تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه گرفتن در گرما، جهاد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815333752




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عباسي:خط ويژه اعتباري مسكن مهر ايجاد شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: عباسي:خط ويژه اعتباري مسكن مهر ايجاد شد
وزير تعاون گفت: بانك مركزي خط ويژه اعتباري مسكن مهر را به تمامي شعب بانكها در استانها اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد عباسي در حاشيه هفتمين جلسه مشترك وزارتخانه هاي تعاون و مسكن و شهرسازي در رابطه با طرح مسكن مهر در جمع خبرنگاران گفت: موضوع وامهاي بانكي طرح مسكن مهر يكي از موضوعاتي بود كه در كارگروه مسكن مهر با حضور رئيس جمهور مورد بررسي قرار گرفت، اين در حالي است كه از سوي بانك مركزي، خط اعتباري به تمامي شعب بانكها در استانها اختصاص يافته است كه اميد مي رود كه بانكها از اين بابت مشكلي نداشته باشند.

وزير تعاون افزود: ساخت مسكن مهر آغاز شده و گروهي كه تاكنون ثبت نام كرده اند همه اميدوار باشند كه زمينشان را تحويل خواهند گرفت چراكه زمين به اسم آنها و به تعداد حدود يك ميليون و 500 هزار واحد لحاظ شده است.

وي تصريح كرد: تمامي استانها آمادگي دارند ظرفيتهاي مربوط به مقدمات كار در حوزه زيرساختها و آماده سازيها را انجام دهند. از سوي ديگر، نمايندگان رئيس كل بانك مركزي و مسئولان وزارت امور اقتصادي و دارايي نيز در آخرين جلسه كارگروه طرح مسكن مهر حضور داشتند، اين درحالي است كه هيچ موضوعي در شهرستانها مبني بر عدم وجود اعتبار لازم براي وام مسكن مهر، صحت ندارد.

به گفته عباسي، ممكن است بعضي شعب بانكها خود را آماده نكرده باشند كه البته سرعت بخشيدن به اين كار در استانها مؤيد آمادگي گروه بانكي نيز هست، به نظر مي رسد در مجموع دو ميليون نفر واجد شرايط در كل كشور شناخته شوند و همه اين افراد در كدهاي رهگيري تكليفشان روشن شده است.

وي تصريح كرد: از مجموع واجدان شرايط ، كار آماده سازي مسكن مهر 350 هزار نفر انجام شده و 125 هزار نفر هم پروانه گرفته و كار ساخت را شروع كرده اند.

عباسي با بيان اينكه كار پيشرفت مسكن مهر در استانها متفاوت است، گفت: در برخي استانها تا سقف چهارم زده شده و حتي در برخي از استانها ممكن است تا دهه فجر طرحهاي مسكن مهر افتتاح شود.

وزير تعاون با اشاره به ناقص بودن برخي پرونده ها افزود: بعضي ديگر از افرادي كه ثبت نام كرده اند براي تكميل پرونده خود بايد همه موارد لازم را براي اخذ وام از طريق مراجعه به تعاونيها و يا به طريق خودشان تكميل كنند تا پرونده هايشان هيچ گونه نقصي نداشته باشد.

عباسي تأكيد كرد: هيچ مشكلي در اين مسير وجود ندارد، زيرا در آخرين جلسه كارگروه طرح مسكن مهر 2600 ميليارد تومان براي اين مرحله كه هيچ يك از بانكها مشكل اعتباري نداشته باشند در نظر گرفته شد و ابلاغ نيز شده است.

وي گفت: افرادي كه به بانكها مراجعه كرده، واجد شرايط باشند ولي نتوانند وام دريافت كنند مي توانند هم به ادارات مسكن و شهرسازي و هم به ادارات تعاون مراجعه كنند تا جمع بندي اين گونه موارد را نيز در جلسات هفتگي كارگروه طرح مسكن مهر به گوش مسئولان بانك مركزي و وزارت امور اقتصادي و دارايي برسانيم.

عباسي تاكيد كرد: استان تهران با يك ميليون نفر مراجعه كننده يكي از بزرگترين ثبت نامهاي مسكن مهر را در كل كشور دارد كه از اين تعداد 300 هزار نفر واجد شرايط شناخته خواهند شد و در شهركهاي اقماري تهران آماده سازي حدود 120 هزار واحد مسكوني انجام شده است. اين در حالي است كه در هفته جاري نيز اين زمينها به نام افراد واگذار مي شود.

وزير تعاون گفت: مردم مي توانند در خصوص پرونده هاي خود و آماده سازي زمين پيگيريهاي لازم را انجام دهند.
 شنبه 14 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 190]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن