تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حقّ فرزند بر پدر ، آن است كه نام خوب بر او بگذارد و او را خوب تربيت كند و قرآن به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814800975




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با برپايي تجمع صورت گرفت اعتراض مردم ايران به جنايات رژيم صهيونيستي در غزه


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: با برپايي تجمع صورت گرفت اعتراض مردم ايران به جنايات رژيم صهيونيستي در غزه
بخش خبري : مردم شهرهاي مختلف ايران اسلامي ديروز با برپايي تجمع هاي اعتراض آميز جنايات رژيم صهيونيستي در غزه و سكوت مجامع و كشورهاي اسلامي در اين خصوص را محكوم كردند.
مردم وفادار ايران اسلامي با سر دادن شعارهايي بر ضد اسرائيل و آمريكا خواستار اقدام كشورهاي مسلمان براي پايان يافتن جنايات اسرائيل بر ضد مردم مظلوم غزه شدند.
دههاهزار نفر ازمردم تهران هم دراعتراض به جنايات رژيم صهيونيستي در غزه و سكوت مجامع بين المللي و كشورهاي اسلامي در ميدان فلسطين تجمع كردند.
تجمع كنندگان در اين مراسم شعارهايي چون « مرگ براسرائيل » محرم ماه خون است اسرائيل سرنگون است » « فلسطين مظلوم است پاره تن اسلام است » فلسطين فلسطين حمايتت مي كنيم سر دادند و تصاويري از شهيدان فتحي شقاقي و رنتيسي در كنار رهبر معظم انقلاب و سيدحسن نصرالله و پلاكاردهايي در محكوميت جنايات رژيم صهيونيستي در دست داشتند.
نايب رييس اول مجلس شوراي اسلامي در اين تجمع با محكوم كردن جنايات هولناك و بي سابقه رژيم صيونيستي عليه مردم بي دفاع غزه گفت : امروز اسراييل ناتوان و ذليل تر از آن است كه بتواند مقاومت مردم غزه را بشكند دست آمريكاي جنايت كار در ميان است .
حجت الاسلام ابوترابي فرد تصريح كرد : اين فاجعه غير انساني كه با حلول ماه محرم و ايام شهادت حضرت ابا عبدالله الحسين (ع ) رخ داد پيام آور پيروزي مجدد « خون بر شمشير » در مقطع تاريخ كنوني و در سرزمين هاي اشغالي فلسطين است .
وي اضافه كرد : امروز در سايه پيروزي انقلاب اسلامي ايران صداي مقاومت مردم فلسطين شنيده مي شود و به عنوان خطر جدي و تهديد كننده امنيت و اقتدار دولت غاصب اسراييل شناخته مي شود. اكنون اسراييل در شرايطي به جنايت خود عليه مردم مظلوم غزه ادامه مي دهد كه از درون به شدت احساس ضعف مي كند و ناتوان و عجز آن بيش از گذشته مشخص و نمايان شده است .
نايب رييس اول مجلس خاطر نشان كرد : مردم فلسطين با حمايت از جنبش حماس مقاومت و ايستادگي در برابر جنايت رژيم نامشروع اسراييل را اصلي روشن براي نابودي صهيونيست ها مي دانند.
وي همچنين با انتقاد از سكوت برخي سران كشورهاي عربي افزود : امروز برخي از سران خود فروخته عربي در مقابل جنايات رژيم صهيونيستي سكوت اختيار كرده و حتي برخي از آنها از صهيونيست هاي مي خواهند كه با جنبش حماس به عنوان پرچم مقاومت مردم فلسطين برخورد كند.
ابوترابي تاكيد كرد : اما به لطف خداوند متعال و ايستادگي مردم فلسطين امروز جنبش حماس به عنوان نماينده قانوني مردم اين كشور عزم خود را جزم كرده تا آخرين قطره خون در برابر صهيونيست ها ايستادگي كنند.
وي با يادآوري پايان افسانه شكست ناپذير ارتش رژيم اسراييل در جنگ سي و سه روزه لبنان گفت : جنبش حماس و مردم مظلوم غزه با الهام از رزمندگان حزب الله تلاش مي كنند كه مقدمه اضمحلال كامل صهيونيست ها را فراهم كنند.
نايب رييس اول مجلس شوراي با تشكر از مقاومت مردم غزه در برابر جنايات صهيونيست ها گفت : خوشبختانه اين فرزند برومند انقلاب اسلامي (جنبش حماس ) مراحل رشد خود را به خوبي طي كرده و دركنار بازوان پرقدرت حزب الله لبنان براي نابودي رژيم غاصب اسراييل جانفشاني مي كند.
وي تاكيد كرد : رژيم صهيونيستي كوچكتر ناتوان تر و پست تر از آن است كه بتواند مقاومت و اراده ملت فلسطين را براي ادامه مبارزه با دشمنان واقعي اسلام بشكند.
ابوترابي فرد با انتقاد از حمايت هاي نظام سلطه بر اشغالگران فلسطين گفت : آنچه كه امروز شاهد آن هستيم جنايات متعدد آمريكاي جنايتكار است كه يك روز در عراق و افغانستان و روز ديگر در لنبان و فلسطين رخ مي دهد.
وي با اشاره به مقاومت و ايستادگي ملت ايران در برابر دنياي سلطه اظهار داشت : نقطه عزم ملت ايران مقاومت در برابر زياده خواهي هاي آمريكا در منطقه است چرا كه امروز اين نظام منفورترين نظام در ميان كشورهاي اسلامي و جهان اسلام است .
بيانيه تظاهركنندگان
تظاهر كنندگان تهراني در پايان تجمع اعتراض آميز خود در ميدان فلسطين در بيانيه اي اعلام كردند : امروز غزه نماد غيرت شرف و بيداري مسلمانان است روزي كه انتظار است كشورهاي عربي باگسيل امكانات وتجهيزات موردنياز حيات ومقاومت اسلامي مردم غزه سرنوشت ننگين جنايتكاران صهيونيست را تعيين كند.
در اين بيانيه آمده است : پيام قاطع و دردمندانه ولي امر مسلمين جهان و مقام معظم رهبري حضرت آيت الله خامنه اي درباره مصيبت هولناك قتل عام مردم بيدفاع غزه و فراخوان مجاهدان فلسطين و مومنان دنياي اسلام وچه بسا آزاديخواهان و حق طلبان جامعه بشري براي دفاع از زنان و كودكان و مردمان تحت محاصره و تجاوز اين سرزمين نهضت فراگيري را در جهان اسلام بويژه در جاي جاي ميهن اسلاميمان برپاساخته است .
جنايات رژيم سفاك و غاصب اسرائيل كه با تشديد حملات وحشيانه هوايي و چه بسا تجاوزات قريب الوقوع زميني دور جديدي از ظلم و ستم عليه مسلمانان فلسطين را شكل داده است بيش از هر چيز ديگري بيانگر استيصال و ناتواني و شكست اين رژيم خون آشام در برابر مقاومت اسلامي و انتفاضه مقدس فلسطنيان بوده و اراده شيطاني دولت منفور و جعلي صهيونيستي براي خلق فاجعه عظيم انساني و نسل كشي گسترده در اراضي اشغالي را در معرض وجدانهاي بيدار و خفته قرار داده است .
در بيانيه تجمع كنندگان اضافه شده است در چنين شرايطي كه مسلمانان مظلوم غزه در ايام محرم الحرام به مسلخ مصنوع دست حاميان دروغين حقوق بشر و قربانگاه غفلت و خيانت برخي سران كشورهاي عربي ـ اسلامي برده مي شوند و فرياد مظلوميت و غربت خاندان پيامبر اعظم (ص ) در عاشوراي سال 61 هجري قمري در فضاي عالم طنين انداز شده است و روح و جان هر عاشق و شيفته حسين بن علي (ع ) را به سوي خود فرا مي خواند بر همه عاشورائيان زمان است تا در لبيك به حكم تاريخي مقام معظم رهبري در مقابله با كفار حربي و ايجاد جبهه متحد اسلامي و فراگيرسازي دفاع مقدس و مشروع عليه صهيونيست هاي جنايتكار به همراهي و حمايت از آرمان فلسطين و مردم غزه بپاخيزند و در اين لحظه سرشار از اندوه و غم سرنوشت انتفاضه و فرجام شوم اشغالگران را رقم زنند.
تجمع كنندگان تاكيد كرد : اينك وقت آن رسيده است كه سران خائن و سازشكار برخي دولت هاي عربي كه بر خلاف احكام الهي و قرآني و اراده ملت هاي مسلمان خود دست در دست دژخيمان صهيونيست و حاميان جنايتكار خود در كاخ سفيد و تعدادي از روساي دولت هاي غربي در پايمال كردن حقوق ملت فلسطين خود را شريك ساخته اند از خواب غفلت و مرگباري كه آتش دوزخ الهي و قهر و كينه انقلابي مسلمانان جهان را در واقعيت آنان تعبير خواهند ساخت بيدار شده و به وظيفه خطير و تاريخي خود در اين آزمون بزرگ عمل كنند.
دوران سكوت و چشم بستن برحقايق آشكار و غم انگيزي كه بر فلسطين گذشته و هم اينك در غزه بر مردم بي دفاع آن روا داشته مي شود گذشته است .
دفاع مقدسي كه مرحله نوين آن آغاز شده است و بي ترديد با تشكيل جبهه متحد جهان اسلام در برابر رژيم جنايت پيشه صهيونيستي و حضور عملي و عيني مجامع اسلامي و عربي و اقشار و گروههاي مختلف بلاد اسلامي چنان ضربه مهلكي بر پيكر نحيف و رو به زوال رژيم نامشروع و سرطاني اسرائيل وارد خواهد كرد كه كابوس شكست خفت بار آنان در جنگ 33 روزه با حزب الله لبنان را براي آنان زنده خواهد كرد و خود را در آستانه سرافكندگي و ناتواني مجدد خواهند يافت .
 سه شنبه 10 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 194]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن