: قبل از برگزاري هر مسابقه يا تور داخلي طي درخواست كتبي از فدراسيون پزشكي ورزشي جهت انجام تست دوپينگ تقاضاي همكاري كرده ايم اما اين فدراسيون همكاري مناسبي كه مد نظر بود را نداشت.

وي با بيان اينكه پاسخ منفي فدراسيون پزشكي به دليل گران بودن تست دوپينگ است، گفت: دوچرخه سواري رشته اي است كه امكان دوپينگ در آن وجود دارد و قطعا كسي كه اين عمل را انجام دهد حقوق ديگران را تضييع كرده است و ما نيز با چنين فردي برخورد مي كنيم. اما قطعا بايد روند ما به صورتي باشد كه روزي شاهد اتفاق ناخوشايندي در رقابتهاي برون مرزي نباشيم زيرا در اين صورت ما متضرر مي شويم.
 يکشنبه 15 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 177]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن