تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بركت در مال كسى است كه زكات بپردازد، به مؤمنان مدد و يارى رساند و به خويشاوندان كمك نما...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803952052




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تاخت آبي پوشان پايتخت براي قهرماني / فاصله ميان مدعيان


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: تاخت آبي پوشان پايتخت براي قهرماني / فاصله ميان مدعيان
هفته بيست و يكم ليگ برتر فوتبال باشگاه هاي ايران در حالي شنبه شب به پايان رسيد كه آبي پوشان تهراني در دقيقه 90 و با گل "آرش برهاني" صدر جدول را از ذوب آهن بازپس گرفتند.


به گزارش ايرنا، تيم استقلال تهران در شرايطي به مصاف تيم مس كرمان رفت كه سال گذشته "امير قلعه نويي" سرمربي كنوني استقلال بر روي نيمكت مس كرمان نشسته بود و هم اكنون به جاي وي "پرويز مظلومي" سكان هدايت اين تيم را در اختيار دارد.
استقلالي ها كه به نظر مي رسيد با شنيدن خبر باخت رقيب ديرينه خود به ذوب آهن، روحيه مضاعفي پيدا كرده بودند، در اين بازي پاس هاي تكضرب و سريع را در دستور كار خود قرار دادند و به واسطه اين حركت بارها صاحب موقعيت هاي طلايي شدند اما در نيمه نخست توپي از خط دروازه ها گذر نكرد.
اما در نيمه دوم و در دقيقه 52 سانتر خسرو حيدري با اشتباه مهدي رحمتي در شرايط ايده آل در مقابل پاي حسين كاظمي قرار گرفت تا وي زننده گل اول استقلال باشد، اين گل در دقيقه 67 با شوت مواج ادينهو به سوي دروازه طالب لو، جبران شد.
استقلال پس از اين گل سراسر حمله شد تا بالاخره در دقيقه 89 ارسال پژمان منتظري را آرش برهاني با ضربه سري فني به گل سه امتيازي آبي پوشان تبديل كرد.
"آرش برهاني"‌با اين ضربه، 15 گله شد و هم اكنون در صدر جدول گلزنان ليگ برتر فوتبال باشگاه هاي ايران قرار دارد.
اما در سويي ديگر تيم محبوب پايتخت كه اين روزها، شرايط مناسبي را سپري نمي كند در اصفهان به مصاف ذوب آهن، ديگر مدعي قهرماني رفت.
قهرمان نيم فصل ليگ برتر كه اين روزها با حضور "منصور ابراهيم زاده" به پديده اي استثنايي در ليگ تبديل شده در آرامش كامل با توجه به يك بازي كمتر، به دنبال صدرنشيني بود.
اما در مقابل، تيم پرسپوليس با باخت دو بر صفر در ورزشگاه آزادي و در مقابل چشم هزاران هوادار كه در هفته بيستم در مقابل تيم ملوان به ثبت رسيد، شرايط خوبي را سپري نمي كرد و اين بازي براي آنها حكم سرنوشت را داشت.
در اين بازي اما باز هم تيم ذوب آهن بود كه با يك بازي منطقي در نيمه اول و با گل خلعتبري پيروز به رختكن رفت و در ابتداي نيمه دوم نيز ، اين خلعتبري بود كه آب پاكي را بر روي دستان پرسپوليسي ها ريخت و با گل دوم خيال ابراهيم زاده را راحت كرد.
ذوب آهن كه گويا هنوز تشنه گلزني بود در دقيقه 67 توسط "محمد صلصالي" به گل سوم رسيد و روز بسيار بدي را براي واعظي كه پس از يك دوره طولاني مصدوميت درون دروازه پرسپوليس قرار گرفته بود، رقم زد
اخراج دو بازيكن ذوب آهن بدليل دريافت كارت قرمز و 9 نفره شدن اين تيم، فرصت خوبي براي جبران گل هاي خورده در اختيار پرسپوليس قرار داد كه تنها ضربه پنالتي "ابراهيم توره" توانست يكي از گل هاي خورده را جبران كند و از دست دادن موقعيت مناسب براي زدن گل به تيم 9 نفره، مسوولان پرسپوليس را متقاعد كرد كه براي اوضاع بحراني اين تيم تدابيري را بيانديشند.

** صبا - سپاهان/ اندوخته يك امتيازي
دو تيم صباي قم و سپاهان اصفهان كه در هفته هاي اخير با كسب نتايج مطلوب به جمع مدعيان ليگ برتر ملحق شده اند براي راهيابي به رده هاي بالايي جدول، بازي حساسي را در ورزشگاه يادگار امام (ره) قم انجام دادند.
زردپوشان سپاهان كه در نيم فصل دوم با هدايت "فرهاد كاظمي" آغاز بسيار خوبي داشتند و در بازي قبلي خود سه امتياز شيرين از استقلال تهران شكار كرده بودند، در مقابل تيم صبا به يك امتياز قانع شدند.
در اين بازي، "فيروز كريمي" كه در سوي ديگر ميدان، مقابل "فرهاد كاظمي" قرار داشت اجازه نداد تيمش در ورزشگاه خودي شكست را پذيرا شود و گل "محمد نوري" يك امتياز را به نام اين تيم ثبت كرد و اگر پنالتي صبايي ها به هدر نمي رفت شايد فرهاد كاظمي اولين باخت خود را با سپاهان تجربه مي كرد.

** پيام - داماش / برنده قعرجدول، مشهدي ها بودند
دو تيم داماش و پيام كه از هم اكنون نامزدهاي اصلي سقوط به ليگ دسته اول باشگاه هاي كشور هستند در حالي در مشهد به مصاف يكديگر رفتند كه به سه امتياز حياتي اين ديدار نياز مبرم داشتند.
تيم داماش دو بار از پيام پيش افتاد و در دقايق 7 و 65 به گل رسيد اما نتوانست اين برتري را حفظ كند تا تيم پيام با گل هاي دقايق 20 ، 72 بازي را به تساوي كشاند.
اما در دقيقه 89 اشپيتيم آرفي فرصت طلبي اش را نشان داد و توانست 3 امتياز را در قعر جدول ازان پيام كند.

پاس - برق شيراز / تهديد تبديل به فرصت
بركناري وينگو بگوويچ سرمربي كروات تيم پاس همدان كه اين روزها نقل محافل رسانه هاي خبري بود با نتيجه هفته بيست و يكم به زمان ديگري موكول شد.
كسب نتايج ضعيف اين تيم و شكست هفته گذشته در مقابل ابومسلم گمانه زني ها را براي تغيير سرمربي پاس قوت بخشيد.
اما در هفته بيست يكم اين تهديد تبديل به فرصتي براي بگوويچ شد به طوري كه اين تيم توانست در دقايق پاياني، بازي را با تك گل "شهباز آركينف" پيروز شود تا تغيير سرمربي كروات فعلا به بايگاني سپرده شود .
تداوم ناكامي هاي برق شيراز نيز منجر به اين شد كه محمد عباسي سرمربي اين تيم با اعلام اينكه ديگر براي نجات برق كاري از دستش ساخته نيست، استعفاي شفاهي خود را تقديم مسوولان اين باشگاه نمايد.
** سايپا - راه آهن/ تفكر سه امتيازي مايلي كهن
تيم سايپا كه با حضور "محمد مايلي كهن"‌‌ به دو پيروزي متوالي در ليگ برتر دست يافته اين بار نيز با تفكر اين مربي توانست در مقابل تيم هميشه سر سخت راه آهن، سه امتياز به اندوخته هاي خود اضافه كند.
در نيمه دوم و در دقيقه 55، تيم سايپا با گل "ايمان رزاقي راد" سه امتياز را به نام خود ثبت كرد تا "محمود ياوري" هم دستان خود را در مقابل مايلي كهن به نشانه تسليم بالا ببرد.

** مقاومت - پيكان / مدير روستا ماندني شد
دو تيم مقاومت شيراز و پيكان قزوين كه در هفته هاي اخير با شكست مقابل رقباي خود دچار بحران شده بودند براي رهايي از اين وضعيت به مصاف يكديگر رفتند.
پيكاني ها كه با سرمربيگري "علي اصغر مدير روستا" در هفت هفته گذشته موفق به كسب پيروزي در ليگ برتر نشده بودند، توانستند دوباره طعم شيرين پيروزي را حس كنند.
پيكان كه نيمه نخست را شكست خورده به رختكن رفت در نيمه دوم و با گل هاي دقايق 55 و 71 ايمان حيدري و مهدي تاجيك به پيروزي رسيد تا "مدير روستا" كه در فكر رفتن بود، ماندني شود.

** ملوان - فولاد / پرواز قوي سفيد
ملوان انزلي سرمست از پيروزي تعجب برانگيزش در مقابل پرسپوليس، اين هفته به مصاف فولادي رفت كه اين تيم نيز هفته بيستم را با پيروزي پشت سر گذاشته بود .
تيم ملوان پس از اينكه هفته گذشته در مقابل حيرت همگان در ورزشگاه آزادي تهران در مقابل تيم پرسپوليس به پيروزي رسيد اين بار در ورزشگاه تختي انزلي شگفتي آفريد و
توانست فولاد خوزستان را در نيمه اول با سه گل شكست دهد تا فولاد در نيمه دوم حرفي براي گفتن نداشته باشد.
** آخرين بازي هفته بيست و يكم ليگ برتر براساس برنامه از پيش اعلام شده قرار بود بين دو تيم استقلال اهواز و ابومسلم مشهد برگزار شود كه اين ديدار به دليل مشكلات پيش آمده پروازي برگزار نشد و به موجب اعلام سازمان ليگ درصورت فراهم بودن شرايط امروز ( يكشنبه) اين ديدار انجام خواهد شد.
هم اكنون تيم استقلال تهران به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به ذوب آهن كه يك بازي كمتر دارد، با 40 امتياز در صدر جدول ايستاده است .
تيم صباي قم با 34 امتياز در رده سوم قرار دارد و تيم پرسپوليس با 33 امتياز در رده چهارم ايستاده است.
رقابت هاي ليگ برتر فوتبال كشور پس از دو هفته برگزاري، به خاطر ديدار دوستانه تيم ملي فوتبال ايران با تيم ملي چين در روز جمعه (18ديماه) و همچنين ديدار تيم ملي ايران با سنگاپور در چارچوب رقابت هاي جام ملت هاي آسيا، دو هفته تعطيل خواهد بود .
 يکشنبه 15 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 158]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن