تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821303234




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مسئول بسيج دانشگاه امام حسين: مردم غزه درس‌هاي عاشورا را برابر رژيم صهيونيستي به خوبي آموخته‌اند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: مسئول بسيج دانشگاه امام حسين: مردم غزه درس‌هاي عاشورا را برابر رژيم صهيونيستي به خوبي آموخته‌اند
گروه سياسي: تمام درس‌هاي عاشورا در اين خلاصه مي‌شود كه مرگ با عزت بهتر از زندگي با ذلت است و مطمئنا مردم غزه اين درس را برابر رژيم صهيونيستي به خوبي آموخته‌اند.
اميرحسين عزيزي، مسئول بسيج دانشگاه امام حسين(ع) در گفت‌و‌گو با خبرگزاري قرآني ايران (ايكنا) با اشاره به جنايات اخير اسرائيل عليه مردم غزه آن را نسل‌كشي توسط رژيمي دانست كه در برابر مجامع متعدد حقوق بشري به راحتي، شبيه جنايتكاران هزاران سال قبل قصد نابودي هويت فلسطيني را دارد.

وي هدف نهايي اسرائيل از حمله به غزه را برخورد با ايران دانست و افزود: اين رژيم طبق يك برنامه استراتژيك در صدد است هسته‌هاي مقاومت در فلسطين را كه هنوز به آرمان آزادي فلسطين پايبند است نابود كند و سپس حزب‌الله لبنان را نيز از صحنه به در كند و در نهايت به جمهوري اسلامي حمله كند.

عزيزي مذاكره با اسرائيل را امري بيهوده خواند و خاطرنشان كرد: در طي اين سال‌ها عملكرد اين رژيم نشان داد مذاكره تنها موجب تعدي بيشتر به فلسطين مي‌شود. زيرا روياي اسرائيل، حذف فلسطين و ملت آن است و مذاكره تنها موجب به رسميت شناختن اين رژيم مي‌شود.

اين فعال دانشجويي در ادامه حزب‌الله لبنان را الگوي واقعي مقاومت و عزت در جهان اسلام خواند و بيان كرد: الگو پذيري از حزب‌الله بعد از پيروزي در جنگ 33 روزه بيشتر شده است و حماس و ساير گروه‌هاي مبارز فلسطيني افكار و سياست‌هاي حزب‌الله را در خود ايجاد كرده‌اند.

وي با اشاره به فشارهاي اسرائيل عليه فلسطين و مخصوصا مردم غزه خاطرنشان كرد: ثمره تمام اين فشارها ايستادگي اين ملت است و همگان اذعان دارند مردم غزه مقاوم‌ترين مردم هستند و اين موجب عصبانيت رژيم صهيونيستي شده است.

مسئول بسيج دانشگاه امام حسين با اشاره به ايام محرم به درس‌هاي اين ماه اشاره كرد و افزود: تمام درس‌هاي عاشورا در اين خلاصه مي‌شود كه مرگ با عزت بهتر از زندگي با ذلت است و مطمئنا مردم غزه اين درس را برابر رژيم صهيونيستي به خوبي آموخته‌اند.

وي به بي‌تفاوتي مجامع قدرت نسبت به فاجعه غزه اشاره كرد و افزود: سازمان ملل و شوراي امنيت و مجامع بين‌المللي توجهي به جنايات رژيم صهيونيستي ندارند و حكومت‌هاي اسلامي بايد خود با اتخاذ تدابير شايسته به دفاع از ملت فلسطين بپردازند و وحدت حكومت‌هاي اسلامي مي‌تواند اسرائيل را مضمحل كند.

عزيزي در ادامه قدس را قبله اول مسلمانان خواند و افزود: جاي‌جاي سرزمين فلسطين پر از خاطره پيامبران الهي بوده است و مسلمانان ضرورت دارد، اختلافات جزئي را كنار گذاشته و ملت هم‌كيش خود را از دست گروهي كافر نجات دهند و براي احقاق حق فلسطينيان ستمديده از هيچ تلاشي دريغ نكنند.
 جمعه 13 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 280]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن