تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند از نادانان پيمان نگرفته كه دانش بياموزند، تا آنكه از عالمان پيمان گرفته كه به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816408323




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خبر خبر خبردار


واضح آرشیو وب فارسی:قدس: خبر خبر خبردار
عكس گرگ براي گوسفندان

حتما شما هم شنيده ايد آدم ها وقتي به چيزي نياز دارند و آن وسيله را ندارند، به فكر اختراع آن وسيله مي افتند، مثلاً وقتي قرار شد يك آدم با آدمي كه در دورتر از اوست، حرف بزند تلفن اختراع شد. حالا در كشور چين هم يك كشاورز براي اين كه گوسفندان خود را هدايت كند و نگذارد هر طرف كه دلشان مي خواهند بروند يك كار جالب كرده است. او براي اين كار به جاي استفاده از سگ گله، از عكس گرگ استفاده مي كند.
او درباره اين كار جالب خود گفته است "من براي اولين بار از اين روش براي اين كه گوسفندانم راه را درست بروند استفاده كرده ام. مردم به اين كار من مي خندند، اما پوستر و تصوير گرگ بهتر از سگ گله به من كمك مي كند."
اين كشاورز اين را هم گفته است كه" وقتي از سگ استفاده مي كردم، گوسفندانم بيشتر در خطر بودند، ولي از زماني كه از عكس گرگ استفاده مي كنم، براي گوسفندانم اتفاقي نيفتاده است."
كمك به پرنده
زمستان كه از راه مي رسد، زندگي سخت تر مي شود؛ چون هوا سرد مي شود و برف و باران مي آيد. سردي زمستان براي حيوانات هم مشكلاتي را درست مي كند، مثلاً آنها نمي توانند براي خودشان غذاي درست و حسابي پيدا كنند و به خاطر گرسنگي بعضي وقت ها مجبور مي شوند خيلي به محل زندگي آدم ها نزديك شوند. بعضي وقت ها هم براي آنها مشكلات ديگري پيش مي آيد و آنها به خانه آدم ها پناه مي برند؛ مثلاً به تازگي در شهر بردسكن پرنده اي به نام سارگپه از دست سرما به خانه يكي از مردم پناه برد. اين پرنده بعد از سه روز و بعد از اين كه مداوا شد، با هماهنگي دادستان و رئيس اداره محيط زيست بردسكن در طبيعت رها شد. كفشدوزك خوشحال است كه اين پرنده به خانه فردي پناه برد كه او دوستدار طبيعت بود و به پرنده كمك كرد. راستي «سارگپه» پرنده اي شكاري است و كوچك تر از عقاب با جثه اي متوسط و توپر، سري كوچك و گرد روي گردني كلفت، بال هاي پهن و دم كوتاه دارد. رنگ پر و بالش نيز بسيار متنوع است.
انتقام موش ها از گربه ها
حتماً مي دانيد كه گربه ها و موش ها هرگز با هم دوست نمي شوند و حتي كارتون هايي هم ديده ايد كه درباره دشمني اين دو حيوان هستند. حالا اين خبر را بخوانيد كه جالب است در يكي از شهر هاي كانادا در يك مركز نگهداري حيوانات، موش ها براي دشمنان قديمي خود دردسر بزرگي درست كردند، اين موش ها با جويدن سيم هاي برق كه براي چراغاني كريسمس استفاده شده بود، باعث شدند آتش سوزي راه بيفتد و محل نگهداري گربه ها آتش بگيرد. حتماً دل موش ها بعد از انجام اين كار حسابي خنك شده بود. البته شايد هم آنها بگويند كه اين آتش سوزي اتفاقي بوده است و آنها از كارخودشان پشيمان هستند. راستي شما چه فكر مي كنيد؟

شنا در آب يخ
چشم هايتان را ببنديد و فكركنيد در اين زمستان سرد در قطب كه خيلي خيلي هم سرد است، در حال شنا در ميان آب هاي سرد و يخ زده هستيد . چي؟ حسابي از اين فكر سردتان شد، خب بله كه سردتان مي شود و يك جورهايي مي ترسيد، اما آدم هايي در جهان هستند كه شنا در آب سرد را دوست دارند آن هم در زمستان و آب يخ زده. يكي از اين آدم ها «ويم هوف» است كه به مرد يخي معروف است. اين آقا يك ساعت و 45 دقيقه در قطب شمال داخل آب يخ زده ماند و يك ركورد را به نام خود كرد. اين مرد كه اهل كشور هلند است و 48 سال دارد، درباره اين كار خود گفته است: من ازكودكي در هواي سرد و برفي، بازي مي كردم و وقتي 15 ساله بودم تمرين شنا در آب يخ بسته را شروع كردم تا بدنم به آب سرد و يخ زده عادت كند.
اين آقاي هلندي 20 سال قبل در آب يخ زده يك درياچه در يك پارك 3 دقيقه شنا كرد . اين شناگر سال 2000 ميلادي در آب يخ زده قطب شمال شنا كرد و ركورد طولاني ترين شنا را در آب هاي يخ زده به دست آورد و نام خود را در كتاب ركوردها به ثبت رساند.
 چهارشنبه 11 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدس]
[مشاهده در: www.qudsdaily.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 234]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن