تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):چه چيز مانع مى شود كه هر گاه بر يكى از شما غم و اندوه دنيايى رسيد، وضو بگيرد و به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816686284




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

طنين لبيك مردم در آسمان ايران فلسطين تنهايت نمى گذاريم


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: طنين لبيك مردم در آسمان ايران فلسطين تنهايت نمى گذاريم


سرويس سياسي-

مردم تهران ديروز در اجتماع پرشوري ضمن حمايت از دولت و مردم غزه جنايات صهيونيست ها و سكوت مجامع بين المللي و برخي سران كشورهاي عربي را نسبت به اين جنايات به شدت محكوم كردند.

در اين اجتماع كه در ميدان فلسطين برگزار شد بسياري از مقامات كشوري و لشكري نيز حضور داشتند.

«محمدحسين صفارهرندي» وزيرفرهنگ و ارشاد اسلامي در جمع تظاهرات كنندگان پيرامون تحولات غزه اظهار داشت: غزه در اصل بهاي آزادي همه سرزمين هاي اسلامي تحت فشار رژيم صهيونيستي را مي پردازد.

وي مجاهدين غزه را طلايه داران عزم بزرگ انقلابي دانست و گفت: مردم مظلوم غزه در برابر ياوه گويي هاي رسانه هاي غربي مقاومت مي كنند و همان ها از ساحت رسول الله زماني كه در رسانه هاي غربي مورد اهانت قرار گرفت دفاع كردند و در اين وضعيت آيا مجاهدان دفاع از تماميت اسلام را بايد تنها بگذاريم؟

صفار هرندي خطاب به حاضرين در اين اجتماع باشكوه بيان داشت: شعارهايي كه روزهاي قدس سر مي دهيم، مردم غزه در عمل اجرا مي كنند، پس ننگ بر آن كساني كه در اين حال جام شرابشان را به جام دشمنان مي زنند.

صفارهرندي با تاكيد بر اينكه كساني كه مجوز حمله اخير را به رژيم صهيونيستي دادند، نقاب اسلامي و عربي به چهره داشتند، گفت: هم پيماني فقط اين نيست كه از آرمان هاي صهيونيست ها حمايت كنند، بلكه آنها كه از بي جربزگي، دلهايشان لرزيد و فرمول هاي سازش را صادر مي كنند نيز قاتل مردم فلسطين هستند.

وزيرفرهنگ و ارشاد اسلامي خاطر نشان كرد: دولت جمهوري اسلامي به عنوان بخشي از آحاد ملت ايران و به عنوان تابع و مريد و مقلد رهبر معظم انقلاب كه مراد همه آزادگان جهان است و به تبع مردمي كه به خوبي ثابت كرده اند دلهايشان پيوند خورده با دلهاي مردم فلسطين است، امروز در كنار مردمند و ديشب تصميماتي جدي بالاتر از شعار براي مردم فلسطين اتخاذ كرد.

حجت الاسلام «محمدحسن ابوترابي فرد» عضو هيئت رئيسه مجلس شوراي اسلامي نيز در اين اجتماع پرشور با اشاره به پيروزي انقلاب اسلامي و روشنگري هاي امام راحل درخصوص رژيم صهيونيستي گفت: فرياد بلند و انديشه ملكوتي امام خميني(ره) كه ديروز اسرائيل را غده سرطاني در جهان معرفي كرد و جهان را در مقابل اين نظام استبدادي بسيج كرد امروز نه تنها در سرزمين مجاهد و مقاوم لبنان بلكه در سراسر جهان اسلام به يك ايده و آرمان واحد تبديل شده است.

وي در ادامه اظهار داشت: امروز مسلمانان در دورترين نقطه جهان تا كشورهاي خاورميانه همه با الهام از رهبر خود و پشتيباني هاي مقام معظم رهبري در يك جهت براي تقابل جدي با رژيم صهيونيستي هماهنگ و متحد هستند.

معاون فرهنگي حماس در تهران نيز سخنران بعدي اين اجتماع بود.

«ابو سرور» با بيان اينكه دور جديد حملات رژيم صهيونيستي به نوارغزه براي ما غيرمنتظره نبود گفت: بيش از 60 سال است كه مردم فلسطين با اين حملات دست و پنجه نرم مي كنند و يكي دو سال اخير كه ملت فلسطين خواست با انتخاب حماس به هدفش نزديك شود رنج هاي زيادي را متحمل شده است.

وي افزود: اكنون جنگ با رژيم صهيونيستي بر سر لقمه نان نيست بلكه جنگ بر سر موجوديتي نامشروع است. ما سعي داريم حق حيات، آزادي و عزت خود را اعاده كنيم و سرزمين مقدس فلسطين و ديگر مناطق را از وجود اين رژيم پاك كنيم.

معاون فرهنگي حماس در ادامه تصريح كرد: اين حملات نتايج معلومي دارد كه باعث افزايش توان و پايداري حماس مي شود و بار ديگر مقاومت پاسخ دندان شكني را به اين تجاوزات خواهد داد.

وي گفت: اسرائيل و مزدوران آن بايد بدانند كه پست تر از آن هستند كه با اين جنايت بتوانند مقاومت را بشكنند و همه طرح هاي آنها با شكست مواجه خواهد شد.

«صادق محصولي» وزيركشور نيز در حاشيه راهپيمايي مردم درحمايت از غزه در گفت وگو با خبرنگاران گفت: فاجعه تاسف بار اخير غزه در سايه حمايت هاي بي دريغ نظام استكباري و همچنين حمايت يا سكوت دولتمردان عرب صورت گرفت و اين مساله نشان دهنده وابستگي بعضي از دولت هاي عربي و سران آنها به آمريكا و رژيم استكباري است.

سرتيپ «مصطفي محمد نجار» وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح هم در جمع خبرنگاران با اشاره به پيام مهم رهبر معظم انقلاب در خصوص تحولات غزه گفت: پيام ايشان يك پيام انسان دوستانه و در ادامه همان شعاري بود كه امام حسين (ع) به دشمن داد كه فرمودند اگر دين نداريد لااقل آزاده باشيد.

وي حمله صهيونيست ها به مردم بي دفاع غزه را در راستاي سرپوش گذاشتن سران تل آويو بر شكست سنگين از حزب الله لبنان در جنگ 33 روزه دانست.

«غلامحسين الهام» سخنگوي دولت و وزير دادگستري نيز پيرامون اقدامات جمهوري اسلامي ايران در دفاع از مردم غزه گفت: در نظر داريم كه اقدامي حقوقي در اين زمينه انجام دهيم و از رژيم صهيونيستي به عنوان يك جنايتكار جنگي شكايت كنيم تا در دادگاهي كه حقوقدانان اصلي آن آحاد مردم و افكار عمومي هستند محاكمه شوند.

سرلشكر محمدعلي جعفري فرمانده سپاه پاسداران نيز در جمع خبرنگاران اعلام كرد كه رژيم صهيونيستي همانند شكست در جنگ 33 روزه عليه حزب الله لبنان در حمله نوار غزه نيز شكست خواهد خورد.

وي درباره راههاي مقابله ملت ها با جنايات رژيم صهيونيستي نيز اظهار كرد: همه ملت هاي اسلامي مي توانند به دولت هاي خود فشار بياورند كه سفارتخانه هاي رژيم صهيونيستي را ببندند و با اين تحريم در برخي كشورهاي عربي و اسلامي به ويژه كشورهاي عضو سازمان كنفرانس اسلامي با جنايات اين رژيم مقابله كنند.

جعفري افزود: راه دوم، تحريم كالاهاي اسرائيلي و آمريكايي به عنوان يك واكنش و فشار اقتصادي عليه آمريكا و رژيم صهيونيستي است كه بايد به آن توجه شود.

سرلشكر سيديحيي رحيم صفوي، مشاور عالي و دستيار فرماندهي كل قوا هم در اين اجتماع پرشور از مسلمانان جهان خواست با تحت فشار قراردادن دولت هاي خود، كالاهاي آمريكا و رژيم صهيونيستي را تحريم كنند.

خشم ملت ايران از جنايات صهيونيست ها در غزه

ابعاد تازه اي گرفت

مردم ايران در شهرهاي مختلف با تظاهرات و تجمع و نيز صدور بيانيه هاي متعدد جنايات رژيم صهيونيستي در غزه را محكوم كردند.

براساس گزارشهاي خبرنگاران كيهان از نقاط مختلف كشور مردم شهرستانهاي مختلف با برگزاري تظاهرات ضمن محكوم كردن رژيم صهيونيستي آمادگي خود را براي حمايت همه جانبه از ملت مظلوم فلسطين بويژه مردم غزه اعلام كردند.

شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي كشور با صدور بيانيه اي ضمن محكوميت جنايات صهيونيستها در غزه، خواستار حمايت مسلمانان جهان از مردم فلسطين شد.

علما و شخصيت هاي مذهبي و علمي با انتشار بيانيه هاي جداگانه انزجار خود را از اقدامات وحشيانه صهيونيستها اعلام كردند.

همچنين نهادها، سازمانها، شخصيت هاي مختلف كشور با انتشار بيانيه ها و پيامهاي همدردي با مردم غزه جنايات رژيم صهيونيستي را محكوم كردند. بسيجيان استان چهارمحال و بختياري، مردم رشتخوار، سازمان نظام پزشكي، هنرمندان اراكي، مردم شهرستان هريس، امام جمعه قزوين، امام جمعه و روحانيون اهل سنت كلاله، امام جمعه كاشان، بسيج دانشجويي سپاه كاشان، رزمندگان قرارگاه عملياتي حضرت رسول اكرم(ص)، مردم هفتگل، مردم زنجان و مردم چناران با تجمع و راهپيمايي و انتشار بيانيه ضمن محكوم كردن جنايات رژيم صهيونيستي و سكوت سران كشورها به ويژه كشورهاي اسلامي بر حمايت بي دريغ از مردم غزه تأكيد كردند.
 سه شنبه 10 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 144]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن