تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815420471




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

/غزه در آتش و خون/ سخنگوي فراكسيون خط امام (ره)درگفت‌وگوباايسنا: سكوت مجامع بين‌المللي در برابر جنايات غزه چراغ سبز نشان دادن به اسرائيل است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: /غزه در آتش و خون/ سخنگوي فراكسيون خط امام (ره)درگفت‌وگوباايسنا: سكوت مجامع بين‌المللي در برابر جنايات غزه چراغ سبز نشان دادن به اسرائيل است


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: مجلس

سخنگوي فراكسيون خط امام (ره) مجلس با بيان اين‌كه آنچه امروز در غزه اتفاق مي‌افتد، يك فاجعه انساني است و مصداق بارز اقدام عليه بشريت است، تصريح كرد: سكوت مجامع بين‌المللي و كشورهاي اسلامي و به ويژه كشورهاي عربي نوعي چراغ سبز نشان دادن به اسرائيل است.

داريوش قنبري در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، با محكوم كردن جنايات رژيم صهيونيستي در كشتار مردم بي‌گناه غزه افزود: كشورهاي عربي يكسري مطامع سياسي خود را دنبال مي‌كنند و خيلي نمي‌خواهند موجوديت سياسي تحت عنوان حماس در فلسطين فعال باشد.

نماينده مردم ايلام در خانه ملت با بيان اين‌كه كشورهاي عربي مي‌خواهند جنبش فتح و تشكيلات خودگردان را در مقابل جنبش حماس تقويت كنند، گفت: آن‌ها نمي‌خواهند حماس را به خاطر يكسري حركت‌هاي انقلابي خاصي كه در پيش گرفته تقويت كنند، بلكه هدف كشورهاي عربي تقويت جريان سياسي در فلسطين است كه همانند خودشان محافظه‌كارانه عمل كنند.

وي خاطرنشان كرد: اين محافظه‌كاري در چهره ابومازن خود را نشان مي‌دهد و در مجموع سنخيت خاصي بين سيستم سياسي خود و تشكيلات فتح مشاهده مي‌كند.

قنبري يادآور شد: جنايت‌هاي امروز در غزه به شكلي با چراغ سبز برخي از كشورهاي عربي و سكوت آن‌ها نوعي چراغ سبز براي تداوم حملات و سختگيري بيشتر بر حماس است.

وي همچنين به اقداماتي كه كشورهاي اسلامي در حال حاضر براي كمك به مردم بي‌گناه غزه مي‌توانند انجام دهند، اشاره كرد و گفت: آنچه از دست كشورهاي اسلامي برمي‌آيد، اقدامات سياسي است و انتظاري نيست كه بيش از اين‌كه آن را محكوم كنند، بتوانند اقدام ديگري انجام دهند.

اين نماينده مجلس حمايت نظامي كشورهاي اسلامي از مردم فلسطين را در حال حاضر منتفي دانست و گفت: بعيد است كشورهاي اسلامي به مداخله نظامي و حمايت نظامي از مردم غزه بپردازند.

قنبري تاكيد كرد:‌ واكنش كشورهاي اسلامي در شرايط فعلي بسنده كردن به يكسري محكوميت‌هاي خاص سياسي و حقوقي است و برخي از كشورهاي اسلامي مي‌توانند كمك‌هاي انسان دوستانه به اين منطقه ارسال كنند.
 سه شنبه 10 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن