تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 2 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817743454




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خط ارتباطي اطلاعات بامردم


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: خط ارتباطي اطلاعات بامردم
حرف‌هاي يك كشاورز اصفهاني‌

در خبرها بود كه پليس راهنمايي و رانندگي با خودروهايي كه مشكوك به نقص فني باشند، برخورد و آن‌ها را متوقف مي‌كند. من كشاورزي هستم كه ناچارم همه روزه به وسيله وانت مزداي قديمي خود، به مزرعه بروم و مطمئنم اگر قرار بر متوقف كردن خودروها دچار نقص فني باشد، هر روز اول از همه جلوي مرا مي‌گيرند!

در ضمن، به عنوان توليدكننده، در مزرعه‌ام از لامپ‌هاي كم‌مصرف استفاده مي‌كنم. اما ادارات شهر را مي‌بينم كه براي مصرف برق، با يكديگر مسابقه گذاشته‌اند و تعداد زيادي لامپ‌هاي پرمصرف را مورد استفاده قرار مي‌دهند.

يك كشاورز اصفهاني‌

دريافت ارزش افزوده از مصرف آب ‌

روي قبض آب منزل ما مبلغي را به عنوان ارزش افزوده ذكر كرده‌اند. مي‌خواستم معني آن را بدانم و بپرسم آيا براي دريافت ارزش افزوده از مشتركان آب، مصوبه دولت و مجلس وجود دارد؟

شهروند تهراني

خط ارتباطي در اطلاعات صبح و عصر

از خوانندگان و طرفداران خط ارتباطي هستم. آيا مطالب اين ستون علاوه بر اطلاعات صبح در روزنامه عصر هم چاپ مي‌شود.‌

خط ارتباطي: مطالب خط ارتباطي عينا در هر دو روزنامه صبح و عصر اطلاعات، چاپ مي‌شود.

بلاتكليفي 15 ساله اهالي يك محله در كرج‌

قسمتي از منطقه 6 شهرداري كرج در طرح ساخت خيابان قرار دارد و به همين دليل ساكنان آن از 15 سال پيش نه مي‌توانند خانه‌هايشان را بفروشند و نه تفكيك كنند و بسازند. پس از گذشت اين همه سال، شهرداري منطقه لطفا در اين مورد چاره‌‌انديشي كند.‌

از اهالي

افزايش چشمگير قيمت ماهي‌

با اين كه پيوسته تاكيد مي‌شود مصرف ماهي براي همگان و به خصوص سالمندان ضروري است، قيمت ماهي قزل‌آلاي پرورشي از كيلويي 2 هزار تا 2 هزار و 500 تومان سال قبل به 5 تا 6 هزار تومان و شيرماهي از 4 تا 4 هزار و 500 تومان به 10 هزار و تا 10 هزار و 500 تومان در سال جاري افزايش يافته است.

حميد‌پور

قدرداني از زحمات پزشكان بيمارستان‌

از تمامي پزشكان، پرستاران و كاركنان زحمتكش بخش 2 جراحي بيمارستان حضرت رسول اكرم (ص) به دليل بذل توجهي كه به بيماران دارند، سپاسگزارم.

مظفر زهاكي

2‌ سال در انتظار مخزن سوخت گاز

پس از 2 سال كه از ايران خودرو، خودروي 2 گانه سوز خريده‌ام، مخزن سوخت گاز آن را تحويل نمي‌دهند و كسي هم نيست كه در اين مورد پاسخگو باشد.

خريدار خودرو

بخاري‌هاي غيراستاندارد را جمع‌آوري كنند

با اين كه مسئولان ذيربط در مورد بخاري‌هاي گازي و بدون لوله به علت غيراستاندارد بودن هشدار داده‌اند و سال گذشته نيز عد‌ه‌اي از هموطنان به دليل استفاده از بخاري‌هاي فوق‌جان سپرده‌اند، اما همچنان بخاري‌هاي غيراستاندارد بدون لوله در بازار موجود است و هيچ مسئولي خود را ملزم به رسيدگي نمي‌داند و دستور جمع‌آوري بخاري‌ها را صادر نمي‌كند!

علي‌اكبر فرقاني

عرضه فلاپي‌هاي غيرقابل استفاده‌

برخي از شركت‌ها و موسسات و ادارات دولتي به طور گسترده اقدام به خريد فلاپي‌هايي مي‌كنند، كه برخي از آنها غيرقابل استفاده است و به نظر مي‌رسد نظارتي بر كيفيت آن اعمال نمي‌شود، در نتيجه زيان به بيت‌المال وارد مي‌آيد. به اميد رسيدگي به اين موضوع.

فرخي‌پور

تلاش نيروي انتظامي‌

به عنوان يكي از ساكنان بزرگراه شهيد محلاتي - خيابان شهيد تكيه اكبرآبادي شمالي از ماموران كلانتري 110 شهدا به خاطر گشت‌زني در محله‌هاي حوزه استحفاظي‌شان به ويژه در خيابان‌هاي شهيد جمال تاجيك، شهميرزادي، قوامي و تكيه اكبرآبادي شمالي سپاسگزاري مي‌كنم. چرا كه ساكنان بيشتر امنيت را احساس مي‌كنند. براي رئيس كلانتري و ماموران پرتلاش كلانتري 110 شهدا آرزوي موفقيت دارم.

عرفان - تهران‌

تلويزيون در مورد نظافت شهر آموزش مداوم بدهد

تلويزيون از تمامي كانال‌هايش و به طور مستمر، بجاست در مورد زيان‌هاي گوناگون و زشتي و پلشتي ريختن، يا پرتاب زباله در كوچه‌ها و خيابان‌ها ميان‌برنامه پخش كند، چون شهرداري اگرچند صد هزار نيرو هم استخدام كند موفق به پاكيزه‌سازي جوي‌ها، پياده‌روها و خيابان‌ها نمي‌شود، مگر اينكه شهروند خود، فرهنگ شهرنشيني و پاكيزه نگاهداشتن شهر ملكه ذهنش بشود و جز استمرار آموزش راه چاره ديگري وجود ندارد.‌

عليخاني‌

در مورد تفاوت روزنامه صبح و عصر توضيح بدهيد

عصرها كه مي‌رويم روزنامه اطلاعات بخريم، روزنامه فروش 4 صفحه مربوط به عصر را با 4 صفحه مربوط به صبح عوض مي‌كند. بقيه روزنامه همان روزنامه‌هاي صبح است، لطفا در اين مورد به خوانندگان توضيح بدهيد چه فرقي بين روزنامه صبح و عصر هست؟

خواننده اطلاعات - تهران‌

روزنامه اطلاعات:

صفحات داخلي اطلاعات صبح و عصر، تفاوتي ندارد و صفحات روئي چهاربرگ يعني 8 صفحه: 1- 2- 3 - 4 و 13 - 14 و 15 و 16 ) تغيير مي‌كند. بديهي است روزنامه اطلاعات عصر حاوي آخرين خبرهايي است كه در ايران و جهان روي مي‌دهد.

پرتاب زباله از پنجره اتومبيل‌

به گفته‌هاي شهروند عزيزي كه در مورد ريختن زباله در معابر انتقاد كرده بود و راه‌حل را آموزش شهروندان دانسته بود اضافه كنيد، حتي سرنشين‌هاي اتومبيلهاي گران‌قيمت از پنجره خودرو آشغال پرتاب مي‌كنند، لذا دارا و ندار، هر دو قشر نياز به آموزش دارند. اصولا موضوع ضعف فرهنگ عمومي است.

متولي‌

شهرداري تهران به وعده وفا نكرد

امسال هم شهرداري تهران قول داده بود روز عيد غدير، بين شهروندان خوش‌حساب كه عوارض خود را به موقع پرداخت كرده‌اند، قرعه‌كشي به عمل آيد و جوايزي به برندگان اهدا شود، اما مثل سال قبل به وعده وفا نكرد، چرا؟

شهروند تهراني‌

اگر شركت‌هاي بيمه خسارت كامل نپردازند؟

خودروي تندر من كه بيمه است، بر اثر تصادف خسارت ديد كه تعميرگاه مركزي ايران‌خودرو بابت تعمير آن فاكتوري به مبلغ يك ميليون و 540 هزار تومان صادر كرد، اما شركت بيمه بيشتر از 460 هزار تومان آن را نمي‌پردازد. اگر شركت‌هاي بيمه ضرر و زيان مشتريانشان را به طور كامل نپردازند، آيا بازهم مي‌توان به فراگير شدن بيمه شخص ثالث و اتومبيل در كشورمان اميدوار بود؟

رامين اميني زارع

‌مغازه 44 متري 630 ميليون تومان؟

در صفحه اول روزنامه اطلاعات 4/10/87 آگهي مزايده فروش يك باب مغازه 80/44 مترمربعي متعلق به تعاوني مسكن شهر و روستا به مبلغ 630 ميليون تومان و به عبارت ديگر، مترمربعي بيش از 14 ميليون تومان چاپ شده بود، كه مي‌خواستم بدانم واقعي است يا اشتباه چاپي بوده است؟!

خواننده روزنامه

مشكل كشاورزان گندمان با منابع طبيعي‌

از زماني كه در سال 1363 سازمان منابع طبيعي براي كشاورزي در اراضي منطقه گندمان، از توابع شهرستان بروجن استان چهارمحال و بختياري موانعي ايجاد كرده است تاكنون، صاحبان اراضي در اين مورد شكايات بسياري را به قوه قضائيه و اصل 90 مجلس شوراي اسلامي ارائه داده‌اند، ولي متاسفانه نتيجه‌اي نگرفته‌اند، كه اين موضوع موجب نارضايتي كشاورزان صاحب زمين در گندمان شده است و از مسئولان امر تقاضا مي‌شود به مشكل آنان رسيدگي كنند.

عبدالرضا زماني گندماني‌

پاسخ مسئولان‌

پاسخ شهرداري منطقه 11تهران در مورد خودرو اسقاطي

در پاسخ به پيام شهروند محترم در روزنامه مورخ 9/9/87 با موضوع به استحضار مي‌رساند:

خودروي اسقاطي رها شده در خيابان هلال احمر، خيابان جعفري، 8 متري دوم، با پيگيري‌هاي مكرر توسط مالك حمل گرديد.

روابط عمومي شهرداري منطقه 11




 پنجشنبه 12 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 170]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن