تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا مى‏توانى بكوش كه صبح و شب در قلبت (حتّى) قصد فريب و نيرنگ كسى نباشد؛ چرا كه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820105164




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دورنماي قهرماني براي گوارديولا


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: دورنماي قهرماني براي گوارديولا
فوتبال- گروه ورزشي:
بارسلونا سال 2009 را در حالي شروع مي‌كند كه با برتري 10 امتيازي‌اش در صدر جدول، راه زيادي از مسير قهرماني را طي كرده است.

اين تيم بعد از تعطيلي دوهفته‌اي، امشب در اولين بازي‌اش در سال جديد ميزبان مايوركا، تيم هفدهم جدول است و به نظر نمي‌رسد كه كار سختي براي پيروزي داشته باشد. غايب بزرگ بارسا در اين بازي مسي است. گوارديولا به ستاره آرژانتيني‌اش مرخصي طولاني‌تري داده تا فرصت كافي براي استراحت و ديدن اقوامش داشته باشد و قرار است يكشنبه به تيم بپيوندد.

اتوئو اما با اقدامي عجيب از مرخصي اضافه‌اش صرف نظر كرد و روز سه‌شنبه به تمرينات بازگشت. بدين ترتيب اتوئو كه با 15 گل زده در 17 بازي، بهترين گلزن اين فصل لاليگا محسوب مي‌شود، به احتمال زياد در تركيب اصلي خواهد بود.

آندرس ايني‌يستا هافبك ملي‌پوش بارسا هم پس از 8 هفته غيبت آماده بازي است. او به سايت بارسلونا مي‌گويد كه بي‌صبرانه منتظر بازگشت به ميدان است: «هيچ وقت چنين مدت طولاني به خاطر مصدوميت بيرون نمانده بودم و حالا شوق زيادي براي بازگشت به زمين دارم. شما معمولا از بيرون ماندن زجر مي‌كشيد، ولي من با توجه به فوتبال فوق‌العاده‌اي كه بازي مي‌كرديم، لذت بردم. ما در بازي‌هاي زيادي پيروز شديم و نمي‌شود موقعيتي بهتر از اين را تصور كرد.»

مايوركا كه مصدومان زيادي دارد، براي فرار از منطقه خطر به دنبال خريد بازيكنان جديد است. با اين وجود گرگوريو مانزانو سرمربي اين تيم نسبت به اين بازي كاملا نااميد نيست و مي‌گويد: «تيم من ضعيف‌تر از بارسلونا است، ولي نه آنقدر كه فكر مي‌كنيد.»

والنسيا – آتلتيكومادريد

در بازي دوم امشب، والنسيا و آتلتيكو كه هردو 30 امتيازي و به ترتيب در رده‌هاي سوم و چهارم هستند، نبرد حساسي در ورزشگاه مستايا دارند. با توجه به فاصله زياد بارسا، شانس قهرماني اين دو تيم بسيار ناچيز است، ولي آنها رقابت فشرده‌اي براي كسب سهميه ليگ قهرمانان دارند. خبر خوب براي خاوير آگيره، سرمربي آتلتيكو آماده شدن ماكسي رودريگز، كاپيتان و سرجيو آگرو، گلزن تيم است. حضور اين دو بازيكن آرژانتيني در اين بازي حساس مي‌تواند سرنوشت‌ساز باشد.

اما والنسيا كه 11 امتياز با صدرنشين فاصله دارد و نمي‌خواهد از بارسلونا و سويا فاصله بگيرد، به پيروزي در اين بازي فكر مي‌كند. رنان بريتو، دروازه‌بان برزيلي والنسيا مي‌گويد: «مي‌خواهيم برنده شويم تا به رده دوم برگرديم و همين طور فاصله‌مان با بارسا را كمتر كنيم.

مي‌خواهيم خوب بازي كنيم تا مستايا به يك دژ تسخيرناپذير تبديل شود. با توجه به حمايت هواداران‌مان مي‌توانيم نمايش بزرگي داشته باشيم.» با اين وجود رنان اعتراف مي‌كند كه خط حمله آتلتيكومادريد تهديد بزرگي به شمار مي‌رود: «ليگ اسپانيا با مهاجمان بزرگش شناخته مي‌شود و آتلتيكو مادريد قطعا چنين بازيكناني دارد.

ولي ما هم بازيكنان بزرگي داريم و آنها بايد نگران داويد ويا و خوان ماتا باشند.» رنان اضافه مي‌كند كه به دليل بازي‌هاي حساس بعدي، تمرينات والنسيا از روز اول سال شروع شده: «ما بايد تمرينات را از روز اول سال شروع مي‌كرديم چراكه دو بازي حساس در پيش داريم. بايد روحيه حرفه‌اي بالايي داشته باشيم تا بتوانيم شرايط بدني‌مان را حفظ كنيم.»
 شنبه 14 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن