تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ات گفته شود، درباره ديگران مگوى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815429395




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تذكرات نمايندگان به مسوولان اجرايي كشور


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: تذكرات نمايندگان به مسوولان اجرايي كشور
تذكرات كتبي نمايندگان به مسوولان اجرايي كشور توسط حسن غفوري فرد عضو هيات رييسه مجلس شوراي اسلامي در جلسه علني ديروز قرائت شد.
به گزارش ايسنا، اهم اين تذكرات به شرح زير مي باشد:
كواكبيان نماينده سمنان به وزير امور خارجه: لزوم تعيين سفيران و مسوولان نمايندگي هاي بدون سفير ايران درخارج از كشور و هم چنين پاسخ مناسب به اهانت هاي دولت مصر نسبت به مقامات جمهوري اسلامي ايران.
يوسف نژاد نماينده ساري به رييس جمهور: دستور تامين اعتبارات براي بهياري هاي كشور و به وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات: بررسي علت قطع فيبر نوري و محل دقيق خرابي آن.
فلاحت پيشه نماينده اسلام آباد غرب و تجري نماينده قصر شيرين به وزير مسكن و شهرسازي: ضرورت پايان دادن به نابساماني هاي مسكن و املاك در استان كرمانشاه.
شجاعي كياسري نماينده ساري به وزير نيرو: آب رساني به روستاهاي فاقد آب بهداشتي و تسريع در اتمام آب رساني روستايي و به وزير جهاد كشاورزي: تسريع در تامين خسارات ناشي از سرمازدگي و خشكسالي كشاورزان استان مازندران و تسريع در انجام طرح دامداري 2000 راسي ساري.
طاهرخاني نماينده مردم تاكستان به وزير علوم، تحقيقات و فناوري: تسريع در انجام مصوبه سفر رياست جمهوري در خصوص دانشگاه هاي بين المللي امام خميني قزوين و پيام نور تاكستان.
بشيري نماينده پاكدشت به وزير آموزش و پرورش: تسريع در صدور احكام لايحه هماهنگ پرداخت خدمات فرهنگيان.
مرادنيا نماينده بيجار وشعباني نماينده سنندج به وزير آموزش و پرورش: لزوم استخدام حق التدريس هاي آموزش و پرورش و آموزشياران نهضت سوادآموزي.
محمدي نماينده اردبيل به وزير جهاد كشاورزي: تسريع در خريد و پرداخت وجه خريد سيب زميني كشاورزان اردبيل و رسيدگي به وضعيت نامناسب و ركود حاكم بر سازمان جهاد كشاورزي استان اردبيل و به وزير مسكن و شهرسازي: تسريع در واگذاري مسكن و زمين به ثبت نام كنندگان مسكن مهر.
حسيني صدر نماينده خوي به وزير راه و ترابري: افزايش پروازهاي خوي با توجه به پوشش هفت شهر منطقه و به وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي: تسريع در به روز رساندن تفاهم نامه اي فرهنگي بين كشورهاي همسايه و به وزير نفت: افزايش سرمايه گذاري در توسعه اكتشاف و بهره برداري از ميادين و چاه هاي نفت و گاز.
كرمي نماينده سنندج به وزير امور اقتصادي و دارايي: لزوم اختصاص رديف درآمدي ذيل رديف 110 هزار براي وصول درآمدهاي كمك به مناطق محروم و به وزير رفاه و تامين اجتماعي: اعلام علت جابه جايي ارقام هزينه مربوط به بيماران خاص بدون اخذ مجوز.
ترابي نماينده مردم شهركرد به وزير جهاد كشاورزي: مشكلات بيمه محصولات كشاورزي و عدم پاسخگويي مسوولان مربوط به كشاورزان و پرداخت كمتر خسارت از حق بيمه پرداختي.
دستغيب (فرزند فخرالدين) نماينده شيراز به وزير كشور: جلوگيري از تبليغات زودهنگام انتخابات رياست جمهوري.
شعباني نماينده سنندج به وزير كشور: اعلام علت عدم اجراي ماده 93 قانون تشكيلات و وظايف انتخابات شوراهاي اسلامي در استان كردستان.
صادق نماينده آستانه اشرفيه به وزير بازرگاني: كاهش بهاي برنج در استان گيلان به علت ورود بي رويه برنج خارجي و به وزراي جهاد كشاورزي و نيرو: ضرورت تدابير لازم براي احداث و تقويت ايستگاه هاي پمپاژ آب در حاشيه رودخانه سفيد رود براي تامين آب زراعي فصل آينده در صورت بروز خشكسالي.
 چهارشنبه 11 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 170]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن