تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816787970




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار ويژه كيهان؛ صورت حساب سنگين جنايت اسرائيل براى آمريكا


واضح آرشیو وب فارسی:الف: اخبار ويژه كيهان؛ صورت حساب سنگين جنايت اسرائيل براى آمريكا
يك همكار نشريات زنجيره اي و راديوها و روزنامه هاي بيگانه كه همواره بر سياه نمايي عليه عملكرد اقتصادي دولت مي پردازد، فارغ التحصيل رشته ادبيات و از مقامات سابق فروش و بازاريابي يك شركت خودروسازي بزرگ است.
به گزارش بولتن نيوز، «س-ل» كه در مصاحبه و موضع گيري ها به عنوان كارشناس اقتصادي معرفي مي شود، در رشته ادبيات درس خوانده و قبل از روي كار آمدن دولت نهم بدون سابقه تخصصي و كاري روشن به عنوان معاون بازاريابي و فروش يك شركت خودروسازي بزرگ منصوب شده بود. به همين دليل هم با ندانم كاري ها و تخلفات خود، هزينه هاي گزافي را به شركت ياد شده تحميل كرد تا جايي كه با وجود گذشت 4 سال، آثار منفي آن عملكرد همچنان به عنوان چالشي براي شركت خودروساز مطرح است. همچنين گفته مي شود انعقاد قرارداد چندين ميلياردي براي واردات خودروي سنگين چيني كه با مشكلات جدي در زمينه خدمات پس از فروش و كيفيت پايين مواجه است، از شاهكارهاي اين كارشناس اقتصادي! است.
اين گزارش مي افزايد وي در زمان تصدي سمت مذكور انتصابات مشكوك و غير كارشناسي فراواني داشته و براي مثال سرپرست امور اداري يك شركت كوچك را به عنوان مدير بازاريابي اين خودروسازي بزرگ منصوب نمود در حالي كه شخص مذكور داراي هيچ گونه سابقه اي در حوزه مسائل بازاريابي و فروش نبود.
از ديگر تخلفات آقاي لام در حوزه مسائل اقتصادي و صنعت اين كه در زمان پذيرش مسئوليت بازاريابي و فروش، به صورت غيرقانوني پست مديرعاملي يكي از شركتهاي تابعه همان گروه خودروسازي را نيز در اختيار داشته است. وي همچنين به عنوان مشاور، از برخي مديران اجرايي نيز مبالغي دريافت مي كرده است.
از سوي ديگر در زمان مديريت وي فعاليتهاي مبارزه با قاچاق از سوي ستاد مركزي مبارزه با قاچاق كالا و ارز 40 دستگاه بنز قاچاق كه از مبداء دوبي به كشورمان حمل مي شد، توسط نيروي انتظامي و گمرك كشف و ضبط شد و تحت پيگرد قانوني و رسيدگي هاي دستگاه قضايي قرار گرفت.
اين گزارش مي افزايد: شركت بزرگ خودروساز پس از خبرساز شدن قراردادهاي مربوط به واردات آمبولانس، در روند رسيدگي به اين پرونده قاچاق به پرداخت چهار ميليارد و 100 ميليون تومان جريمه محكوم شد.
گفتني است نامبرده هم اكنون يك روزنامه افراطي و اپوزيسيوني را در پوشش روزنامه اقتصادي اداره مي كند.

جنگ رسانه اي حاميان و مخالفان رژيم جنايتكار صهيونيستي، با فشار برخي عناصر سازشكار عرب به رسانه هاي مستقل وارد فاز تازه اي شده است.
خبرها در اين زمينه حاكي از آن است كه رژيم صهيونيستي و دولت آمريكا در پي اطلاع از زمينگيري اسرائيل در عمليات كور نظامي عليه «مقاومت غزه» فشار خود را روي رژيم هايي نظير دولت مصر، و تشكيلات خودگردان محمود عباس متمركز كرده اند تا مانع از فعاليت روشنگر و اثرگذار شبكه هايي نظير المنار، العالم و پرس تي وي شوند.
همزمان با فشار بر شبكه المنار لبنان براي تعطيلي برنامه هاي خود در مصر و جلوگيري از پخش برنامه هاي آن، خبر مي رسد تشكيلات خودگردان هم كه كنترل رام الله را در دست دارد، خبرنگاران شبكه هاي العالم و پرس تي وي را تحت فشار گسترده تر قرار داده تا از انتشار واقعيت هاي جنگ نابرابر در غزه و مواضع برخي جريان هاي سازشكار دست بكشند. از سوي ديگر دولت مصر نيز از اقدامات شبكه «العالم» در انعكاس راهپيمايي هاي ملت مسلمان مصر و انتشار سخنان انتقادي آشفته شده و خبرنگاران اين شبكه را به شدت تحت مراقبت و فشار قرار داده است به گونه اي كه اين خبرنگاران بارها از سوي افراد ناشناس مورد تهديد تلفني قرار گرفته اند.
اين روند سخت گيري و كارشكني در حالي است كه به گزارش روزنامه صهيونيستي هاآرتص، «اسرائيل پس از يك هفته عمليات نظامي، جنگ را به رسانه هاي عربي نظير الجزيره، و العربيه كشانده و اقداماتي را براي استفاده از تلويزيون هاي عربي آغاز كرده است. اين اقدام با كمك عرب زبان هايي كه در استخدام ارتش اسرائيل هستند انجام مي شود.»
سرهنگ «اويچايي ادارايي» از فرماندهان ارتش اسرائيل روز شنبه براي مصاحبه اي زنده به الجزيره دعوت شد. او اولين مقام رسمي اسرائيل بود كه پس از آغاز اين حملات در معروف ترين كانال تلويزيوني عربي جهان ظاهر شد و به توجيه سياست نظامي اسرائيل پرداخت.
اوفير گندالمن رئيس بخش رسانه هاي عربي در وزارت خارجه اسرائيل هم در مصاحبه با كانال عربي راشا اليوم گفت: «براي اسرائيل اهميت دارد كه بطور مستقيم با مخاطبان جهان عرب ارتباط برقرار كند.» در همين حال «اوي ديختر» وزير امنيت عمومي نيز طي يك هفته اخير بارها با رسانه هاي عرب زبان نظير الجزيره گفت وگو كرده است. مسئولان اسرائيلي ديگري نيز با بخش هاي انگليسي زبان رسانه هاي عربي مصاحبه كرده اند كه ترجمه عربي آن بلافاصله زيرنويس مي شد.
اولمرت و ليوني، نخست وزير و وزير خارجه رژيم صهيونيستي هم طي روزهاي اخير به تناوب از شبكه الجزيره براي ارعاب و تهديد مقاومت فلسطين بهره گرفته اند.

عضو گروهك جبهه ملي خاتمي را نامزدي استاندارد رياست جمهوري ندانست. كوروش زعيم در گفت وگو با سايت ضد انقلابي اخبار روز گفت: خاتمي اين بار اگر موفق شود، قوي تر از گذشته عمل خواهد كرد اما اراده سياسي و اعمال قدرت در اجراي مسئوليت ها در سرشت او نيست.
اين عضو گروهك لائيك جبهه ملي همچنين گفت: خاتمي تازه اگر اين بار هم بتواند رئيس جمهور مستقلي باشد، كسي نيست كه خارج از قفس]![ محدوديت هاي مذهبي بتواند عمل كند و دوستان روحاني خود را برنجاند. بنابراين با ايشان يا هر روحاني ديگر هرگز نخواهيم توانست به يك قانون اساسي مردم سالار و تحقق حقوق بشر و دموكراسي راستين دست يابيم. حمايت از خاتمي تلف كردن چند سال وقت است. وي اضافه كرد: شرايط براي موضع گيري انتخاباتي مساعد نيست و به همين دليل ماشه را زودهنگام نمي كشيم.
گفتني است گروهك جبهه ملي پيش از اين انتخابات مختلف را تحريم كرده است.

يك هفته پس از تهاجم وحشيانه و كور رژيم صهيونيستي به نوار غزه، ارگان رسمي سازمان سيا به نقل از خبرگزاري فرانسه نسبت به نتايج ناگوار اين واقعه ابراز نگراني كرد.
راديو فردا به نقل از خبرگزاري فرانسه گفت: حمله اسرائيل، جبهه ضد آمريكايي را در ايران تقويت كرده و چالش بيش از پيش نگران كننده اي را پيش روي اوباما رئيس جمهور جديد آمريكا گذاشته است. يك سال پيش بوش با اجلاس آناپوليس اين اميد را كه نفوذ ايران در خاورميانه كاسته خواهد شد، به وجود آورد اما اقدام اسرائيل، اقبال به حماس را افزايش داده و در مقابل آينده سياسي تشكيلات خودگردان را زير سؤال برده است، تشكيلاتي كه از سوي آمريكا حمايت مي شود.
اين گزارش مي افزايد: ماجراي اخير مسائل ديگري را هم پديد آورده است؛ مصر و اردن دو متحد كليدي آمريكا در دنياي عرب كه از صلح با اسرائيل پشتيباني مي كنند، در وضعيت نامساعدي قرار گرفته اند و از سوي شماري از كشورهاي عرب و گروه هاي اسلامي متهم مي شوند كه نه تنها كاري براي توقف حملات به غزه انجام ندادند بلكه به طور تلويحي بر اين حمله صحه گذاشته اند.
خبرگزاري فرانسه همچنين از قول حمزاوي تحليلگر مؤسسه كارنگي آمريكا خبر مي دهد «جبهه اي كه حول ايران، سوريه، حماس و حزب الله لبنان» شكل گرفته، از اين به بعد نفوذ بيشتري در افكار عمومي دنياي عرب خواهد داشت. اكنون منطقه به دو بخش تقسيم شده؛ يك بخش از موضع ايران ]حمايت از ملت فلسطين[ پشتيباني مي كند و بخش ديگر موضع آمريكا و كشورهاي مصر، اردن و عربستان است كه حماس را متهم مي كنند.
استيون كوك عضو اتاق فكر شوراي روابط خارجي آمريكا هم به فرانس پرس گفته است: حمله اسرائيل به نوار غزه هم كار آمريكا را براي ادامه مذاكرات صلح خاورميانه مشكل تر خواهد كرد و هم به هزينه آمريكا، نفوذ ايران را در منطقه افزايش خواهد داد.
در همين حال كريس هدجز خبرنگار آمريكا تأكيد كرد: مردم آمريكا در قتل عام فلسطيني ها شريك اسرائيلند. بي دليل نيست كه ما در دنيا مورد نفرت قرار مي گيريم. ما به هيولا و گردن كلفت هاي ميليتاريست، بي عاطفه و وحشي و طرفدار كشتار و جنايت جنگي تبديل شده ايم اما خشونت، استفاده كنندگان از آن را هم نابود مي كند. اين جنگ نيست، قتل عام است.

دولت آمريكا براي دومين بار طي يك هفته از شيرين عبادي عضو مؤسس گروهك هاي «كانون مدافعان حقوق بشر» و «شوراي ملي صلح» حمايت كرد و نسبت به پلمب شدن و بازرسي دفتر گروهك غيرقانوني كانون مدافعان حقوق بشر ابراز نگراني نمود.
شان مك كورمك سخنگوي وزارت خارجه آمريكا مدعي برخوردهاي تهديدآميز با عبادي شد و افزود: ما اينگونه برخوردهاي دنباله دار را محكوم مي كنيم!
وي همچنين گفت: آمريكا به همراه دوستان و متحدانش در منطقه در كنار كساني كه در ايران در راستاي دستيابي به حقوق بشر تلاش هاي صلح آميز دارند، خواهد ايستاد.
سخنگوي وزارت خارجه آمريكا مدعي آزار و اذيت شيرين عبادي شد و گفت: اين بخشي از يك كمپين خصمانه فزاينده عليه فعالان حقوق بشر است.
مقامات و رسانه هاي دولتي آمريكايي از پلمب دفتر اين گروهك غيرقانوني و فاقد مجوز به عنوان «يورش» و «هجوم» نام مي برند. اعضاي گروهك مذكور به ويژه عبادي تاكنون توضيح روشني در اين زمينه كه چرا دولتي ضد حقوق بشري با مختصات دولت نومحافظه كار بوش از آنها حمايت مي كند، ارائه نكرده اند اما طبيعتا وابستگي اين مجموعه با پروژه هاي راه اندازي شده از سوي ديك چني معاون تندرو بوش مي تواند توضيح كافي در اين زمينه باشد.
 يکشنبه 15 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: الف]
[مشاهده در: www.alef.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن