تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمت نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و تعليم دهيد، بفهميد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820777287




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

يكي ازمقامات حماس رژيم صهيونيستي را به اقدامات تلافي جويانه تهديدكرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: يكي ازمقامات حماس رژيم صهيونيستي را به اقدامات تلافي جويانه تهديدكرد
غزه - دكتر "اسامه المزيني" يكي از رهبران جنبش حماس ، رژيم صهيونيستي را به وارد كردن خسارات شديد به ارتش اين رژيم تهديد كرد.


به گزارش گروه اخبار صوتي تصويري ايرنا، المزيني هشدار داد چنانچه ارتش رژيم صهيونيستي وارد غزه شود ، حماس شهرهاي بيشتري از اراضي اشغالي را هدف قرار خواهد داد.
المزيني گفت : "جنبش مقاومت حماس همانطور كه در گذشته اعلام كرد، اكنون نيز هيچ يك از شروط ذلت بار صهيونيست ها را قبول نمي كند و ملت فلسطين نيز با وجود تحمل خسارات و مصايب فراوان ، اين شروط را قبول نخواهد كرد ، چرا كه مرگ با عزت ، هزار بار بهتر از قبول ذلت است .
المزيني با محكوم كردن حملات هوايي رژيم صهيونيستي ، تاكيد كرد كه مردم غزه همچنان استوارند و نيروهاي زميني به ياري خدا عمليات خود را انجام خواهند داد و صهيونيست ها شكستي را كه در لبنان متحمل شدند، در غزه هم متحمل خواهند شد.
وي در واكنش به ادامه حملات رژيم صهيونيستي گفـت: كساني كه به خانه خدا و مساجد و منازل امن حمله مي كنند ، بزدلاني هستند كه افراد بيگناه را هدف قرار مي دهند و از رويارويي و جنگ تن به تن واهمه دارند .
المزيني با درخواست محمود عباس براي گفت و گو ، مخالفت كرد و گفت كه اين بخشي از توطئه عليه غزه است ، در حالي كه وي گروهي را براي تسلط بر غزه پس از سقوط حماس آماده كرده است و گروه هايي را براي جمع آوري اطلاعات از اماكن محل استقرار رهبران حماس و رساندن به دشمن صهيونيستي براي بمباران آن بسيج كرده است، ما چگونه مي توانيم با وي بر سر ميز مذاكره بنشينيم. درخواست عباس براي نشست با حماس براي سرپوش گذاشتن بر نقش آنان در جنگ عليه غزه است.
المزيني همچنين ضمن انتقاد از موضع مصر ، خطاب به نشست احتمالي سران عرب گفت : ما خواهان اقدام عملي كشورهاي عربي هستيم ، ما نيازي به محكوم كردن اقدامات رژيم صهيونيستي از سوي آنها نداريم بلكه خواهان قطع روابط آنها با دشمن صهيونيست هستيم . ما خواستار اخراج سفراي رژيم صهيونيستي از سوي كشورهاي عربي، بازگشايي گذرگاه رفح و پايان محاصره ظالمانه تحميلي اين رژيم هستيم .
وي همچنين گفت كه از سازمان هاي عربي مي خواهيم كه ارتش هايشان را براي جنگ با اسراييل به حركت درآورند.
صوير**1408**1088
 پنجشنبه 12 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن