تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 28 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان بلند مرتبه چون به فهم و دانايى رسد، متواضع مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1811606892




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با كانديداي سرمربي تيم اميد مصاحبه كرديم! مرتضي محصص: شنبه گزينه نهايي را مشخص مي‌كنيم دايي با انتخاب روته‌مولر تصميم درستي گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: با كانديداي سرمربي تيم اميد مصاحبه كرديم! مرتضي محصص: شنبه گزينه نهايي را مشخص مي‌كنيم دايي با انتخاب روته‌مولر تصميم درستي گرفت
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال

رييس كميته آموزش فدراسيون فوتبال گفت: انتخاب سرمربي تيم اميد وظيفه من نيست و كميته تيم‌هاي ملي و كميته جوانان در اين باره تصميم‌گيري مي‌كنند.

مرتضي محصص كه به همراه مسعود معيني مامور بررسي برنامه‌هاي كانديداي سرمربي تيم اميد شده است، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره وضعيت انتخاب سرمربي تيم اميد و بررسي‌هايش گفت: هر كس جاي من و معيني هم براي بررسي وضعيت گزينه‌ها انتخاب مي‌شد، در پايان بررسي‌هايش به غير از گزارش مثبت به چيز ديگري نمي‌رسيد. از نظر من تمام گزينه‌هايي كه نام‌شان براي تيم اميد مطرح است، شايسته هستند اما،‌ به هر حال من و معيني بايد نظرمان را به كميته تيم‌هاي ملي ارايه كنيم.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا شما برنامه‌هاي گزينه‌ها را بررسي كرديد، گفت: ما از هيچ كدام از گزينه‌ها برنامه نخواستيم تنها در مصاحبه‌هايي كه با آنها داشتيم نظرات‌شان را گرفتيم. با اين حال به دليل همزماني اين مصاحبه‌ها با كلاس مربي‌گري A من در يكي، دو مصاحبه غايب بودم و معيني زحمت اصلي را كشيد.

وي افزود: شنبه جلسه‌اي با معيني خواهم داشت و در اين جلسه گزينه موردنظرمان را نهايي مي‌كنيم و يكشنبه هم در كميته تيم‌هاي ملي اين گزينه را مطرح مي‌كنيم اما، تصميم‌گيري اصلي با كميته تيم‌هاي ملي و كميته جوانان است.

محصص درباره انتقاداتي كه بابت حضور اريش روته‌مولر بر روي نيمكت تيم ملي مطرح شد، گفت: به نظرم علي دايي انتخاب بسيار خوبي انجام داده و روته مولر مي‌تواند به تيم ملي كمك كند. با اين حال درباره شرح وظايف‌اش بايد از دايي بپرسيد.

محصص افزود: داشتن علم تئوريك جرم نيست، ضمن اينكه روته‌مولر كار مربي‌گري هم انجام داده است. او در جام جهاني 2002 در كنار ميشائيل اسكيبه دستيار رودي‌فولر بوده و در مقطعي هم سرمربي كلن بوده و ما نمي‌توانيم اين اعتبار را ناديده بگيريم. علي دايي هم با توجه به سال‌ها حضورش در فوتبال آلمان و شناختش از فلسفه فوتبال آلمان دست به انتخاب درستي زده است.

رييس كميته آموزش با اشاره به برنامه‌هاي انجام شده توسط اين كميته در سال 87 گفت: به لحاظ كيفيت سال پرباري را پشت سر گذاشتيم. ما در فوتبال‌مان مدرسان بسيار خوبي داريم كه حضور اين مدرسان باعث بالا رفتن كيفيت كلاس‌هايمان شده است. در سال 87 به غير از كلاس‌هاي مربي‌گري B، A و C كلاس مربي‌گري بانوان،‌ فوتسال و دروازه‌باني هم برگزار شد كه كلاس دروازه‌باني براي نخستين بار در تاريخ فوتبال ايران انجام گرفت.

محصص افزود: توجه بازيكنان سابق به كلاس‌هاي مربي‌گري هم بسيار جالب بود و حضور آنها در اين كلاس‌ها نويد دهنده آينده روشني در فوتبال ايران است.

وي افزود: در گذشته كلاس‌هاي مربي‌گري دوره‌هاي مختلف تنها در شهرهاي بزرگ برگزار مي‌شد اما، در سه سال گذشته در دور افتاده‌ترين مناطق شهرهاي بندرعباس و بوشهر هم كلاس برگزار شد و من خودم به دورافتاده‌ترين شهرهاي كشور رفتم. براي سال آينده هم برنامه ويژه‌اي داريم و كلاس‌هاي با كيفيتي در كشور برگزار خواهد شد و اگر احساس كنيم كه كلاس كيفيت لازم را ندارد آن را لغو مي‌كنيم.

وي دليل تاخير در برگزاري مرحله سوم كلاس مربي‌گري حرفه‌اي را نيز همزماني با مسابقات ليگ عنوان كرد و گفت: اگر بهمن وبراساس برنامه قبلي اين مرحله را برگزار مي‌كرديم جار و جنجالي در فوتبال به راه مي‌افتاد و كميته آموزش مقصر اصلي نتيجه نگرفتن بعضي از تيم‌ها لقب مي‌گرفت كه ما نمي‌خواستيم اين اتفاق بيفتد. به همين دليل برگزاري مرحله سوم را به پس از پايان ليگ موكول كرديم.

انتهاي پيام
 جمعه 13 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن