تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آدمى با نيّت خوب و خوش اخلاقى به تمام آن چه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امنيت محي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817071228




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مخبر كميسيون امنيت ملي خبر داد:مجموعه راهكارها براي حل مشكل حمل و نقل تهران در قالب يك طرح واحد ارائه مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:موج: مخبر كميسيون امنيت ملي خبر داد:مجموعه راهكارها براي حل مشكل حمل و نقل تهران در قالب يك طرح واحد ارائه مي‌شود
مخبر كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي گفت: راهكارهاي دستگاه‌هاي مختلف براي حل مشكلات حمل و نقل تهران به صورت يك طرح واحد به مسئولان كلانشهر تهران و مجلس ارائه مي‌شود.
"كاظم جلالي" در خصوص جلسه روز سه‌شنبه كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي گفت: در اين جلسه كه با حضور رئيس شوراي شهر تهران،‌ معاون عمراني وزير كشور، رويانيان رئيس ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت كشور، معاونين شهردار تهران، محمدهاشمي مدير عامل متروي تهران و رئيس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ برگزار شد، موضوع ترافيك شهر تهران مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

وي در مورد دليل برگزاري اين جلسه نيز تصريح كرد: همه دستگاه‌هاي مرتبط با اين موضوع مانند وزارت كشور، شهرداري، شوراي شهر و نيروي انتظامي در حوزه نظارتي اين كميسيون قرار دارند.

مخبر كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي ادامه داد: در اين جلسه ابتدا رئيس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ از وضعيت ترافيك شهر تهران گزارشي را به نمايندگان ارائه و اعلام كرد كه با توجه به ميزان امكانات موجود تعداد وسايط نقليه موجود بيش از ظرفيت شهر تهران است.

جلالي تصريح كرد: رئيس پليس راهنمايي و رانندگي تهران معتقد است كه با توجه به امكانات موجود براي داشتن سرعت 30 كيلومتر براي هر وسيله نقليه حدود 755 هزار وسيله نقليه را مي‌توان تصور كرد و با احتساب اينكه حدود 280 هزار دستگاه وسيله نقليه را با پارك در 2 طرف خيابان 495 هزار خودرو را با سرعت 30 كيلومتر مي‌توان در شهر تهران جاي داد اما در وضعيت كنوني حدود سه ميليون و 600 هزار خودرو در تهران وجود دارد.

وي به نقل از رئيس پليس راهنمايي و رانندگي تهران گفت: به همين جهت بايد به جاي اينكه در خصوص جابجايي وسايط نقليه به دنبال چاره‌اي باشيم بايد براي جابجايي انسان‌ها و مسافران در شهر تهران چاره‌اي بيانديشيم و بهانه‌هاي موجود در خصوص رفت و آمد در تهران را با مديريت درست كاهش دهيم.

مخبر كميسيون امنيت ملي در ادامه با اشاره به حضور "مهدي چمران" در اين جلسه اظهار داشت: رئيس شوراي شهر تهران اعلام كرد كه طرح جامع ترافيك تهران توسط شهرداري تهيه و شوراي شهر نيز آن را تصويب كرده است.

جلالي افزود: از نظر وي مصوبات مجلس با توجه به تعيين درصدها براي عبور و مرور مي‌تواند مبناي خوبي براي اين طرح باشد و در خصوص عدم اجراي اين مصوبه مجلس نيز انتقادهايي را مطرح كرد.

نماينده شاهرود اضافه كرد: معاون عمراني وزير كشور هم كمك‌هاي دولت را به شهرداري در خصوص حمل و نقل عمومي از جمله تاكسيراني، اتوبوسراني و حمل و نقل ريلي تشريح كرد.

وي ادامه داد: سردار رويانيان نيز در خصوص اقدامات انجام شده از طرف ستاد حمل و نقل و سوخت كشور گزارشي را به نمايندگان ارائه كرد.

كاظم جلالي با اشاره به حضور "محسن هاشمي" در جلسه روز سه‌شنبه كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي اشاره كرد و گفت: مديرعامل متروي تهران در اين جلسه نسبت به عدم تحقق برخي از مصوبات مجلس در اعطاي فاينانس ارزي و حساب ذخيره ارزي و تبصره 13 اشكالاتي را مطرح كرد.

وي افزود: شهردار تهران در اين جلسه گزارشي را از وضعيت حمل و نقل در تهران و مديريت شهري و همچنين نيازهاي شهرداري به نمايندگان مجلس ارائه كرد.

مخبر كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس همچنين اظهار داشت: در اين جلسه اعضاي كميسيون نيز نظرات و پيشنهادات خود را به مسئولان حاضر در كميسيون ارائه كردند.

جلالي گفت: در پايان اين جلسه راهكارهاي مهمي از سوي نمايندگان، شهرداري تهران، ستاد حمل ونقل و سوخت كشور براي حل مشكلات حمل و نقل تهران ارائه شد و مقرر شد تا اين طرح‌ها به صورت يك طرح واحد تبديل و به مسئولان كلانشهر تهران و مجلس ارائه شود.

وي افزود: همچنين از مردم تهران فراخوان شد تا راهكارها و نظرات موثر خود را براي حل مشكلات شهري ارائه كنند و و قرار شد از مشاركت عمومي از طريق شوراي شهر در اين خصوص استفاده شود و در خصوص فرهنگ‌سازي ترافيكي نيز اگرچه اقداماتي انجام شده است اما در سطح گسترده‌تري بايد اين اقدامات صورت گيرد.

مخبر كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با اشاره به اختلافاتي كه ميان آمارهاي موجود دستگاه‌هاي مختلف وجود دارد، تصريح كرد: لذا مقرر شد كميته‌اي براي يكسان‌سازي آمارها تشكيل شود.
 شنبه 14 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 170]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن