تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله شوخى مى‏كردند ولى جز حقّ چيزى نمى‏گفتند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815591278




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خط ارتباطي اطلاعات با مردم


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: خط ارتباطي اطلاعات با مردم
ساخت توالت‌هاي عمومي را به بخش خصوصي بسپارند

كمبود شديد توالت‌هاي عمومي در تهران موجب آسيب‌ديدن سلامت افراد جامعه و به خطر افتادن بهداشت محيط شده است كه براي رفع اين معضل، پيشنهاد مي‌شود شهرداري ساخت و بهره‌برداري از‌‌توالت‌هاي عمومي را به بخش خصوصي بسپارد و به ويژه مشوق‌‌‌آن‌ها‌‌در احداث توالت‌هاي عمومي در ميدان‌هاي شلوغ و پر‌‌رفت‌‌‌و آمد شهر باشد.

شهروند تهراني‌

مشكل گاز تاكسي سبز مرا بيكار كرده است‌

مالك تاكسي سبز هستم كه از 2 ماه پيش دستگاه ‌‌ECU گاز آن سوخته و اين امر موجب بيكار شدن من و عقب افتادن كرايه خانه و اقساط تاكسي شده است.

زيرا هر بار كه به شركت تامين قطعات و نمايندگي‌هاي مجاز ايران‌خودرو مراجعه مي‌كنم، پاسخ مي‌دهند دستگاه يادشده را ندارند و اين وسيله در بازار آزاد هم پيدا نمي‌شود، كه آن را بخرم و استفاده كنم. به نظر مي‌رسد چه بسا تاكسي‌هاي ديگر هم مشكل خرابي وسيله ‌‌ECU گاز خودروهايشان را دارند كه متاسفانه كسي نيست پاسخ‌گويشان باشد و مشكل‌شان را حل كند.

مالك تاكسي سبز

قطع سيستم دريافت قبوض بانك‌ها

براي پرداخت قبوض آب و برق و گاز و تلفن چندبار به شعب بانك‌هاي ملي و صادرات مراجعه كردم كه هر بار به بهانه قطع سيستم، مبالغ آن‌ها را دريافت نكردند. آيا مي‌توان پذيرفت سيستم‌هاي 2 بانك پرمشتري، هميشه خراب باشد يا مسايل ديگري مطرح است كه ترجيح مي‌دهند وقتشان را صرف قبوض آب و برق نكنند؟!

يك خانم دبير

واگذاري سهام عدالت به كاركنان درماني بيمارستان‌ها

كاركنان قراردادي بيمارستان ميلاد پس از سال‌ها تلاش و انجام وظايف محوله، هنوز رسمي نشده‌اند و انتظار دارند در مورد رسمي شدنشان اقدام شود. همچنين كاركنان واحدهاي درماني بيمارستان‌ها از سهام عدالت محرومند، كه در اين مورد نيز تقاضاي رسيدگي دارد.

م - ن - بيمارستان ميلاد

افزايش آرام‌آرام قيمت پنير و شير

قيمت شير و پنير آرام‌آرام و 50 تومان به 50 تومان گران مي‌شود و با اين وضع معلوم نيست افزايش مستمر قيمت آن‌ها كي متوقف خواهد شد.

خانم مصرف‌كننده لبنيات‌

حق عائله‌مندي مرا بپردازند

بازنشسته وزارت بهداشت و درمان در بندرانزلي هستم و تقاضا دارم در مورد پرداخت حق عائله‌مندي ما اقدام شود.

بيژن خليلي - بندرانزلي ‌

خيابان بهار جنوبي شب‌ها تاريك است

خيابان بهار جنوبي واقع در بزرگراه شهيد صدر شب‌ها خيلي تاريك و در نتيجه رفت و آمد عابران در اين خيابان، مشكل و با خطراتي همراه است. از اداره برق منطقه تقاضاي تامين روشنايي اين كوچه را داريم.

خانم خانه‌دار

نياز به اطلاع‌رساني بيشتر دارد

اگر در مورد چگونگي اجراي نظام هماهنگ پرداخت حقوق‌ها به زبان ساده بيشتر اطلاع‌رساني شود، بسياري از ابهام‌هايي كه در اين مورد وجود دارد، مرتفع خواهد شد.

تلفن به خط ارتباطي‌

حقوق ناچيز كارمندان صدا

با حقوق بسيار كم كارمندان صداي جمهوري اسلامي ايران چگونه مي‌توان زندگي كرد؟ در ضمن ما را بيمه نكرده‌اند و پس از 10 سال نيز اعلام كرده‌اند كه بابت بيمه بايد مبلغ 60 هزار تومان در 2 قسط بپردازيم و اين علاوه بر مالياتي است كه از حقوق ما كسر مي‌شود.

كارمند راديو

افزايش خودسرانه كرايه اتوبوس‌هاي فرديس‌

رانندگان اتوبوس‌هاي مسير فرديس كرج - ميدان آزادي خودسرانه كرايه‌هايشان را از 300 به 400 تومان افزايش داده‌اند و در اين مورد وقتي به فرمانداري، شهرداري و شوراي شهر كرج شكايت مي‌كنيم، با اين كه مي‌پذيرند افزايش كرايه اتوبوس‌ها غيرقانوني است، اما در اين مورد اقدامي صورت نمي‌دهند.

يوسفي - كرج‌

حقوق ما كم شده! ‌

به بازنشستگاني مثل من كه 22 سال سابقه خدمت دارند، در اجراي نظام هماهنگ اضافه‌اي تعلق نگرفته است، حق عائله‌مندي آنان نيز همانند سايرين كه اضافه گرفته‌اند، نصف شده، در نتيجه بجاي اينكه حقوقشان اضافه شود، كسر شده است البته نه بطور موردي بلكه كلي، اگر سازمان بازنشستگي توضيحي بدهد، رفع ابهام خواهد شد.

عباسعلي رجائي - بجستان

گراني مكرر لبنيات

از شهريور ماه سال جاري تاكنون لبنيات پگاه و پاك دوبار افزايش قيمت داشته است. ‌

بنويسيد حداقل در فاصله چند ماه يك بار گران كنيد نه دوبار.

مصرف كننده لبنيات

سازمان‌هاي آب، برق و تلفن در مورد حفاري‌ها هماهنگي كنند

ادارات برق و آب و گاز حفاري‌ها را با يكديگر هماهنگ كنند كه زيان كمتري به بودجه عمومي وارد شود، از اين طرف مثلا سازمان آب حفاري‌هاي خود را صاف و آسفالت مي‌كند و سه روز بعد مخابرات همان نقاط را كنده كاري مي‌كند، يا براي تعويض كابل، برق منطقه وارد عمل مي‌شود براستي آيا اين كار شدني نيست؟‌

‌ خانم شهروند تهراني‌

سود سهام را بدهند ‌

ما سهام عدالت گرفته‌ايم اما از سود آن خبري نيست. بنويسيد زودتر اقدام نمايند.

تلفن به خط ارتباطي

درخواست از شهرداري

ساكنان شهرك اكباتان همانند ديگر شهروندان عوارض نوسازي مي‌پردازند، لذا انتظار دارند شهرداري حفظ و گسترش فضاي سبز اين شهرك را نيز مثل ديگر نقاط انجام دهد.

از ساكنان شهرك اكباتان‌

برنامه‌هاي سوزناك

شبكه‌هاي جام‌جم براي ايرانيان خارج از كشور برنامه‌هاي شاد و جالب پخش مي‌كنند، اما شبكه‌هاي داخلي همه‌اش برنامه‌هاي سوزناك و گريه‌آور پخش مي‌كند چرا بين ايرانيان خارج و داخل تفاوت قائل مي‌شوند؟

يك خانم تهراني

دردسرهاي دريافت برگه معاينه فني

براي معاينه فني خودرو به پاركينگ بيهقي رفتم كه تقريبا از هر 10 دستگاه خودرو 7 دستگاه را براي تنظيم موتور مي‌فرستادند. آنجا هم ابتدا سخت مي‌گرفتند كه براي تنظيم موتور، خودرو بايد به تعميرگاه‌هاي مجاز شركت‌هاي سازنده آن‌ها منتقل شود. آيا چنين رفتارهايي با شهروندان صحيح است؟ ‌

مالك خودرو

تعويض پلاك‌هاي منازل چه توجيهي دارد؟

از آنجا كه شهرداري در مورد تعويض پلاك منازل تهران اطلاع رساني قابل توجهي نكرده ‌است، اين طرح براي شهروندان و سازمان‌هاي گوناگون مشكلاتي به وجود آورده است و اصولا معلوم نيست چه دليل و توجيه‌هايي دارد؟

در ضمن آيا بهتر نبود پلاك‌هاي قديمي را كه از سردر منازل كنده‌اند، دور نمي‌انداختند و با استفاده ازآن طرح تعويض پلاك‌ها را به اجرا مي‌گذاشتند؟

تلفن به خط ارتباطي

دريافت حق عضويت در كانون

سوالم از سازمان بازنشستگي كشوري اين است كه آيا كانون‌هاي بازنشستگي مجازند از هر عضو 200تومان حق عضويت بگيرند؟

يك فرهنگي از شهرستان سقز

پاسخ مسئولان‌

پاسخ شركت واحد اتوبوسراني تهران‌ در مورد بهبود وضعيت حمل و نقل مسافران‌

با سلام. احتراما بازگشت به مطلب مندرج در آن روزنامه به تاريخ 20/9/1387، با عنوان ، به اطلاع مي‌رساند برابر اصل 44 قانون اساسي و مصوبات ابلاغي و در راستاي تحقق اهداف برنامه توسعه اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي و پيرو سياستگذاري امور اجرايي جهت واگذاري برخي اختيارات بخش حمل و نقل عمومي به شركت‌هاي غيردولتي و كاهش تصدي‌گري دولت به منظور افزايش كارايي و بهره‌وري و بهبود وضعيت حمل و نقل مسافر در داخل و حومه شهرها، مقرر گرديد به گونه‌اي عمل شود كه 40 درصد اتوبوس‌هاي شبكه خطوط در اختيار بخش دولتي و 60درصد در اختيار بخش خصوصي قرار گيرد.

حسين بيژني - مديرعامل و عضو هيئت مديره‌

پاسخ وزارت بازرگاني درخصوص كوپن قندوشكر

نظر به درج مطلبي با مضمون در شماره 24340 آن روزنامه، روابط عمومي وزارت بازرگاني، خود را نسبت به پي‌گيري موضوع از مرجع مسئول، موظف دانست كه نتيجه امر جهت رعايت مراتب احترام تماس‌گيرنده ارجمند و ساير مخاطبان گرامي آن نشريه، به اطلاع مي‌رسد:‌

مقدار سهميه سرانه اقلام كالابرگي و همچنين تعداد كالابرگ‌هاي تخصيصي براي مدت يكسال از سوي شوراي محترم اقتصاد تعيين و جهت اجرا به وزارت بازرگاني ابلاغ شده است. شايان ذكر است هماهنگي با دستگاههاي مباشر شماره كالابرگ تعيين و اعلام مي‌شود.

حسين پرسان - مديركل روابط عمومي‌




 شنبه 14 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن