تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):دو خصلت است كه بالاتر از آنها چيزى نيست: ايمان به خدا و سود رساندن به برادران.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816513852




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرماندار تهران:لازمه رسيدن به اصل 44 خصوصي‌سازي هرچه بيشتر شركت‌هاي حمل‌ونقل‌ است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار تهران:لازمه رسيدن به اصل 44 خصوصي‌سازي هرچه بيشتر شركت‌هاي حمل‌ونقل‌ است
خبرگزاري فارس: فرماندار تهران اظهار داشت: براي نزديك شدن به اصل 44 بايد شركت‌هاي اتوبوسراني و تاكسيراني را تقويت كنيم.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي معاونت حمل‌ونقل و ترافيك شهرداري تهران، حسين طلا گفت: شركت‌هاي خصوصي‌ تاكسيراني و اتوبوسراني محصول مشترك مشاركت دولت و مديريت شهري‌اند و بهترين نوع تعامل دولت، شهرداري و مردم محسوب مي‌شوند.
در جلسه مذكور كه مديرعامل سازمان تاكسيراني تهران نيز حضور داشت، فرماندار تهران افزود:‌شركت‌هاي اتوبوسراني و تاكسيراين خصوصي يك پيوند مطلوب در حمل‌ونقل شهرداري‌ هستند و اگر مي‌خواهيم به اصل 44 نزديك شويم بايد اين شركت‌ها را تقويت كنيم.
وي با تأكيد بر اين كه تهران ابرشهري است كه از قاعده كلان شهري خارج شده، اظهار داشت: ما وارث وضعيت موجود تهران هستيم، هرچند اداره و انجام امور آن از سوي فرماندهان دفاع مقدس در مقابل عمليات بزرگي كه اين عزيزان در دوران جنگ تحميلي انجام دادند، كاري سهل و ساده محسوب مي‌شود.
فرماندار تهران ادغام ديدگاه‌هاي سياسي و تخصصي و نگاه به مسائل با عينك سياسي را از آفات مديريت دانست و اضافه كرد: بايد با تقويت فضاي تفاهم، رفاقت‌هاي دوران دفاع مقدس را جاي رقابت‌هاي موجود كرده و مردم را نسبت به آينده اميدوار كنيم.
وي سفرهاي شهري با وسايل نقليه شخصي، زيرساخت‌هاي شهري و ساختارهاي شهرسازي نامناسب، اشغال ظرفيت شريان‌ها و معابر شهر با پارك حشيه‌اي و ورود بي‌حساب و كتاب خودرو از مشكلات ترافيك برشمرد و تصريح كرد: از پي‌گيري‌هاي خوب شهرداري تهران به رغم مسائل و مشكلات موجود تقدير و تشكر مي‌كنيم.
فرماندار تهران اجراي كامل قانون حمل‌ونقل مسافر و كالا در انطباق با سياست‌هاي كلي نظام كه به موجب آن كليه اختيارات جابه‌جايي كالا و مسافر در اختيار شهرداري‌ها قرار مي‌گيرد را مورد تأكيد قرار داد و گفت:‌دولت مصمم است مديريت شهري را كه براي حل مشكل ترافيك با اراده‌اي قوي عزم خود را جزم كرده،‌كمك كند.
وي با تأكيد بر اين كه بايد مواظبت كنيم تا در اجراي امور حاشيه پررنگ‌تر از متن نشود، افزود: هدف اين است كه مهاجرت معكوس را در ابرشهر هشت ميليون نفري تهران ساماندهي كنيم و به اين منظور بخش قابل توجهي از جمعيت شناور شهر را بايد مديريت كنيم.
فرماندار تهران با اشاره به وجود حدود 38 دستگاه اجرايي كه در امور تهران همكاري مي‌كنند، اظهار داشت: تهران بي‌حساب و كتاب بزرگ شده و مشكلات آن ظرف يكي دو سال حل نمي‌شود و براي نمونه براي حفر يك تونل ساده انواع و اقسام مشكلات بر سر راه مجريان طرح قرار مي‌گيرد.
وي با تأييد محدوديت منابع مالي شهرداري تهران، قانون تبصره 13 را از جمله راهكارهاي تأمين منابع مورد نياز كلان‌شهرها برشمرد و اضافه كرد:‌دولت به موجب اين قانون بخشي از امكانات مورد نياز حمل‌ونقل عمومي از جمله اتوبوس و تاكسي را در اختيار شهرداري‌ها قرار داده و خواهد داد.
فرماندار تهران موضوع آلودگي‌ هوا را مشكلي دانست كه علت اصلي آن تعداد زياد خودروهاي شخصي است و خاطرنشان كرد: اين مشكل در مواقعي مانند ايجاد پديده وارونگي هوا خود را نشان مي‌دهد و اين مشكل بدون فرهنگ‌سازي و مشاركت و همكاري مردم و مسئولان حل نمي‌شود.
طلا در پايان با بيان اين طرح كه جامع حمل‌ونقل و ترافيك تهران در شوراي عالي ترافيك كشور در دست بررسي قرار دارد، تأكيد كرد: اميد است اجراي اين طرح بزرگ هم‌زمان با گسترش خدمات حمل‌ونقل عمومي و خروج خودروهاي فرسوده، ظرف چند سال كاهش مشكل ترافيك تهران را در پي داشته باشد.
در ادامه معاون امنيتي - انتظامي استانداري تهران كاهش ميزان بالاي تقاضاي سفر در تهران را نيازمند ارائه خدمات متقابل از سوي همه دستگاههاي اجرايي دانست و اظهار داشت: اين روزها موضوع سوخت گاز به دغدغه و مشكل مشترك اتوبوسراني و تاكسيراني تبديل شده است.
عليرضا فخاري با تأكيد بر تعريف دقيق نظام حمل‌ونقل شهري و عناصر آن و فرهنگ‌سازي در اين زمينه به شهروندان به منظور جلب مشاركت اجتماعي مردم، تصريح كرد: علاوه بر اين، كنترل هوشمند شهر به منظور كاهش مداخله عوامل انساني و توجه به زيرساخت‌هاي شهري از جايگاه ويژه‌اي برخوردار است.
وي با تأكيد بر توجه دقيق به عوامل سلبي و عوامل ايجابي در حوزه حمل‌ونقل شهري، خاطرنشان كرد: هدف اصلي اين است كه جامعه‌اي آرام و ايمن ايجاد شود تا مردم در آن با لطف و صفا در كنار هم زندگي كنند.
معاون حمل‌ونقل و ترافيك شهرداري تهران نيز با توضيح خدمات حمل‌ونقل شهري در سه بخش تاكسيراني، اتوبوسراني و مترو، اظهار داشت: كمبود اتوبوس و ضرورت جايگزيني اتوبوس‌هاي فرسوده و نوسازي ناوگان اتوبوسراني و ازدحام در مترو و ضرورت توسعه و تكميل ايستگاه‌ها و خطوط و نيز افزايش واگن‌ها و قطارهاي مترو، از جمله مهم‌ترين نيازهاي شهروندان تهران است.
سيدجعفر تشكري هاشمي اراده مديريت شهري در جهت حركت به سمت شهر هوشمند را مورد تأكيد قرار داد و تصريح كرد: به اين منظور در سه سال اخير تعداد تقاطع‌هاي هوشمند و تعداد دوربين‌هاي نظارت تصويري تهران حدود سه برابر شده ضمن اين كه مديريت حمل‌ونقل شهري به يكي از پيشرفته‌ترين مراكز كنترل ترافيك دنيا با امكانات كم‌نظير از جمله نقشه گسترده اطلاعات شهري (Imap) مجهز شده‌ است.
انتهاي پيام/ر
 شنبه 14 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن