تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819656676




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هفته بيست و يكم ليگ برتر/استقلال دقيقه 90 به صدر جدول بازگشت/ برهاني پيك خوشبختي آبي پوشان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: هفته بيست و يكم ليگ برتر/استقلال دقيقه 90 به صدر جدول بازگشت/ برهاني پيك خوشبختي آبي پوشان
تيم فوتبال استقلال با پيروزي برابر مس كرمان در هفته بيست و يكم رقابت هاي فوتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور صدر جدول را از ذوب آهن پس گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، در آخرين ديدار از روز نخست هفته بيست و يكم رقابت هاي فوتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور، تيم فوتبال استقلال تهران موفق شد با نتيجه 2 بر يك از سد ميهمان خود مس كرمان عبور كرده و با 40 امتياز بار ديگر به صدرجدول رده بندي اين مسابقات بازگردد.

در اين ديدار كه با قضاوت يدالله جهانبازي، در ورزشگاه آزادي و در حضور كمتر از 8 هزار نفر برگزار شد، حسين كاظمي(53) و آرش برهاني(90) براي استقلال گل زدند و ادينهو(68) تك گل مس را به ثمر رساند.

اميرحسين صادقي در دقيقه (1+90) اين ديدار از زمين اخراج شد. همچنين آرش برهاني از استقلال و جلال اميديان، علي حمودي و حميدرضا نقي زاده از تيم مس كرمان بازيكنان اخطاري اين ديدار بودند.

تيم فوتبال استقلال با اين پيروزي 40 امتيازي شد و به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به ذوب آهن اصفهان به صدرجدول بازگشت. شاگردان ابراهيم زاده ساعتي پيش با برتري برابر پرسپوليس رده نخست جدول را از آن خود كرده بودند. مس كرمان هم با اين شكست و 30 امتياز پيشين به رده هشتم جدول سقوط كرد.
 شنبه 14 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 122]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن