تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه سپر آتش (جهنم) است. «يعنى بواسطه روزه گرفتن انسان از آتش جهنم در امان خواهد بود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816662117




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معرفي ناشر، فروشگاه، كارمند و كتاب برتر واحدهاي جهاددانشگاهي


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: معرفي ناشر، فروشگاه، كارمند و كتاب برتر واحدهاي جهاددانشگاهي
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فرهنگ و ادب - كتاب

ناشر، فروشگاه، كارمند و كتاب برتر واحدهاي جهاددانشگاهي معرفي شدند.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در نشست معاونان فرهنگي و مسؤولان انتشاراتي واحدهاي جهاد دانشگاهي با حضور حميدرضا طيبي - رييس جهاددانشگاهي - و سعيد پورعلي - معاون فرهنگي جهاددانشگاهي -، از فروشگاه جهاددانشگاهي واحد اصفهان به عنوان فروشگاه برتر جهاد، فروشگاه جهاددانشگاهي واحد مشهد به عنوان فروشگاه شايسته تقدير، محمود مراثي - مدير اجرايي انتشارات جهاددانشگاهي واحد اصفهان - به عنوان همكار نمونه حوزه انتشارات جهاد، و احمد آرش - مسؤول واحد توليد جهاددانشگاهي واحد تهران - به عنوان همكار شايسته تقدير، با اهداي لوح و جوايزي تشكر و قدرداني شد.

همچنين كميته انتخاب براي انتخاب كتاب برتر به دو شيوه عمل كرده است؛ در شيوه اول، شاخص‌هايي همچون تأمين نياز دانشجو، تعدد چاپ و تيراژ و قيمت اثر مدنظر قرار گرفته و بر اين مبنا، كتاب «اقتصاد آموزش و پرورش» انتشاريافته توسط انتشارات جهاددانشگاهي واحد اصفهان و كتاب «مديريت مواد زائد خطرناك» اثر مشترك جهاددانشگاهي واحد صنعتي شريف و پژوهشكده توسعه تكنولوژي بر مبناي ضوابطي همچون بديع بودن موضوع، ميزان فروش، كيفيت چاپ و ميزان قيمت به عنوان اثر برتر معرفي و كتاب «تحليل سازه‌ها» انتشاريافته توسط جهاددانشگاهي واحد صنعتي اميركبير و كتاب «حقوق ثبت» انتشاريافته توسط جهاددانشگاهي واحد علامه طباطبايي به عنوان آثار لايق تقدير شناخته شدند.

از سوي ديگر، كميته انتخاب نظر به جميع شرايط و ضوابط، انتشارات جهاددانشگاهي واحد تهران را به عنوان ناشر برتر جهاددانشگاهي و جهاددانشگاهي واحد مشهد را به عنوان ناشر شايسته تقدير جهاددانشگاهي معرفي كرد.

همچنين در پايان اين نشست، بيانيه‌اي از سوي كميته انتخاب ناشر، كتاب، همكار و فروشگاه برتر حوزه انتشارات جهاددانشگاهي صادر شد، كه در آن آمده است: «حوزه انتشارات جهاد با عمري به درازاي عمر جهاد، از سال 60 تاكنون منشأ خدمات ارزنده‌اي به جامعه دانشگاهي بوده است. در طي اين دوره، همكاران گرانقدر اين حوزه با چاپ و عرضه بيش از سه‌هزار عنوان كتاب و اداره بيش از 40 باب فروشگاه تأثيري غيرقابل انكار بر عرصه نشر دانشگاهي داشته‌اند.

متأسفانه تاكنون مجال و فرصت شايسته‌اي براي تقدير از اين زحمات دست نداده بود. در نتيجه، اداي اين دين تكليفي بوده كه بخش فرهنگي جهاد به طور اعم و حوزه انتشارات جهاد به طور اخص آن‌را بر عهده خود مي‌دانست.

بحمدالله اين فرصت فراهم آمد و سازمان انتشارات در شش ماه اخير، اجراي اين مقصود را پي‌گيري كرد. اين سازمان ضمن راه‌اندازي كميته ارزيابي، به استخراج ضوابط و معيارها مبادرت ورزيد و در هر يك از سرفصل‌هاي فوق حدود 14 ضابطه را مدنظر قرار داد. همچنين در دو موضوع كتاب و همكار برتر، فرآيند گزينش را به صورت دومرحله‌يي انجام داد. كميته داوري در دو محور فوق ابتدا نظر واحد را استخراج كرد، سپس بر پايه آراي رسيده از واحدها، داوري نهايي را صورت داد.

از آن‌جا كه اين فرايند، حداقل در طي يك دهه اخير، براي اولين‌بار انجام مي‌پذيرد، بي‌ترديد اجراي مطلوب آن خالي از اشكال نخواهد بود. ضمناً كميته ارزيابي، نتايج گزينش انجام‌شده را نافي خدمات و ارزش‌هاي ساير واحدها، همكاران، فروشگاه‌ها و آثار نمي‌داند.

از آن‌جا كه در نظر است اين داوري به صورت دوسالانه انجام شود، اميد آن داريم در دوره آتي شاهد موفقيت، درخشش و انتخاب ديگر همكاران، آثار و فروشگاه‌ها باشيم.»

انتهاي پيام
 شنبه 14 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 298]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن