تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815598815




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه از خراسان جنوبي


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: اخبار كوتاه از خراسان جنوبي
خبرگزاري فارس: بررسي مشكلات كتابخانه‌هاي فردوس، بهره‌مندي شش روستا از خدمات مخابراتي از مهم‌ترين اخبار خراسان جنوبي در 24 ساعت گذشته است.


به گزارش خبرگزاري فارس از بيرجند، چهارمين جلسه انجمن كتابخانه عمومي قائم فردوس در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي اين شهرستان برگزار شد.
در اين جلسه پس از مطرح شدن مشكلات كتابخانه توسط رئيس كتابخانه كه تاكنون به دليل عدم اعتبار مشكلات رفع نشده بود مقرر شد با همكاري اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي و فرمانداري شهرستان فردوس و با اعتبار موجود حل مشكلات شروع شود.
از مصوبات ديگر اين جلسه اهداي كتاب به كتابخانه‌هاي مدارس و مساجد و اهداي منابع مورد نياز دانشجويان دانشگاه پيام نور و كتاب‌هاي انتشارات سمت به اين كتابخانه و همچنين تشكيل شوراي پژوهش به مسئوليت مدبر عزيزي رئيس ارشاد شهرستان براي بررسي و تاييد كتاب‌هاي اهدايي قبل از ورود به كتابخانه بود.
همچنين مقرر شد با توجه به نياز مبرم شهرستان به احداث كتابخانه مركزي كه از مصوبات جلسات قبل نيز بوده هر چه سريع‌تر زمين مناسب فراهم شود.

*بازديد مديران استانداري از اداره كل امور مالياتي
عيسي فرهادي معاون سياسي-امنيتي استاندار خراسان جنوبي به همراه جمعي از مديران كل استانداري از اداره كل امور مالياتي استان بازديد كردند.
جواد انوري مدير كل امور مالياتي استان در اين بازديد به بيان مشكلات عمده اين اداره كل براي خدمت‌رساني به ارباب رجوع پرداخت و توضيحاتي در خصوص پروژه‌هاي اجرا شده مالياتي از جمله ماليات بر ارزش افزوده، سايت مكانيزه نقل و انتقال املاك و سيستم‌هاي يك پارچه پرداخت ماليات ارائه كرد.
در ادامه عيسي فرهادي و هيئت همراه ضمن بازديد از حوزه‌هاي مختلف مالياتي از نزديك در جريان اقدامات انجام شده براي تكريم ارباب رجوع و اقداماتي كه اين اداره در راستاي دولت الكترونيك انجام داده قرار گرفت و بر حل مشكلات و مسائل اين اداره كل با توجه به اهميت نقش ماليات در اقتصاد استان تاكيد كرد.

*كشتار 42 هزار رأس دام در پي خشكسالي
مدير‌كل دامپزشكي استان خراسان جنوبي گفت: 42 هزار و 553 رأس دام سبك و سنگين در كشتارگاه‌هاي بيرجند به دليل خشكسالي‌هاي پياپي كشتار شدند.
محمد رضايي به خراسان جنوبي گفت: از مجموع بازرسي‌هاي صورت گرفته در كشتارگاه بيرجند 3هزار و 610 لاشه دام سبك و 35 لاشه دام سنگين به علت لاغري مفرط يا ابتلا به ساير بيماري‌ها غير قابل مصرف تشخيص داده شد كه ضبط و معدوم شد.
وي ادامه داد: يك هزار و 241 كيلوگرم از لاشه‌هاي سالم به صورت موضعي ضبط شده است.
رضايي تصريح كرد: از ابتداي سال جاري تاكنون 76هزار و 764 راس دام سبك و 4 هزار و 912 رأس دام سنگين در كشتارگاه‌هاي دام استان كشتار شدند كه به مصرف داخلي استان رسيد.

*برگزاري كارگاه پروژه‌نويسي سازمان‌هاي اجتماع محور
معاون پيشگيري سازمان بهزيستي خراسان جنوبي گفت: كارگاه دو روزه پروژه‌نويسي در سازمان‌هاي اجتماع محور در روزهاي 11و 12 دي با حضور كارشناسان پيشگيري ادارات و نمايندگي‌هاي 12 گانه بهزيستي در بيرجند برگزار شد.
شهرام شيخاني افزود: تقويت توان شركت كنندگان در تدوين پروژه‌هاي ناظر بر نيازهاي جامعه به شكلي كه با استانداردهاي سازمان‌هاي اهدا كننده كمك هماهنگي داشته باشد از اهداف اين كارگاه آموزشي بوده است.
وي يكي از دغدغه‌هاي سازمان‌هاي اجتماع محور را نحوه تامين منابع مالي براي پايداري فعاليت‌ها دانست و اظهار داشت: اغلب سازمان‌هاي اجتماع محور با چگونگي نوشت يك پروژه اجرايي آشنا نيستند و هدف نهايي اين كارگاه آشنايي و حل اين مشكل بود.
در اين كارگاه تمامي مراحل پيش از تدوين، حين تدوين و پس از تدوين يك پروژه اجرايي تشريح شد.

*بهره‌مندي شش روستا از خدمات مخابراتي
با تلاش كارشناسان شركت مخابرات خراسان جنوبي شش روستاي تل قوچ، گلاب بالا، گلاب پايين و چشمه زنگي از توابع شهرستان سربيشه و خوشتر سفلي و شركت توكل از توابع شهرستان سرايان به شبكه مخابراتي پيوستند.
با راه‌اندازي اين دفاتر روستاهاي داراي ارتباط استان به يك هزار و 659 روستا رسيده كه از اين تعداد 155 روستا مربوط به عملكرد سال 87 است.
انتهاي پيام/ب20
 جمعه 13 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 509]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن