تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816470917




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اختصاصي ايرنا/غزه در آتش و خون واكنش گسترده فعالان رسانه‌اي ايران به جنايات رژيم صهيونيستي در غزه


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: اختصاصي ايرنا/غزه در آتش و خون واكنش گسترده فعالان رسانه‌اي ايران به جنايات رژيم صهيونيستي در غزه
جمعي از فعالان مطبوعاتي و رسانه اي كشور ضمن محكوم كردن جنايات و فجايع رژيم غاصب و اشغالگر صهيونيستي در كشتار مردم بي دفاع نواز غزه، خواستار فعاليت رسانه ها و مطبوعات جهان به ويژه جهان اسلام براي بيان و انعكاس ابعاد جنايات صهيونيستها در فلسطين اشغالي شدند.


اين افراد در گفت وگو با خبرنگار اجتماعي ايرنا، تصريح كرد: نقش رسانه هاي مسئول و بيدار جهان به ويژه در كشورهاي منطقه براي اطلاع رساني درست و به هنگام با هدف مقابله با توطئه ها و ترفندهاي رژيم صهيونيستي و حاميانش عليه مردم بي دفاع و مظلوم فلسطين بسيار مهم و حياتي است.

** جنايات غزه در راستاي نابودي مقاومت اسلامي در فلسطين است
سردبير بخش بين الملل روزنامه اطلاعات گفت: جنايات اخير رژيم صهيونيستي در نوار غزه كه با حمايت برخي دولت هاي غربي و عربي انجام مي شود، در راستاي تحقق طرح نابودي مقاومت اسلامي در فلسطين و آرمان مردم مظلوم اين منطقه است.
"محمدعلي مهتدي" افزود: متاسفانه اين جنايات با حمايت آشكار آمريكا و برخي كشورهاي اروپايي از جمله انگليس و فرانسه در منطقه غزه آغاز شده و سه كشور عربي منطقه نيز از اهداف آن باخبرند.
وي با اشاره به سكوت دولت هاي عربي منطقه به ويژه سه كشور اردن، مصر و عربستان سعودي، اظهار داشت: رژيم غاصب صهيونيستي با حمله وحشيانه خود به منطقه غزه قصد دارد به خيال خام خود توان اصلي مقاومت اسلامي در فلسطين را از بين برده تا به سادگي و با حمايت كشورهاي اروپايي و عربي منطقه به خواسته ناحق و غيرمشروع خود در تصاحب كامل سرزمين فلسطين دست يابد.
وي با بيان اينكه متاسفانه برخي از كشورهاي عربي منطقه سياست هاي خود را با سياست هاي آمريكا گره زده اند، تصريح كرد: همين امر موجب سكوت معنادار بسياري از كشور هاي عربي و اسلامي منطقه در برابر جنايات وحشيانه رژيم صهيونيستي با حمايت آمريكا و برخي ديگر از كشورهاي جهان شده است.
سردبير بخش بين الملل روزنامه اطلاعات گفت: البته در اين ميان بايد نقش و جايگاه دولت ها و ملت ها را از يكديگر در اين ميان جدا كرد چراكه از آغاز جنايات رژيم صهيونيستي در غزه شاهد تحرك و اعتراضات گسترده مردم و نهادهاي مردمي در تمامي اقصي نقاط جهان بوده ايم.
مهتدي گفت: اعتراض و راهپيمايي هاي بزرگ و گسترده مردمي در پايتخت هاي اروپايي و كشورهاي عربي و اسلامي نشانه توجه و تحرك ويژه افكار عمومي به اين موضوع و اعلام انزجار افكار عمومي در جهان برخلاف نگاه دولت ها به اين جنايات است. به گفته اين كارشناس مسايل خاورميانه، موضوع غزه نقش مهمي در مقاومت اسلامي فلسطين دارد و برهمين اساس همه مسلمانان وظيفه دارند در حد توان و جايگاه خود براي خنثي كردن توطيه رژيم صهيونيستي و حاميانش اقدام كنند.
وي با اشاره به امكانات وسيع و موثر جهان عرب و اسلام مانند نفت، قدرت اقتصادي، سياسي و نظامي گفت: كافيست دولت هاي عربي و اسلامي منطقه خواهان مقابله با اين توطئه شوم باشند و براحتي شاهد از بين رفتن ترفندها و دسيسه هاي زژيم اسراييل به عنوان لكه ننگ منطقه خواهيم بود.
وي تاكيد كرد: همانگونه كه بارها در فرمايشات مقام معظم رهبري و سخنراني هاي دبيركل حزب الله شاهد بوده ايم، متاسفانه در جهان عرب و جهان اسلام اراده سياسي براي مقابله با ترفندهاي صهيونيست ها در منطقه به دليل وابستگي برخي از اين كشورها به آمريكا وجود ندارد.
سردبير بخش بين الملل روزنامه اطلاعات با اشاره به موقعيت و جايگاه كشور مصر در منطقه افزود: مصر بايد نقش تاريخي خود را در اين موضوع ايفا كند و مردم مصر بايد با الهام از حركت هاي تاريخي خود در مقابله با استكبار در برابر جنايات رژيم صهيونيستي سكوت نكنند.
به گفته وي، در بحث مقابله با توطئه هاي اسراييل و حمايت از مقاومت اسلامي مردم مظلوم فلسطين نقش ملت ها بسيار پررنگتر از نقش دولتهاست.

** افكار عمومي بايد عليه جنايات هاي رژيم صهيونيتسي در غزه بسيج شود
دبير سرويس اجتماعي روزنامه همشهري با اشاره به فجايع و حملات وحشيانه رژيم صهيونيستي عليه مردم غزه، گفت: افكار عمومي جهان به ويژه جهان اسلام بايد نسبت به جنايات هاي غاصبين صهيونيستي در كشتار مردم بي دفاع غزه بسيج شود.
"فريبرز بيات" درگفت وگو با خبرنگار اجتماعي ايرنا افزود: مهم ترين اثر بسيج افكار عمومي عليه اين رژيم غاصب و حاميان سلطه گر آن در منطقه، خنثي شدن ترفندها و توطئه هاي آنان عليه جهان اسلام و كشورهاي منطقه است.
وي اظهار داشت: به نظر مي رسد هرچه قيام مردمي و نقش حركت هاي مردمي در مبارزات فلسطين و جريان مقاومت پررنگتر مي شود، حملات وحشيانه و فشارهاي نظامي صهيونيستها نيز به منظور جلوگيري از شكل گيري جنبشي سراسري و فراگير عليه رژيم غاصب اسراييل نيز بيشتر مي شود.
وي تصريح كرد: متوليان رژيم غاصب صهيونيستي و كشورهاي مانند آمريكا و انگليس سعي دارند با وارد كردن فشار مضاعف به مردم از طريق حملات نظامي ، فعاليت ها و اقدامات جنبش مقاومت و انتفاضه مردم فلسطين عليه اشغالگران را در نطفه خفه كنند.
دبير سرويس اجتماعي همشهري گفت: از سوي با توجه به وجود اختلاف ميان دولت خودگران و دولت منتخب مردمي در فلسطين، صهيونيستها قصد دارند با انجام اقداماتي مانند فجايع غزه، و تضعيف مردم ، مناسبات را به نفع دولت سازشكار با رژيم غاصب اسراييل كه همان دولت خودگران فلسطيني است، تغيير دهند.
بيات افزود: اين اقدام در حالي مورد توجه قرار مي گيرد كه ما به برگزاري انتخابات تعيين دولت جديد خودگران نزديك مي شويم و آنها قصد دارند با اين حركات غيرانساني مانع از انتخاب درست مردم فلسطين شوند.
به گفته وي، رسانه هاي جهان به ويژه رسانه هاي جهان اسلام بايد ابعاد اين فاجعه انساني در غزه را كه برگرفته از ترفندها و دسيسه هاي صهيونيستها و حاميانشان است، را به خوبي براي افكار عمومي و مردم جهان افشا كنند.

**چرا خبرنگاران ايراني براي پوشش خبري جنايات غزه در منطقه حضور ندارند
دبير سرويس اجتماعي روزنامه كارگزاران گفت: رسانه هاي اروپايي تصاوير گويايي از جنايات رژيم اسراييل در منطقه غزه را مخابره مي كنند.
"محمد رهبر" افزود: مهمترين سئوال اين است كه جاي خبرنگاران رسانه هاي ايراني و كشورهاي اسلامي در منطقه غزه كجاست و چرا اين افراد براي پوشش تصويري و خبري اين وقايع در منطقه حضور ندارند.
وي با اشاره به اينكه كشته شدن يك انسان در جهان موجب مكدر شدن و تاسف بشريت بايد باشد، اظهار داشت: رسانه هاي ما اينقدر كه به بزرگ نمايي مسايل حقير پرداخته اند قادر به نشان دادن چهره واقعي مسايل بزرگ و مشكلات جدي بشر نيستند.
وي تصريح كرد: رسانه هاي ما داراي جايگاه و اثر گذاري جدي در عرصه بين المللي نيستند.

** انعكاس جنايات صهيونيستها در غزه آزموني بزرگ براي رسانه هاي جهان است
دبير سرويس اجتماعي روزنامه اعتماد ملي گفت: بيان واقعيت ها و انعكاس عمق فجايع رژيم غاصب صهيونيستي در غزه يك آزمون بزرگ براي رسانه هاي مسئول و بيدار جهان به ويژه كشورهاي اسلامي است.
"سعيده اسلاميه" افزود: بيان مشكلات و رنج هاي ملت مظلوم فلسطين به ويژه ساكنين بي دفاع نوار غزه كه همگي ناشي از فجايح و جنايات برگرفته از خوي وحشي گري صهيونيستها و حاميان آن است، به واقع عرصه امتحاني است براي افرادي كه قلم به دست دارند.
وي تصريح كرد: افرادي كه در عرصه هاي مختلف رسانه هاي جهان داراي قلم و تريبون هستند بايد برگرفته از رسالت و وظيفه حرفه اي و انساني خود، فجايع سلطه گران جهاني در غزه و مصيبت هاي زنان و كودكان بي دفاع اين منطقه را به گوش جهانيان برسانند.
دبير سرويس اجتماعي روزنامه اعتماد ملي با بيان اينكه سكوت در برابر جنايات رژيم غاصب اسراييل در غزه تحت هيچ شرايطي جايز نيست، افزود: به طور يقين عاملين و مسببين اين فجايع هيچگاه در طول تاريخ پاسحگوي جنايات خود نخواهند بود.
وي با اشاره به پخش تصاوير زنان و مادران ساكن در نواز غزه كه شاهد تكه پاره شدن پيكر فرزندان خود هستند، افزود: اين صحنه هاي فجيع دل هر انسان آزاده و مسئولي را به درد مي آورد و بايد اعتراض خود را نسبت به اين جنايات بي سابقه در تاريخ اعلام كند.
اسلاميه تصريح كرد: بمياران و حملات نظامي وحشيانه به خانه هاي مردم و كشتار زنان، كودكان و مردم بي دفاع دز منطقه غزه از چشم افكار عمومي جهان مخفي نخواهد ماند و دول مستكبر جهان بايد پاسخگوي اين جنايات در پيشگاه ملت ها و عدل الهي باشند.
**
دبير سرويس ادب و هنر روزنامه اعتماد در گفت و گو با خبرنگار ايرنا بر بهتر انعكاس دادن ماجرا و روشن كردن ذهن مخاطبان از جنايات رژيم صهيونيستي تاكيد كرد و گفت: فاش كردن ابعاد فاجعه غزه، برعهده رسانه هاست.
"آرش خوشخو" اظهار داشت: اطلاع رساني و انعكاس وقايع غزه بايد ذهن خواننده را روشن و خشم آنها را برعليه رژيم غاصب صهيونيستي برانگيزد.
وي افزود: تلاش رژيم صهيونيستي براي خروج از بن بستي است كه گرفتار شده است و هدف آنها به هم زدن معادلات شكل گرفته در منطقه مي باشد.
به گفته دبيرروزنامه اعتماد حملات ناجوانمردانه رژيم صهيونيستي كماكان ادامه دارد و ممكن است اين حملات در روزهاي آينده به يورش زميني ختم شود.
"گفتني است حملات هواپيماهاي رژيم صهيونيستي به شهر غزه كه از روز شنبه - هفتم دي ماه - آغاز شده است، تاكنون بيش از310 نفر شهيد و 1500 نفر زخمي برجا گذاشته است.
و گفته مي شود حال حدود 200 نفر از زخمي شدگتن هم وخيم است.
حملات وحشيانه نظاميان رژيم نژاد پرست صهيونيستي كماكان ادامه دارد و لحظه به لحظه به آمار شهدا و زخمي ها اضافه مي شود".
دبير سرويس ادب و هنر روزنامه كارگزاران نيز ، بر پوشش خبري دقيق، كامل و غيرمغرضانه اصحاب رسانه از جنايات رژيم صهيونيستي در غزه تأكيد كرد.
"مهدي يزداني خرم"، در گفت و گو با خبرنگار ايرنا، افزود : اطلاع رساني كامل از وقايع غزه به خاطر ابعادي كه اين فاجعه دارد، تأثير خود را بر اذهان عمومي و مخاطبان خواهد گذاشت.
وي گفت : بايد به اين قضيه از بعد انساني نگاه كنيم نه دسته بندي هاي حزبي و عقيدتي.
دبير سرويس ادب و هنر روزنامه كارگزاران، تراژدي امروز غزه را بي سابقه خواند و خاطر نشان كرد علاوه برمردم اكثر جامعه روشنفكران ايران هم از اين فاجعه به شدت غمگين و خشمگين هستند.
دبير سرويس فرهنگي هنري روزنامه رسالت گفت : خون هاي به ناحق ريخته شده در غزه به ويژه در ايام ماه محرم، پيروزي نهايي اهل حق و برتري مسلمانان مظلوم را به همراه خواهد داشت.
" سيد مسعود علوي "، اظهارداشت: برما ثابت شده كه دستيابي به پيروزي و رستگاري، هزينه هاي خاص خود را دارد و خون مظلومين بدون پاسخ نخواهد بود.
علوي ،افزود: ملت ما درسالهاي گذشته اين هزينه ها را پرداخت كرده و به خوبي موقعيت مردم مظلوم فلسطين در جنگ نا برابر با صهيونيست ها را درك مي كنند.
وي، رژيم صهيونيستي را غده سرطاني خواند كه آمريكا و اروپا با حمايت خود موجب رشد آن شده اند تا به وسيله آن به اهداف پليدشان دست يابند
علوي تصريح كرد: آنان براي به قدرت رسيدن اين رژيم از هيچ جنايتي فروگذار نمي كنند و از طرق مختلف سياسي، اقتصادي، فرهنگي، نظامي و مالي از اين رژيم جنايتكار حمايت مي كنند.
وي افزود: بر دولت ها و ملت هاي كشورهاي اسلامي فرض و واجب است كه از مظلومان فلسطين به خصوص دراين برهه كه غزه مورد هجوم قرار گرفته و در آتش و خون قرار دارد، حمايت كنند و با كمك هاي مالي، نظامي، فرهنگي، سياسي و اقتصادي دست رژيم غاصب اسرائيل را از منطقه كوتاه كنند.
دبير سرويس فرهنگي و هنري رسالت ، سكوت كشورهاي عربي را به نوعي حمايت از رژيم اسرائيل در هجوم به مردم غزه دانست و گفت: دولت هاي عربي منطقه نه تنها كمكي به مردم فلسطين نمي كنند بلكه با تباني هاي پشت پرده با اسرائيل و قدرت هاي غربي ، به جنايت هاي آنان به خصوص در هجوم به غزه دامن مي زنند.
وي اظهار اميدواري كرد كه مردم مظلوم فلسطين با لطف خداوند و با كمك مردم مسلمان ساير كشورها، هرچه زودتر به آزادي دست يابند و رژيم غاصب اسرائيل از صحنه روزگار محو شود.
علوي، از امت هاي مسلمان خواست حداقل با ارسال كمك هاي مالي به مردم غزه و برپايي تظاهرات و راهپيمايي در شهرهايشان ، حمايت خود را از مردم غزه اعلام كنند.
سردبير روزنامه آفرينش، گفت: براي محكوم كردن جنايت صهيونيست ها در غزه، نه تنها كشورهاي اسلامي بلكه كشورهاي غير اسلامي نيز بايد بپا خيزند.
"هوشنگ عابدي" در گفت وگو با خبرنگار ايرنا با ابراز تاسف از اين جنايات، افزود: دراين فضاي پيش آمده، قلب هر انساني به درد مي آيد و فكر نمي كنم كه اين مسئله ربطي به مسلمان و يا غير مسلمان بودن كشورها داشته باشد.
وي اظهار داشت: وقتي زنان و كودكان بي گناه با بي رحمي تمام كشته مي شوند، كدام انساني مي تواند ساكت بنشيند و شاهد قتل و عام افراد بي گناه و بي فاع باشد.
عابدي ، تاكيد كرد: از اين رو تمام كشورها بايد يكپارچه اين حركت غير انساني صهيونيست ها را محكوم كنند و با انجام اقدامي مفيد از ادامه آن جلوگيري كنند.
سردبير روزنامه آفرينش ، اظهار داشت: كشورها بايد از سازمان ملل بخواهند كه خسارات وارد شده به اين ملت مظلوم را جبران كند.
دبير سرويس فرهنگي روزنامه ايران، جنايات رژيم صهيونيستي در غزه را محكوم كرد و گفت: همدردي با مردم مظلوم غزه، وظيفه همه مسلمانان است.
" جليل اكبري صحت" افزود: من بعنوان يك انسان و يك مسلمان از جنايات رژيم صهيونيستي اسراييل درغزه بسيار ناراحت واندوهگين هستم و با مردم مظلوم فلسطين احساس همدردي مي كنم.
اكبري صحت، خواستار حمايت كشورها و ملت هاي اسلامي از مردم مظلوم فلسطين شد و تاكيد كرد: براي كم كردن آلام اين ستمديدگان از هر كاري نبايد دريغ كرد.
معاون سردبير روزنامه جام جم ،گفت: سكوت مجامع جهاني و رسانه هاي بين المللي در مورد جنايات رژيم صهيونيستي در نوار غزه، همپاي ظلم صهيونيست ها است.
" محمود اكرامي فر " گفت افزود : سازمان هايي كه داعيه گردانندگي جهان را دارند،مانند سازمان ملل متحد و شوراي امنيت، بايد به اين مساله آن چناني كه شايسته تعهد آنان در دفاع از حقوق بشر است، توجه كنند.
وي اظهار داشت : ظلم هايي كه در غزه روا مي شود، تنها ظلم به مردم اين ناحيه نيست، بلكه ظلم به بشريت، تاريخ، انسان و انسانيت است.
اكرامي فر، با اشاره به بي توجهي رسانه هاي بين المللي در اين باره گفت: رسانه هايي كه داعيه آزادي بيان دارند، به راحتي از كنار اين جنايات عبور كرده و به انتشار خبرهاي كم و ناقص در اين رابطه بسنده كرده است.
وي با بيان اين كه اين رسانه ها به تعهد خود در قبال جامعه جهاني عمل نمي كنند، ادامه داد: سكوت رسانه هاي بين المللي در مورد نوار غزه، اين تصور را ايجاد مي كند كه اين رسانه ها در دست قدرتمنداني است كه در غزه فاجعه مي آفرينند.
معاون سردبير روزنامه جام جم، در مورد اينكه آيا رسانه هاي داخلي توانسته اند به خوبي به اين مساله بپردازند، گفت: رسانه هاي ما شايد نتوانسته باشند آنچناني كه شايسته اين مساله است به آن بپردازند، ولي تمام تلاش خود را كرده اند.
وي افزود: از همان اولين روز شروع اين جنايات، تيتر و عكس بسياري از روزنامه ها، مربوط به شهداي غزه بود و رسانه هاي ديداري و شنيداري نيز با خبرها،زيرنويس ها و گزارش هاي خود سعي در مطلع كردن مردم و محكوم كردن اين جنايات داشته است.
وي گفت: رسانه هاي ديجيتالي، الكترونيكي، مكتوب، ديداري و شنيداري و خبرگزاري هاي ما نسبت به تمام رسانه هاي جهان، بيشترين تلاش و اطلاع رساني را در اين رابطه داشته اند.
معاون سردبير روزنامه جام جم ،همچنين به وظيفه هنرمندان در به تصوير كشيدن اين جنايات اشاره كرد و گفت: هنرمندان نيز با توجه به اينكه چشم و گوش هاي بيناي جامعه هستند، بايد به گونه اي درست و اثرگذار در زمينه هاي مختلف شعر، داستان، فيلم، تئاتر، سرود، نقاشي به بيان اين ظلم ها بپردازند و نگذارند اين ظلم ها با گذر زمان فراموش و از تاريخ محو شود.
دبير بخش فرهنگي روزنامه جمهوري اسلامي، گفت:اتحاد جهان اسلام و كشورهاي مسلمان وبازگشت آنها به اصل جهاد و دفاع مقدس،تنها راهكار مقابله با جنايات رژيم اشغالگر است.
"رضا فتح آبادي"، در گفت و گو با خبرنگار ايرنا ، اظهار داشت:جنايات اخير اسرائيل در غزه قبل از هر چيز ناشي از ماهيت اين رژيم كه بر اساس تعدي و تجاوز و غصب بنيان گذاشته شده ، بوده و همان طوري كه از همان ابتداي روي كار آمدن چنين اقداماتي را انجام داده ، آنها را تداوم خواهد داد.
وي گفت: رژيم اشغالگر قدس وجود غير واقعي و غصبي دارد يعني سرزميني را كه متعلق به فلسطينيان بوده است را غصب كرده است و جنايات و كشتاري كه در غزه صورت مي گيرد ناشي از همين سياست تعدي گري اين رژيم است.
فتح آبادي با بيان اينكه اسرائيل رژيمي غاصب و اشغالگر است گفت: ماهيت اين رژيم به گونه اي است كه به قوانين بين المللي و مجامع دفاع از حقوق بشر نيز توجه اي ندارد چون اينها از ابتدا با اشغال كردن سرزمين هاي ديگر روي كار آمده اند.
معاون فرهنگي روزنامه جمهوري اسلامي تصريح كرد: نه تنها فلسطين بلكه تمام كشورهاي مسلمان بايد در برابر اين رژيم اشغالگر دفاع كنند.
وي با بيان اينكه دفاع مردم فلسطين دفاعي مشروع است كه با حداقل امكانات و نيرو در برابر نيروهاي اسرائيلي صورت مي گيرد گفت: اسرائيل هر گونه دفاع مردم فلسطين را با عنوان اقدامات تروريستي محكوم مي كند در حاليكه تروريست واقعي اسرائيل است.
 دوشنبه 9 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 194]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن