تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812667440




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه وخواندني و سوت پايان ودقيقه 90


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: كوتاه وخواندني و سوت پايان ودقيقه 90
محمدمايلي كهن سرمربي تيم فوتبال سايپا:
صحيح نيست دليل لغو جلسه با دايي را بگويم
محمدمايلي كهن سرمربي تيم فوتبال سايپا كه قرار بود در نشست روز پنجشنبه با علي دايي كدورت ها را كنار بگذارد، بيان دلايل لغو اين نشست را به مسئولان سايپا واگذار كرد و گفت: صحيح نيست كه بنده در مورد لغو اين نشست صحبت كنم.
وي در گفتگو با مهر، در خصوص لغو جلسه آشتي كنان روز پنجشنبه با علي دايي كه قرار بود در محل دفتر بذرپاش برگزار شود گفت: قطعا اين جلسه بنابه دلايلي لغو شده است كه بايد علت آن را از مسئولان باشگاه سايپا جويا شويد. من سرمربي تيم سايپا هستم و درست نيست بخواهم در اين خصوص اظهارنظري داشته باشم.
وي در خصوص موفقيت هاي اخير تيم سايپا در ليگ برتر، گفت: به نظر من مهمترين عامل در رشد تيم فوتبال سايپا بازيكنان تيم هستند. بازيكنان تيم سايپا خواسته اند در راه موفقيت گام بردارند و براي دستيابي به اين هدف به من و ديگر مربيان تيم اعتماد كرده اند.

امير حسين صادقي مدافع صنعت مس كرمان :
از استقلال امتياز مي گيريم

امير حسين صادقي مدافع سابق استقلال و مدافع اين فصل صنعت مس كرمان در خصوص بازي اين تيم مقابل استقلال گفت: با انگيزه بالا مقابل استقلال قرار مي گيريم و فقط به كسب امتياز از اين تيم فكر مي كنيم.
وي افزود: بازيكنان مس كرمان با توجه به اردوي نيم فصل و تمرينات فشرده در شرايط آرماني قرار دارند و براي كسب امتياز و حتي شكست استقلال تهران به ميدان مي روند.
وي اضافه كرد: هرچند كه در باشگاه استقلال تهران حضور داشته ام و بهترين خاطرات خود را از استقلال تهران دارم اما فقط براي كسب امتياز مقابل اين تيم قرار خواهم گرفت.
وي گفت: مس كرمان در فصل جاري ثابت كرده است به راحتي مي تواند از استقلال و پيروزي امتياز بگيرد و دراين بازي هم با توجه به هماهنگي و آمادگي بالاي بازيكنان موفق خواهيم بود.

خسرو حيدري بازيكن تيم فوتبال استقلال تهران:
چاره اي جز شكست مس نداريم

خسرو حيدري بازيكن تيم فوتبال استقلال تهران در خصوص بازي با مس گفت: باتوجه به اين كه ديدار روز شنبه در ورزشگاه آزادي برگزار مي شود و استقلال نيز در اين فصل همواره در ورزشگاه آزادي نتايج خوبي گرفته است صددرصد در بازي مقابل مس به دنبال پيروزي خواهيم بود، البته تيم مس نيز، تيم قدرتمندي است و عملكرد خوبي در ليگ برتر داشته است، با اين حال ما چاره اي جز شكست دادن اين تيم نداريم. وي درباره شكست استقلال در بازي مقابل سپاهان نيز گفت: تعطيلات مانند هميشه به استقلال ضربه زد. ما در تعطيلات قبلي نيز در نخستين بازي به فولاد باختيم در هر صورت ما در اردوي تركيه كه شرايط خوبي هم داشت، تنها با 12بازيكن تمرين مي كرديم، چرا كه ساير نفرات يا مصدوم بودند و يا همراه تيم ملي بودند. بي ترديد اگر اين تعطيلي ها نبود تيم استقلال مي توانست در مقابل سپاهان بازي بهتري انجام دهد. البته طبيعي است كه علي دايي براي تيم ملي برنامه ريزي كرده است و هيچ شكي در اهميت بازي هاي تيم ملي وجود ندارد اما، امير قلعه نويي نيز بايد پاسخگوي ميليونها هوادار استقلال باشد.

آرش برهاني مهاجم تيم فوتبال استقلال تهران:
استقلال توانايي قهرماني در هر سه جام را دارد

آرش برهاني مهاجم تيم فوتبال استقلال تهران در خصوص بازي امروز تيمش مقابل مس گفت: بي ترديد مقابل مس كرمان به دنبال پيروزي خواهيم بود و من مانند تمامي بازي هاي استقلال براي گل زني انگيزه خواهم داشت. وي افزود: كرمان زادگاه من است و به همين دليل تيم مس را دوست دارم، اما اطمينان دارم كه مردم كرمان نيز از گل زني من خوشحال مي شوند.
وي اضافه كرد: در بازي مقابل سپاهان نيز مي توانستيم نتيجه بهتري به دست آوريم اما در هر صورت شرايط به گونه اي پيش رفت كه شكست خورديم. البته اگر داور در اين بازي پنالتي استقلال را مي گرفت شرايط بسيار تغيير مي كرد.
وي گفت: بسياري از من درباره آقاي گلي در ليگ برتر سوال مي كنند اما واقعيت اين است كه رسيدن به اين عنوان بدون موفقيت استقلال معنايي ندارد و تلاش من در درجه ي اول موفقيت استقلال خواهد بود. وي در ادامه گفت: اطمينان دارم كه استقلال در هر سه جام پيش رو توانايي موفقيت و قهرماني را دارد.

دايي، گوي سبقت را از آراگونس ربود

در نظرسنجي كه سايت فدراسيون بين المللي فوتبال (فيفا) براي انتخاب تاثيرگذار ترين مربي سال 2008 فوتبال جهان شروع كرده است ، علي دايي سرمربي تيم ملي فوتبال كشورمان بالاتر از "لوييس آراگونس" سرمربي تيم ملي فوتبال اسپانيا قرار گرفت.
سايت فيفا از چند روز پيش با طرح اين سوال كه "كدام يك از اين مربيان در سال 2008 بيشتر شما را تحت تاثير قرار داده ؟ در بين كاربران خود به نظر سنجي در مورد علي دايي، لوييس آراگونس، كارلوس دلوس كوبوس سرمربي تيم ملي فوتبال السالوادور، حسن شهاتا سرمربي تيم ملي مصر و جراردو مارتينو سرمربي تيم ملي فوتبال پاراگوئه پرداخته است.
بر اساس نتايجي كه تا كنون به دست آمده، سرمربي تيم ملي فوتبال ايران در رده سوم و بالاتر از آراگونس قرار دارد.

به دليل انجام نشدن پرواز
ديدار ابومسلم و استقلال اهواز لغو شد

مسابقه دو تيم استقلال اهواز و ابومسلم مشهد به دليل انجام نشدن پرواز تيم مشهدي لغو شد.
به گزارش فارس، بازيكنان تيم ابومسلم ساعت 8 صبح ديروز به فرودگاه مشهد رفتند تا به آبادان پرواز كنند. آنها ساعت 12 سوار بر هواپيما و تا ساعت 14 منتظر انجام اين پرواز شدند. بازيكنان و كادر فني ابومسلم حتي ناهار را در هواپيما خوردند اما در نهايت اعلام شد به دليل گرد و غبار زياد در شهر آبادان اين پرواز انجام نمي شود.
آرمين رهبر مربي تيم ابومسلم ضمن تاييد اين خبر گفت: انجام نشدن اين پرواز را به اطلاع مسوولان سازمان ليگ رسانديم. كاروان ابومسلم به دليل اينكه پرواز مستقيم به اهواز پيدا نكردند قصد داشتند به آبادان بروند و با اتوبوس راهي اهواز شوند.

استقلال بدون بازيكن محروم در مصاف با مس

تيم فوتبال استقلال كه در ديدار دور رفت در كرمان مغلوب تيم مس كرمان شده بود براي بازي امروز با انگيزه انتقام به مصاف تيم كرماني خواهد رفت.
استقلالي ها كه در ديدار با سپاهان شكست را پذيرا شدند در اين ديدار انگيزه هاي زيادي خواهند داشت خصوصا در شرايطي كه بازي رفت را هم به حريف واگذار كردند.
در اين راستا بايد گفت ، هيچ بازيكني از استقلال سه اخطاره نشده و امير قلعه نوعي براي بازي با مس كرمان بازيكن محرومي نخواهد داشت.

مس كرمان با 2 غايب به مصاف استقلال

تيم فوتبال مس كرمان در ديدار مقابل استقلال تهران دو بازيكن خود را در اختيار ندارد.
گفتني است ، مهدي كياني كه همچنان با مشكل مصدوميت از ناحيه كشاله ران مواجه است به دليل مصدوميت و رسول نويدكيا نيز به دليل حكم كميته انضباطي و محروميت نمي توانند تيم خود را ديدار با استقلال تهران همراهي كنند.

زارع به بازي ذوب آهن مي رسد

دكتر فريد زرينه پزشك تيم فوتبال پرسپوليس پس از معاينات انجام شده از حضور مازيار زارع در بازي مقابل ذوب آهن خبر داد.
وي گفت: زارع يك روز نياز به استراحت و فشار نياوردن روي كشاله خود را داشت. او به خوبي استراحت كرد و بدون شك به بازي مقابل ذوب آهن خواهد رسيد.

برنامه و اسامي داوران ديدارهاي هفته بيست و يكم ليگ برتر
ممبيني ، داور بازي ذوب آهن - پرسپوليس

از سوي كميته داوران فدراسيون فوتبال اسامي داوران ديدارهاي هفته بيست و يكم مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور اعلام شد.
اسامي داوران ديدارهاي هفته بيست و يكم مسابقات فوتبال ليگ برتر به شرح زير است:

شنبه 14 دي
* مقاومت شهيد سپاسي شيراز - پيكان قزوين، ساعت 14، ورزشگاه حافظيه شيراز
داور: ساعدي، كمك ها: صفا و داودي
* پيام مشهد - داماش گيلان، ساعت 14، ورزشگاه ثامن الائمه مشهد
داور: اسدي، كمك ها: نقوي و سحري
* پاس همدان - برق شيراز ، ساعت 14، ورزشگاه قدس همدان
داور: حق وردي، كمك ها: مجد قرا ملكي و رضايي تبار
* سايپا كرج - راه آهن شهرري، ساعت 15:14، ورزشگاه انقلاب كرج
داور: رفيعي، كمك ها: شمس و فراهاني
* ملوان بندرانزلي - فولاد خوزستان، ساعت 15:14، ورزشگاه تختي انزلي
داور: افشاريان، كمك ها: نظري و شاهين
* صباي قم - فولاد مباركه سپاهان، ساعت 15:14، ورزشگاه يادگار امام (ره) قم
داور: قهرماني، كمك ها: فرح نيا و موقلي
* استقلال اهواز - ابومسلم مشهد، ساعت 15:14، ورزشگاه تختي اهواز
داور: مظفري، كمك ها: منصوري و غمزه
* ذوب آهن اصفهان - پرسپوليس، ساعت 15:14، ورزشگاه ذوب آهن فولادشهر
داور: ممبيني، كمك ها: كريمي و رفعتي
* استقلال تهران - مس كرمان، ساعت 15، ورزشگاه آزادي
داور: جهانبازي، كمك ها: نجفي و زارع

هفته هفدهم ليگ برتر هندبال
ذوب آهن همچنان در صدر

در ادامه رقابت هاي هفته هفدهم بيست و يكمين دوره ليگ برتر هندبال، ذوب آهن اصفهان ميزبان ابومسلم سبزوار بود كه با نتيجه38 بر 27 حريف خود را از پيش رو برداشت و با 30 امتياز قهرماني اش را تا ميزان زيادي تثبيت كرد.
تنها در يك صورت تيم ذوب آهن قهرمان نمي شود كه در ديدار هفته ي آينده تيم هاي فولاد سپاهان و پارس جنوبي، پارس با فاصله20 گل ميزبان خود را شكست دهد و ذوب آهن هم در ديدار با فولاد نوين ديگر تيم اصفهاني كه سقوطش به زيرگروه قطعي شده است با تفاضل گل زياد مغلوب شود. در ديگر ديدار هفته هفدهم هيات هندبال كرمان 40 بر 20 تيم گچ فارسان شهركرد را از پيش رو برداشت.

تهديد نيروي زميني به كناره گيري از ليگ كشتي

تيم كشتي آزاد نيروي زميني ارتش تهديد به كناره گيري از ليگ برتر كرد.
به گزارش ايسنا پس از شكست چهار بر سه نيروي زميني مقابل KSB كلاردشت در هفته پنجم ليگ برتر كشتي آزاد، كادرفني اين تيم به نحوه داوري مسابقه اعتراض شديدي داشت و حتي به فدراسيون كشتي اعلام كرد كه در صورت عدم رسيدگي به اعتراض آنها از ليگ برتر كنار خواهد كشيد.
عارف ربطي دبير فدراسيون كشتي در اين رابطه گفت: به اعتراض نيروي زميني رسيدگي خواهد شد و اگر اشتباهي صورت گرفته باشد، طبق قانون برخورد مي كنيم، همچنان كه در گذشته برخي داوران به دليل اشتباه در قضاوت چند هفته اي كنار گذاشته شدند.
ربطي ادامه داد: نيروي زميني از تيم هاي خوب ليگ برتر در سا ل هاي اخير بوده كه زحمت مي كشند و به سازندگي مي پردازند. همين كه اين تيم جلوي حريفان صاحب نام مي ايستد، افتخاري است اما، اعتراضات نيز بايد معقول و مستند باشند.

عليرضا واحدي نيكبخت مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس:
مي توانيم ذوب آهن را حتي در اصفهان
شكست دهيم

عليرضا واحدي نيكبخت مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص بازي امروز تيمش مقابل ذوب آهن گفت: با توجه به نتيجه اي كه در ديدار برابر ملوان رقم خورد، پرسپوليس در بازي مقابل ذوب آهن محكوم به برد است. ما به خوبي مي دانيم كه پيروزي برابر اين تيم صدرنشين ليگ در اصفهان چقدر سخت است اما، چاره اي جز آن نداريم.
وي افزود: به هر حال چه ما ملوان را مي برديم و چه به اين تيم مي باختيم، نتيجه آن مسابقه بايد از آن مسابقه به بعد پاك مي شد. بنابراين شكست اخير نبايد ما را نااميد كرده و از رسيدن به پيروزي مقابل ذوب آهن مايوس كند. تيم ما با انگيزه و پتانسيلي كه دارد، مطمئنا خواهد توانست ذوب آهن را حتي در اصفهان شكست دهد و به صدر جدول نزديك شود.

دايي قبول نكرد; آشتي كنان به هم خورد
ناراحتي دايي از انتقادهاي تازه
مايلي كهن از تيم ملي

در حالي كه از سوي مدير عامل باشگاه سايپا اعلام شده بود كه در مراسمي ويژه دايي و مايلي كهن با هم آشتي مي كنند، اين مراسم به دليل مخالفت دايي لغو شد.
به گزارش ايسنا، درحالي كه قراربود ساعت 10 روز پنج شنبه در دفتر مديرعامل شركت سايپا و در نشست هيات مديره اين باشگاه، علي دايي ومحمد مايلي كهن با يكديگر آشتي كرده و به كدورت هاي اخير پايان دهند، به دليل برخي ناهماهنگي ها اين نشست به تعويق افتاد.
باشگاه سايپا، جلسه اضطراري و جداگانه دايي و مديرعامل سايپا را دليل اين تعويق عنوان كرده و تاكيد دارد كه اين نشست اوايل هفته برگزار مي شود. با اين حال گفته مي شود كه پيش از راضي كردن علي دايي براي حضور در اين جلسه خبر آشتي كنان اين دو در دفتر مهرداد بذرپاش رسانه اي شده بود و اصرار اعضاي هيات مديره باشگاه سايپا براي حضور دايي در اين جلسه هم بي نتيجه باقي مانده بود.

آخرين تمرين پرسپوليس پيش از ديدار با ذوب آهن

آخرين تمرين تيم فوتبال پرسپوليس پيش از ديدار برابر تيم ذوب آهن اصفهان صبح ديروز (جمعه) در زمين شماره دو مجموعه ورزشي راه آهن برگزار شد.
برنامه تمريني بازيكنان پرسپوليس در تمرينات ديروز با دويدن به دور زمين و گرم كردن بدن ها زيرنظر پرويز كماسي آغاز شد.
آنها همچنين مدتي را هم روي استارت هاي كوتاه و بلند، حركات كششي و عبور از موانع متمركز شدند. پس از آن طبق روال گذشته بازي آقاوسط در گروه هاي سه نفره در چند نقطه زمين برنامه بعدي تمرين بود و در آخرين مرحله بازيكنان به صورت دسته جمعي در نيمه اي از زمين روي ارسال سانتر از جناحين و ضربه به سمت دروازه كار كردند.
ايوان پتروويچ تنها غايب تمرين ديروز پرسپوليس بود. همچنين تمامي بازيكنان در تمرينات گروهي شركت داشتند و برنامه هاي تمريني اختصاصي براي هيچ يك از آنها وجود نداشت.

فرزاد آشوبي هافبك تيم مس كرمان :
از استقلال نمي ترسيم

فرزاد آشوبي هافبك تيم مس كرمان كه سال گذشته از تيم پرسپوليس جدا شد و راهي كرمان گرديد در خصوص بازي امروز با استقلال گفت: بعد از چند بازي خوشبختانه برد روحيه سازي را مقابل مقاومت كسب كرديم. ما واقعا در بازي هاي قبلي مستحق باخت نبوديم و در عين شايستگي امتياز مي داديم.
وي افزود: با اين پيروزي با انگيزه مضاعف و روحيه بالا مقابل استقلال قرار خواهيم گرفت و قطعا در پي كسب پيروزي هستيم تا با 3 امتياز به تعطيلات برويم.
وي اضافه كرد: بازي مقابل اين تيم مشخص است كه دشوار خواهد بود. استقلال در كنار پرسپوليس بزرگ ترين تيم ايران است و هميشه با حمايت تماشاگران به دنبال پيروزي مي آيد.
وي ياد آور شد: نمي توان شكست اين تيم مقابل سپاهان را دليل بر زخمي بودن استقلال دانست چرا كه فوتبال امروزي را نمي توان پيش بيني كرد با اين حال من عقيده دارم هر تيمي كه بتواند شرايط روحي رواني خود را كنترل كند، برنده بازي خواهد بود.
وي خاطرنشان كرد: يقينا از استقلال نمي ترسيم چرا كه نه تيم دست و پابسته اي هستيم و نه چيزي از حريف كم داريم. من فكر مي كنم توانايي شكست استقلال و رقم زدن نتيجه خوب مقابل اين تيم را داريم اما بايد شرايط بازي را در نظر گرفت.

بگوويچ و مهلت 5 هفته اي

كاظم اوليايي مديرعامل باشگاه پاس همدان در خصوص درخواست بكوويج گفت: خواسته وينگو بگوويچ را پذيرفته و مهلتي پنج هفته اي به او داديم تا تيم را از شرايط فعلي خارج كند.
وي افزود: به دنبال شكست برابر ابومسلم دو جلسه با اعضا كميته فني و مربيان تيم پاس داشته و نقطه نظرات آنها را شنيده ام. در پايان اين دو نشست مقرر شد اصلاحاتي در امر هدايت تيم به وجود آيد و با تعيين فرصتي چند هفته اي با يك حد تامين امتياز شرايط تيم تغيير كند.
وي ادامه داد: با توجه به اطميناني كه به كادر فني تيم پاس داريم با خواسته آنها موافت كرده و مقرر شد فرصتي پنج هفته اي در اختيار بگوويچ و همكارانش قرار دهيم. بگوويچ متعهد شده است در اين مدت تيم تحت هدايتش در هر بازي بصورت ميانگين 2 امتياز كسب خواهد كرد.
مديرعامل باشگاه پاس همدان خاطرنشان كرد: رويه اي كه در امر هدايت تيم فوتبال پاس همدان تا به امروز اعمال شده، منتج به نتيجه نشده است. با اين حال بايد در روند آماده سازي تيم تغييراتي به وجود آمده و توجه بيشتري صرف هدايت تيم شود. اوليايي افزود: بگوويچ مربي است كه اعتقاد به جوانگرايي صرف دارد و خيلي به نتيجه گيري اهميت نمي دهد. اين يك امتياز است كه در تيمي جوانگرايي و بومي گرايي سرلوحه كار قرار گيرد اما اگر نتيجه فداي رسيدن به اين هدف شود كار تيم مختل مي شود. براي من به عنوان مديرعامل باشگاه پاس زماني جوانگرايي درست و تعيين كننده است كه همراه با نتيجه گيري باشد. اميدوارم اين نوع تفكر در كادر فني تيم ما نيز حاكم شود.

در آخرين شماره يك مجله ژاپني
حسين روحاني سرعتي ترين كاراته كار جهان شد

در آخرين شماره مجله fan k.J ژاپن; ميزبان مسابقات جهاني، حسين روحاني به عنوان سرعتي ترين كاراته كار معرفي شد.
به گزارش فارس، حسين روحاني، كاراته كار وزن -60 كيلوگرم ايران كه چهار مدال طلا 2006 فنلاند، نقره 2004 مكزيك و برنز 2002 و 2008 اسپانيا و ژاپن را در كارنامه خود دارد در آخرين شماره مجله ژاپني در سال 2008 به عنوان سرعتي ترين كاراته كار دنيا شناخته شد.

صدر نشيني كمانداران پارس جنوبي در پايان هفته چهارم ليگ برتر

تيم تيراندازي با كمان پارس جنوبي در پايان هفته چهارم رقابتهاي ليگ برتر با غلبه بر حريفان خود در صدر جدول رده بندي ايستاد.
گفتني است كه ، تيم پارس جنوبي موفق شد در رشته كامپاند، تيم يزد را با نتيجه شش بر صفر و تيم آلومينيوم اراك را با نتيجه پنج بر يك شكست دهد.
در رشته ريكرو نيز تيم پارس جنوبي موفق شد آلومينيوم اراك را شش بر صفر و پاس همدان را با نتيجه پنج بر يك شكست دهد.
سومين و چهارمين هفته سومين دوره ليگ برتر تيراندازي با كمان با شركت 77 تيرانداز در سالن تيراندازي مجموعه ورزشي خليج نايبند در منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس (عسلويه) برگزار شد.اين ورزشكاران در اسلحه هاي ريكرو و كامپاند با يكديگر به رقابت پرداختند.
تيمهاي گيلان، يزد، پارس جنوبي، شهر كرد، آلومينيوم اراك، كرج، لرستان، آدينه كرمان، پاس همدان، طرشت و كيش در رشته ريكرو و تيمهاي پارس جنوبي، آلومينيوم اراك، گيلان، يزد و آدينه كرمان در اسلحه كامپاند به رقابت پرداختند.
تيم پارس جنوبي سال گذشته در رشته كامپاند تيراندازي با كمان قهرمان و در رشته ريكرو نخستين دوره ليگ برترنايب قهرمان شد.

به پيشنهاد اداره كل تربيت بدني
حاتمي سرپرست هيئت پينگ پنگ خوزستان شد

به پيشنهاد اداره كل تربيت بدني استان خوزستان و موافقت شاهرخ شهنازي، محمدرضا حاتمي به عنوان سرپرست هيئت پينگ پنگ استان خوزستان برگزيده گفتني است كه ، حاتمي 3 ماه فرصت دارد كه مجمع انتخابات خوزستان را برگزار كند تا رئيس جديد اين استان مشخص شود . محمدرضا حاتمي داراي كارت داوري ملي و مربيگري درجه يك است. او پيشتر سمت دبيري هيئت استان خوزستان را به عهده داشته و اكنون نيز رياست هيئت شهرستان اهواز بر عهده اوست .

انتخابات هيئت هاي پينگ پنگ قم و قزوين
برگزار مي شود

مجمع انتخابات رياست هيئت هاي پينگ پنگ قم و قزوين شنبه و يكشنبه برگزار مي شود.
اين مجامع با حضور شهناري، رئيس فدراسيون پينگ پنگ و نايب رئيس كنفدراسيون آسيا، مديركل تربيت بدني استان و ديگر اعضا» مجمع اين دو هيئت برگزار خواهد شد.
در قم عباس اشعري فرد كه 20 سال سكان رياست هيئت پينگ پنگ اين استان را در اختيار دارد روز شنبه به تنهايي كانديداي احراز اين پست است.
همچنين در قزوين داود محمدي كه چندين سال عهده دار اين سمت است نيز بدون رقيب روز يكشنبه 15 ديماه در انتخابات شركت مي كند .
طي چند سال گذشته قزوين به يكي از قطب هاي اصلي پينگ پنگ كشور تبديل شده است .

سياوش اكبر پور مهاجم استقلال :
فقط به مس فكر مي كنيم

پس از بازي سپاهان و استقلال خبرهاي متفاوتي در خصوص آسيب ديدگي رباط صليبي سياوش اكبرپور مطرح شد اما روز گذشته كادر پزشكي استقلال اعلام كرد ، مصدوميت اين بازيكن جدي نيست.
در اين ارتباط اكبرپورگفت: در بازي با سپاهان با عزيززاده برخوردي داشتم ولي اين مصدوميت چندان جدي نبود. براي اطمينان نزد دكتر ابراهيميان رفتم و او گفت كه با چند جلسه فيزيوتراپي درد پايم از بين مي رود. الان خوشبختانه مشكلي ندارم و مقابل مس بازي خواهم كرد.
اكبرپور در خصوص شرايط فعلي استقلال گفت: بازيكنان استقلال بزرگ هستند و حالا به بازي مقابل مس كرمان فكر مي كنيم. باخت به سپاهان ديگر به تاريخ پيوست و مطمئن باشيد مس كرمان را در ورزشگاه آزادي شكست خواهيم داد.

استقلال با دو تغيير در خط دفاع

امير قلعه نوعي سرمربي استقلال از عملكرد مدافعانش در ديدار برابر سپاهان به شدت ناراضي است.
وي معتقد است مدافعان تيمش در بازي با سپاهان ضعيف و پر اشتباه ظاهر شدند، به همين دليل در ديدار با مس كرمان نيز درصدد است تا تغييراتي را در تيم خود به وجود بياورد. در همين رابطه شكوري و اميرآبادي از جمع مدافعان استقلال خارج شده و به احتمال بسيار زياد قرباني و منيعي از ابتدا در ديدار برابر مس براي استقلال بازي خواهند كرد.

سپاهان با پنج غايب مقابل صباباتري

تيم سپاهان در شرايطي امروز مقابل صباباتري قرار مي گيرد كه پنج بازيكن اين تيم نمي توانند در اين ديدار حساس به ميدان بروند.
در شرايطي كه نتيجه گرفتن مقابل فيروز كريمي براي فرهاد كاظمي مهم است، سپاهان در اين ديدار حساس پنج بازيكن خود را در اختيار نخواهد داشت. عمادرضا و احسان حاج صفي سه اخطاره هستند، مهدي جعفرپور به دليل كارت قرمزي كه مقابل استقلال گرفت محروم است و احمد جمشيديان و هادي جعفري هم مصدوم هستند.

برنامه هاي تيم ملي فوتبال تا پايان خرداد

برنامه مسابقات رسمي و تداركاتي تيم ملي فوتبال كشورمان در مسابقات مقدماتي جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي و جام ملتهاي 2011 قطر تا پايان خردادماه اعلام شد.
سرپرست تيم ملي فوتبال كشورمان برنامه ديدارهاي رسمي و ديدارهاي تداركاتي تيم ملي رابه شرح زير اعلام كرد
20 دي: ايران - چين (ديدار تداركاتي)
25 دي: ايران - سنگاپور(مقدماتي جام ملت هاي آسيا 2011 - قطر)
9 بهمن: تايلند - ايران (مقدماتي جام ملت هاي آسيا 2011 - قطر)
23 بهمن: ايران - كره جنوبي (مقدماتي جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي)
8 فروردين :88 ايران - عربستان (مقدماتي جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي)
10 خرداد :88 چين - ايران (ديدار تداركاتي)
16 خرداد :88 كره شمالي - ايران (مقدماتي جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي)
20 خرداد :88 ايران - امارات (مقدماتي جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي)
27 خرداد :88 كره جنوبي - ايران (مقدماتي جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي)
به گفته احمد ابراهيمي فدراسيون فوتبال در تلاش است تا در اسفند ماه و پيش از ديدار تيم ملي فوتبال كشورمان با عربستان نيز مقدمات برگزاري يك يا دو ديدار تداركاتي را براي اين تيم فراهم كند.
 شنبه 14 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 372]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن