تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815301094




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قطر در انديشه پيشنهاد ميزباني جام جهاني


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: قطر در انديشه پيشنهاد ميزباني جام جهاني
ورزش. خارجي. فوتبال
قطر به عنوان نخستين كشور عربي، در حال بررسي طرح پيشنهاد ميزباني مسابقات فوتبال جام جهاني است.

به گزارش گلف نيوز، سعود المهندي دبير كل فدراسيون فوتبال قطر اعلام كرد:
اين كشور توانايي ميزباني يكي از دو جام جهاني ‪ ۲۰۱۸‬يا ‪ ۲۰۲۲‬را دارد و اوايل سال آينده در اين‌باره تصميم‌گيري خواهد كرد.

وي افزود: تمايل زيادي براي اين كار داريم و معتقديم مي‌توانيم ميزبان موفقي براي مسابقات معتبري مثل جام جهاني باشيم، ورزشگاه‌هاي لازم را داريم و از تجربه كافي براي ميزباني رويدادهاي ورزشي مهم برخورداريم، نمي خواهيم عجله كنيم، مي‌خواهيم به طور كامل شرايط لازم را بدانيم اما علاقمنديم امتياز ميزباني جام جهاني را بگيريم.

سپ بلاتر رييس فدراسيون بين‌المللي فوتبال (فيفا) اخيرا اعلام كرده است، ميزبان جام جهاني جهاني ‪ ۲۰۱۸‬و ‪ ۲۰۲۲‬به طور همزمان انتخاب مي‌شوند.

بر همين اساس ارايه پيشنهاد ميزباني براي هر دو دوره از ژانويه آغاز شده و كشورهاي ميزبان تا ماه دسامبر ‪ ۲۰۱۰‬انتخاب خواهند شد.

با توجه به ابراز تمايل كشورهاي انگليس، هلند و استراليا و همچنين پيشنهاد مشترك كشورهاي اسپانيا و پرتغال، به نظر مي‌رسد قطر رقابت سختي را براي كسب امتياز ميزباني جام جهاني در پيش داشته باشد.
 سه شنبه 10 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 132]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن