تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس غمى از غم‏هاى دنيا را از مسلمانى برطرف نمايد، خداوند غمى از غم‏هاى روز قي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815436660




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در نشست خبري عنوان شد؛25 درصد بودجه اوقاف تهران صرف مراسم عزاداري امام حسين (ع) مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در نشست خبري عنوان شد؛25 درصد بودجه اوقاف تهران صرف مراسم عزاداري امام حسين (ع) مي شود
مديركل اداره كل اوقاف و امور خيريه استان تهران با اشاره به اينكه حدود 20 ميليارد ريال براي امكانات ماه محرم در نظر گرفته شده است 25 درصد بودجه اوقاف تهران صرف مراسم اطعام و روضه خواني سيد الشهدا مي شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سيديدالله شيرمردي امروز در نشست مطبوعاتي درباره برنامه هاي ماه محرم گفت: از اقدامات اداره اوقاف تهران تشكيل ستاد احياي تعزيه بوده است تاكيد بر اين است كه محتواي تعزيه با شان ائمه اطهار منافات نداشته باشد.

وي با اشاره به اينكه تعزيه يك هنر است افزود: اجراي تعزيه در طول تاريخ نشان داده است تاثير آن از سخنراني و منبر بيشتر بوده است.

مديركل اداره كل اوقاف و امور خيريه استان تهران ادامه داد: در راستاي توجه به برگزاري صحيح مراسم تعزيه مي توان از نظر محتوايي و اجرايي با بهره گيري از امكانات روز تغييرات متنوع و درستي در جهت جذب مخاطب داشته باشيم.

شيرمردي گفت: از جمله برنامه هايي كه بايد به آن توجه شود ايجاد محلي به صورت دائم به عنوان شهرك تعزيه در جهت برگزاري دائم آن مراسم براي جذب مخاطب است.

وي در ادامه درباره برنامه هاي اصلي اداره كل اوقاف و امور خيريه تهران تصريح كرد: سازمان اوقاف مي بايست كارهاي تبليغاتي را به صورت دائمي ادامه دهد كه از جمله آن اجراي طرح مبشرين در سراسر سال است.

مديركل اداره كل اوقاف و امور خيريه استان تهران افزود: اداره اوقاف خود را موظف مي داند با همكاري دستگاههايي مانند سازمان تبليغات، وزارت ارشاد و حوزه هاي علميه اعزام مبلغين را به صورت جدي ادامه دهد.

شيرمردي با اشاره به اينكه براي اولين بار 8 هزار و 500 مكان تبليغ تحت پوشش قرار گرفته است گفت: در زمان ماه محرم نيز سازمان اوقاف حمايتهاي لازم را از هيئت هاي مذهبي كه در ارتباط با سازمان هستند خواهد داشت.

به گفته وي در سالهاي آينده يكي از برنامه هاي اصلي اداره كل اوقاف تاكيد بر برگزاري نماز جماعت در هيئت ها در كنار مراسم عزاداري خواهد بود.

مديركل اداره كل اوقاف و امور خيريه استان تهران افزود: خواهران نيز مي توانند در جهت تشكيل هيئت هاي مستقل در منازل و حتي در مجامع عمومي با رعايت مسائل شرعي و كسب تكليف از علما مجوز دريافت كنند.
 سه شنبه 10 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 356]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن