تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815429467




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دستگيري باند خانوادگي سرقت از طلا فروشي ها


واضح آرشیو وب فارسی:قدس: دستگيري باند خانوادگي سرقت از طلا فروشي ها
گروه حوادث: باند خانوادگي سرقت از طلا فروشيها با تلاش پليس پايتخت متلاشي شد.

اعضاي اين باند در جريان سرقتها و اقدامهاي تبهكارانه شان در تهران و سه استان ديگر دو طلا فروش را با شليك گلوله مجروح كرده بودند.
به گزارش خبرنگار ما، 29 آبان امسال مرد ميانسالي به شعبه دوم دادياري دادسراي جنايي مركز مراجعه كرد و از دستبرد به طلافروشي اش واقع در خيابان مشيريه خبر داد و گفت: روز قبل دو مرد در حالي كه نقاب به چهره داشتند وارد مغازه ام شدند و با اسلحه مرا به مرگ تهديد كردند. از ترس جانم هيچ كاري نكردم و دزدان خشن پس از غارت دو كيلوگرم طلا و جواهر، سوار خودرو شدند و گريختند.
در پي اين شكايت و به دستور بازپرس شعبه يادشده رسيدگي تخصصي به اين پرونده در دستور كار اداره يكم پليس آگاهي قرار گرفت. در بررسيهاي انجام شده كارآگاهان به سر نخهايي دست يافتند كه نشان مي داد تبهكاران در يكي از شهركهاي غرب پايتخت مخفي شده اند.
بر اين اساس كارآگاهان به طور نامحسوس، شهرك مورد نظر را تحت نظر گرفتند و سرانجام شامگاه 11 آذرماه سال جاري طي عمليات ضربتي، سه مرد و دو زن به نامهاي «علي- ج»، «حميد- ع»، «يدا...- ص»، «سميرا» و «معصومه» را كه 22 تا 29 ساله هستند در مخفيگاهشان دستگير و در بازرسي از مخفيگاه اين باند مخوف، سه قبضه كلاشينكف، يك كلت، سه دستگاه پژو پرشيا، يك پژو 405 و 200 فشنگ جنگي به همراه مقداري از طلاهاي مالباختگان را كشف و ضبط كردند.
از سوي ديگر و در حالي كه مأموران در حال انتقال متهمان به پليس آگاهي بودند جواد سردسته باند به كمك دو تن از دوستانش موفق به فرار شد. بدين ترتيب تجسسهاي پليسي ادامه يافت تا اينكه روز شنبه گذشته مأموران وي را به همراه دو نفر از دوستانش كه او را در فرار ياري كرده بودند در غرب تهران بازداشت كردند.
سرهنگ محمديان در اين خصوص گفت: تبهكاران وقتي با مدركهاي دادگاه پسند رو به رو شدند چاره اي جز بيان حقيقت نيافتند و به دزديدن 10 ميليون تومان تراول چك و 14 كيلو طلا از چهار زرگري در فامنين همدان، بويين زهراي قزوين، اسلامشهر و مشيريه تهران اعتراف كردند.
وي افزود: زناني كه در اين شبكه فعاليت داشتند همسران تبهكاران بودند كه از آنان براي حمل و نقل اسلحه و فريب پليس، استفاده مي شد.
 پنجشنبه 12 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدس]
[مشاهده در: www.qudsdaily.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 289]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن