تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذير...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816179594




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نصرالله: پيروزي از آن مقاومت خواهد بود


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: نصرالله: پيروزي از آن مقاومت خواهد بود
وي افزود: نيروي هوايي دشمن توان توقف عمليات موشكي مقاومت فلسطين را نخواهد داشت و شهرك نشينان صهيونيست در فاصله 20 تا 40 كيلومتري از غزه بايد فرار كرده يا در پناهگاه ها بسر برند.
دبيركل حزب الله لبنان گفت:اگر صهيونيستها نبرد زميني عليه فلسطينيان آغاز كنند، متحمل تلفات مي شوند و سرنوشت جنگ غزه بر روي زمين تعيين مي شود.

به گزارش واحد مركزي خبر ، سيد حسن نصرالله روز دوشنبه در تجمع باشكوه دهها هزار نفر از مردم لبنان در روز عزاي عمومي به نشانه همبستگي با مردم غزه در ميدان رايه ضاحيه بيروت اعلام كرد: حملات هوايي وحشيانه دشمن توان درهم شكستن اراده ملت فلسطين و مقاومت را درغزه ندارد و سرنوشت نبرد نه در هوا بلكه در زمين تعيين مي شود و پيروزي از آن مقاومت خواهد بود.

وي گفت: غزه قادر به پايداري و پيروزي است و راه براي حمايت از پايداري مردم غزه بايد بازشود.

وي افزود: نيروي هوايي دشمن توان توقف عمليات موشكي مقاومت فلسطين را نخواهد داشت و شهرك نشينان صهيونيست در فاصله 20 تا 40 كيلومتري از غزه بايد فرار كرده يا در پناهگاه ها بسر برند.

دبيركل حزب الله لبنان ادامه داد: نيروي هوايي اسرائيل نمي تواند سرنوشت جنگ را تعيين كند همانگونه كه در جنگ 33 روزه برغم بمبارانهاي بي سابقه در تاريخ اين رژيم نتوانست كاري از پيش ببرد.

نصرالله گفت: اسرائيل با دست زدن به جنگ رواني بر ضد فلسطينيان همانند جنگ 33 روزه مي كوشد با تحرك تانكها و بزرگنمايي توان خود اراده فلسطينيان را درهم بشكند اما اگر نبرد زميني آغاز شود صهيونيستها متحمل تلفات خواهند شد و ميدان نبرد زميني تعيين كننده سرنوشت اين جنگ خواهد بود.

دبيركل حزب الله گفت: حتي اگر انسان در راه دفاع از مردم مظلوم غزه خون خود را تقديم كند اين دفاع ضروري و واجب شرعي است.

وي افزود: ما در غزه با نبرد سرنوشت فلسطين روبرو هستيم و جنگ كنوني بر ضد حماس نيست بلكه برضد تمام ملت فلسطين وحقوق و موجوديت اين ملت است.

دبيركل حزب الله با دعوت از ملتهاي عرب براي تحرك جدي ، پيگير ، همه جانبه و در تمام زمينه ها براي دفاع از ملت فلسطين گفت: حجم تجاوزگري گسترده است و دشمن مي كوشد در فرصت موجود بيشترين تلاش را براي تحقق اهداف خود بعمل آورد.

سيد حسن نصرالله گفت: ميشل سليمان ، رئيس جمهور لبنان، بايد به طور جدي براي برگزاري سريع اجلاس سران عرب به منظور اتخاذ موضعي جدي و فعال در حمايت از مردم فلسطين تلاش كند، زيرا برخي دولتهاي عربي دراين راه كارشكني مي كنند.

وي افزود: رئيس جمهور لبنان در اجلاس سران عرب همچنين بايد نقش محوري براي حمايت از ملت فلسطين ايفا كند و صداي رساي ملت لبنان دردفاع از حقوق فلسطين باشد.

سيد حسن نصرالله، ملت فلسطين در داخل و همه آوارگان فلسطيني در خارج را به وحدت و همبستگي هرچه بيشتر دعوت كرد و گفت: تمام جهان بايد بفهمد كه غزه و فلسطين تنها نيست و گذشت زمان و بوقهاي تبليغاتي و رويگرداني برخي سازشكاران از آرمان فلسطين اين آرمان را از بين نخواهد برد و جاي حق و باطل را عوض نمي كند.

دبير كل حزب الله ادامه داد: فرهنگ شهادت يعني فرهنگ زندگي حقيقي همراه با عزت وافتخار، فرهنگ پيروز است وما حامل اين فرهنگ هستيم.

سيد حسن نصرالله خطاب به مردم لبنان گفت: امروز روزي كربلايي و حسيني است و شما امروز به نداي هل من ناصرحسيني و نداي مقام معظم رهبري امام خامنه اي در همبستگي با ملت مظلوم فلسطين لبيك گفتيد.
 سه شنبه 10 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن