تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 25 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى‏لله‏ عليه ‏و ‏آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806579817




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فقط سلامتي احمدي نژاد را مي خواهم


واضح آرشیو وب فارسی:ابرار: فقط سلامتي احمدي نژاد را مي خواهم
در حال صحبت با مهدي بودم كه مجتبي 14 ساله جلو آمد و گفت: به رييس جمهور بگوييد مشكلات مردم اين استان را حل كند؛ از مجتبي پرسيدم براي خودت خواهشي از رييس جمهور نداري، جواب داد، هيچ فقط سلامتي خودش.

به گزارش برنا، صبح امروز همراه با رييس جمهور و اعضاي هيئت دولت براي انجام پنجاهمين سفر استاني و پيگيري مصوبات عازم استان سيستان و بلوچستان ديار هنرمندان بي نشان شديم.

خبرنگاران در فرودگاه تهران با شور و حال خاصي منتظرند، هر كس به نوعي مشغول است؛ برخي با يكديگر در حال گپ و گفت و گو، برخي ساكت نشسته و منتظرند و خبرنگاري نيز در حال اداي نماز صبح است.

انتظار به پايان مي رسد و هواپيماي حامل خبرنگاران و هيئت همراه رييس جمهور در ساعت 7:20 از زمينه بلند شده و تهران را به مقصد زاهدان ترك مي كند.

بعد از 1:20 دقيقه انتظارها به سر آمد و در ساعت 8:40 دقيقه به سيستان و بلوچستان، سرزمين شگفتي ها، مهد دليران، ديار بلوچستان رسيديم. مي خواهم بلوچستان را ببينم، مردمانش را، خاكش را...

سيستان و بلوچستان:
سرزمين اساطيري سيستان و بلوچستان از دو ناحيه شمال و جنوب تشكيل شده است، بيشتر بناهاي اين استان به پهلوانان اسطوره اي ايران همچون زال، سام و رستم تعلق دارد. ديرينه تاريخي اين استان حكايت از عمق فرهنگ و هنر آن را دارد. در گذشته منبع اصلي درآمد براي بلوچهاي ساكن، كشاورزي و براي بلوچهاي متحرك دامپروري بوده است ولي اكنون به دليل خشكسالي هاي به وجود آمده در اين منطقه مردمانش به شغل هاي ديگري روي آورده اند كه از جمله آنها مشاغل صنايع دستي است كه سهم بيشتري دارد.

در ابتداي ورودمان به اين استان رييس جمهور با استقبال گرم مسئولان، استاندار و نماينده ولي فقيه در اين استان روبرو شد.

رييس جمهور در بدو ورود با دكلمه زيبايي كه توسط دختركي قرائت شد مورد استقبال قرار گرفت و طي سخناني اين استان را منطقه خيزش قهرمانان و مهر آوران شجاع دانست و گفت: در جلسه هيات دولت مناطق محروم مورد توجه ويژه قرار خواهند گرفت و پروژه هاي دور اول سفرهاي استاني پيگيري خواهد شد.

بعد از سخنان رييس جمهور به سمت ورزشگاه 17 شهريور زاهدان راه افتاديم؛ در مسير شاهد بوديم كه پير و جوان با لباس هاي امروزي و يا محلي در مسير فرودگاه تا ورزشگاه به صورت دو صف در طرفين خيابان ايستاده بودند تا از رييس جمهورشان استقبال كنند. ذوق و اشتياق در چشم هايشان موج مي زد.

ساعت 9:15 دقيقه پس از استقبال پرشور مردم وارد ورزشگاه 17 شهريور زاهدان شديم. وزرشگاه مملو از جمعيت است، شيعه و سني مرد و زن، پير و جوان منتظر ديدار رييس جمهورند. نوجوانان راهنمايي از يك دبستان با در دست داشتن پرچم هاي كوچك ايران و با تركيب منظم و لباس هاي سبز و سفيد و قرمز پرچم كشورمان را به صورت بزرگ بر زمين ورزشگاه حك كرده اند.

پيرمردي با لباس بلوچي، پلاكاردي در دست داشت با اين عنوان كه محرومين پشتييان دولت.

براي من كه اولين بار بود همراه رييس جمهور به سفر استاني مي رفتم اين همه شور و استقبال باور نكردني بود، بارها از تلويزيون شاهد استقبالهاي گرم از احمدي نژد بودم ولي تصور نمي كردم اين ميزان از جمعيت براي استقبال فردي دور هم جمع شوند.

تا ورود رييس جمهور به ورزشگاه فرصتي پيدا كردم تا پاي درد دل مردمان اين ديار بنشينيم و حرف هاي دلشان را بشنوم.

در ميان خيل جمعيت، چشمم به مردي افتاد كه مشتاقانه به استقبال آمده بود؛ وي كه خود را سهراب 44 ساله، كارگر و صاحب 5 فرزند معرفي مي كند در خصوص وضعيت اين استان و همچنين درخواستهايش از رييس جمهور، گفت: اين استان بيمارستان تخصصي براي عمل قلب ندارد، يك فكري براي ما بكنيد، باز خدا پدر اين بسيجي را بيامرزد كه لااقل مي آيد تا حرفهايمان را بشنود. به او بگوييد افراد بسياري مثل من در اينجا مشكلات قلبي دارند، يك فكري به حال ما كنيد.

همزمان در ورزشگاه مجري برنامه شعارهاي خوش آمد گويي مي داد و همه با او هم صدا مي شدند.

در گوشه ديگري پسركي 10 ساله را ديدم و از او كه نامش مهدي است جويا شدم كه اگر رييس جمهور را ببيني به وي چه خواهي گفت، جواب داد: به وي مي گويم كه معلم ما، ما را با شلنگ فلك مي كند جلوي معلممان را بگير.

در حال صحبت با مهدي بودم كه مجتبي 14 ساله جلو آمد و گفت: به رييس جمهور بگوييد مشكلات مردم اين استان را حل كند؛ از مجتبي پرسيدم براي خودت خواهشي از رييس جمهور نداري، جواب داد، هيچ فقط سلامتي خودش.

انتظار مردم به پايان رسيد و ساعت 10:08 رييس جمهور وارد ورزشگاه شد.

همه با شعارهاي خوش آمدگويي از وي استقبال كردند، همه دست تكان مي دادند و رييس جمهور در جواب حركتشان دست تكان مي داد.

در اين حال دختركي 10 ساله، غرق در اشك را در جمعيت ديدم كه با يك دست پلاكاردي با اين عنوان "يك لحظه ديدار رييس جمهور محترم" گرفته بود و با دست ديگر براي وي دست تكان مي داد و فرياد مي زد احمدي نژاد دوستت دارم.

با شروع مراسم، در ابتدا حجت الاسلام سليماني نماينده ولي فقيه در اين استان طي سخناني خواستار افزايش پاسگاه هاي مرزي در اين استان شد و از رييس جمهور نيز به خاطر حضورش تشكر كرد.

در ادامه استاندار سيستان و بلوچستان در سخنان خود اظهار داشت: اين استان طولاني ترين مرز آبي و زميني كشور را داراست و خواستار تسهيلات ويژه در اين خصوص و ايجاد نظم و امنيت در استان شد.

وي همچنين كارنامه پروژه هاي انجام شده و نشده در دور اول سفرهاي استاني رييس جمهور را بازگو كرد.

حال ديگر نوبت رييس جمهور بود، مردم هيجان زده بودند و منتظر سخنراني رييس جمهور محبوبشان.

رييس جمهور طي سخناني در اين مراسم ضمن عرض تسليت به مناسبت فرارسيدن ماه محرم به جنايت رژيم صهيونيستي در غزه اشاره و گفت: آنها تصور مي كنند غزه حلقه ضعيف قدرتهاي منطقه است و اگر بتوانند اين حلقه را بشكنند مي توانند آب رفته را به جوي برگردانند ولي من خطاب به آنها مي گويم كه سخت در اشتباه ايد.

وي با اشاره به مصاحبه برخي از سران منطقه و محكوم كردن مردم شجاع فلسطين و غزه گفت: اين افراد بايد بدانند اگر مقاومت نبود اثري از اين حكومت ها باقي نمي ماند چون ماموريت اسرائيل اين است كه تمام منطقه را اشغال كنند.

احمدي نژاد خطاب به سازمان ملل و اتحاديه عرب با بيان اينكه در برابر كشورهاي مخالف آمريكا بلافاصله اظهار نظر مي كنيد ولي در برابر اين جنايات صدايتان در نمي آيد، افزود: به چه كسي متعهديد و چرا سكوت اختيار كرده ايد بدانيد كه هر روز انسان ها كشته مي شوند و اين جبران ناپذير است.

وي همچنين با اشاره به مصوبات دور اول سفرها به اين استان، گفت: در دور اول سفرها حدود 5600 پروژه به تصويب دولت رسيد. تا امروز حدود 4000 پروژه به پايان رسيده است و بقيه هم در مسير اجرا قرار داد. در اين نزديك به 1000 روز، قريب به دو سال و نيم و يك مقدار بيشتر از دو سال و نيم، 6000 ميليارد تومان كار عمراني در اين استان انجام شد.

وي افزود: نرخ بيكاري كه بالا بود، نزديك به دو درصد كاهش پيدا كرد. ان شاءالله خط راه آهن بم - زاهدان كه بودجه آن در سفر اول به تصويب رسيده بود، تا پايان امسال به بهره برداري خواهد رسيد و زاهدان به شبكه راه آهن سراسري وصل خواهد شد.

گفتني است، رييس جمهور بعد از اتمام سخنانش از كارخانه سيمان سيستان در 55 كيلومتري زاهدان و همچنين خط آهن بم- زاهدان بازديد كرد.

نظرات كاربران:
 پنجشنبه 12 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابرار]
[مشاهده در: www.abrarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 249]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن