تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مؤمن! به تحقيق اين دانش و ادب بهاى جان توست پس در آموختن آن دو بكوش كه هر چه بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816383612




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس شوراي شهر بابل: كنلگ پل غيرهمسطح ميدان شهيد كشوري بابل به زودي بر زمين خواهد خورد


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: رئيس شوراي شهر بابل: كنلگ پل غيرهمسطح ميدان شهيد كشوري بابل به زودي بر زمين خواهد خورد
گروه شهرستانها: حجت الا سلا م دكتر حسن فلاح رئيس شوراي اسلا مي اين شهر در جلسه علني شورا گفت: از شهرداري بابل انتظار داريم در باقي مانده سال 1387 فعال تر از گذشته عمل نمايد و پروژه هايي كه مي بايست تاكنون افتتاح شود را هرچه زودتر براي بهره برداري مهيا نمايد.
به گزارش واحد اطلاع رساني شوراي اسلامي شهر بابل، دكتر فلاح كه در حضور شهردار و مسئولين واحدهاي شهرداري اين نطق را بيان مي كرد خاطرنشان ساخت: بزرگترين پروژه بابل يعني پل غيرهمسطح ميدان شهيد كشوري در آينده نزديك، كلنگش به زمين خواهد خورد. لذا از همين الا ن از شهردار مي خواهيم در اين ارتباط با برنامه ريزي هاي دقيقي را در دستور كار خود قرار دهد. دكتر فلا ح با بيان اين مطلب كه در طي اين دو سال از دوره سوم شورا همواره به شهروندان گفته ايم كه داريم كار مي كنيم تاكيد كرد: اما از الا ن شهروندان بايد شاهد افتتاح پروژه هايي كه وعده آنها را داده ايم باشند. لذا از شهردار مي خواهم تا پايان سال هر دو هفته يك بار زمينه افتتاح يا مراسم كلنگ زني پروژه اي رامهيا نمايد كه اين امر امكان پذير نيز مي باشد. اما فقط مقداري تلاش و فعاليت بيشتر شهرداري را مي طلبد.
دكتر فلاح ادامه داد: به زودي كلنگ احداث ترمينال برون شهري بابل در منطقه موزيرج به زمين زده مي شود و يكي از آرزوهاي ديرينه مردم بابل محقق مي شود. وي ضمن قدرداني از خانواده محترم عباسعلي نژاد به خاطر توافق شان با شهرداري گفت: اگر اين خانواده ها با رايزني شوراي اسلامي شهر با شهرداري به توافق نمي رسيدند آرزوي بيست ساله مردم بابل همواره به عنوان آرزو در دلشان باقي مي ماند.
وي ابراز اميدواري كرد پس از به زمين خوردن كلنگ احداث ترمينال برون شهري مسئولين استان، شهرستان و حتي كشور مساعدت لازم را جهت تسريع در امر اجرايي اين پروژه مبذول دارند.
دكتر فلاح در قسمتي ديگر از سخنانش با بيان اين مطلب كه ترافيك موجوددر خيابان فلسطين ضرورت افتتاح بلوار فلسطين را صد چندان نموده است اظهار داشت: متاسفانه چند سالي است كه مرتب گفته مي شود بلوار فلسطين به زودي افتتاح مي شود و دهه هاي فجر پشت سر هم سپري شده اند اما اين بلوار همواره افتتاح نشده است كه از شهردار بابل مي خواهم اين بلوار هرطور كه شده بايد ظرف امسال و ترجيحا در ايام الله فجر سال جاري مورد بهره برداري قرار گيرد. رئيس شوراي اسلا مي شهر بابل ابراز اميدواري كرد كه همگان در خدمت به مردم و نظام موفق باشند.

خدمت به شهروندان را سرلوحه كار خود قرار دهيم

حجت الاسلام و المسلمين دكتر حسن فلاح رئيس شوراي اسلامي شهر بابل همچنين در نشست مسوولين واحدهاي شهرداري بابل با اعضاي شوراي اسلامي اين شهر گفت: از فرصتي كه در اختيار شما براي خدمت به مردم قراردارد بيشترين استفاده را بكنيد و خدمت به شهروندان را سرلوحه كار خود قرار دهيد.
وي گفت: اگر امروز در خدمت رساني به مردم كوتاهي كنيم قطعا در آينده كه اين فرصت ها از ما سلب شده، به شدت پشيمان خواهيم شد كه ديگر سودي نخواهد داشت. دكتر فلاح اذعان داشت: خدمت به مردم علاوه بر دست آوردهاي معنوي و آخرتي باعث خوشنامي انسان در همين دنيا نيز مي شود. رئيس شوراي اسلامي شهر با توصيه به كاركنان شهرداري مبني بر برخورد مهربانانه داشتن با شهروندان تصريح كرد: برخورد مناسب و خوش با مردم توصيه تمام پيامبران و ائمه اطهار عليهم السلام است.
وي با اشاره به توانمندي هاي نيروهاي شهرداري اذعان داشت: از شهرداري انتظار تلاش و فعاليت بيشتري را در خدمت رساني به مردم در زمينه هاي مختلف داريم.
 سه شنبه 10 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 209]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن