تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عريف بيش از استحقاق، چاپلوسى و كمتر از استحقاق، از ناتوانى در سخن و يا حسد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816348259




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديركل منابع انساني و تحول اداري استانداري قزوين:46 درصد پست‌هاي اداري قزوين خالي است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديركل منابع انساني و تحول اداري استانداري قزوين:46 درصد پست‌هاي اداري قزوين خالي است
خبرگزاري فارس: مديركل منابع انساني و تحول اداري استانداري قزوين گفت: 2 هزار و 83 پست معادل 46 درصد پست‌هاي مصوب چارت سازماني دستگاه‌هاي اجرايي استان قزوين خالي است.


به گزارش خبرگزاري فارس از قزوين، سيد محمد كريم حسيني پيش از ظهر امروز در نشست خبري اظهار داشت: دفتر منابع انساني و تحول اداري وظايف امور اداري و استخدامي را برعهده دارد كه وظايف اين دفتر فراسازماني است.
وي افزود: نظارت بر برنامه‌هاي تحول اداري دستگاه‌هاي اجرايي، نظارت بر تشكيلات دستگاه‌هاي اجرايي، صدور مجوز استخدامي براي دستگاه‌ها، نظارت بر آموزش كاركنان، تشكيل بانك اطلاعاتي كاركنان دولت در استان، نظارت بر ارتقاي بهره‌وري دستگاه‌هاي اجرايي و نظارت بر طرح تكريم ارباب‌رجوع از مهم‌ترين وظايف اين دفتر است.
مديركل منابع انساني و تحول اداري استانداري قزوين با اشاره به سهيمه استخدام دستگاه‌هاي دولتي اضافه كرد: طبق قانون برنامه چهارم توسعه به ازاي هر دو نفر خروجي از دستگاه‌هاي دولتي يك نفر مي‌تواند وارد اين دستگاه شود كه بر اساس قانون خدمات كشوري به ازاي هر سه نفر خروجي يك نفر مجوز استخدام داده مي‌شود.
وي يادآور شد: ما بر مبناي اين قانون و برنامه جامع نيروي انساني دولت مجوز استخدام صادر مي‌كنيم.
حسيني تصريح كرد: صدور مجوز استخدام پنج ساله و از سال 84 تا سال 89 است كه براي اين مدت سهيمه استخدام در استان قزوين هزار و 505 نفر است كه تاكنون ‌هزار و 90 نفر جذب شده كه معادل 72 درصد است.
وي تأكيد كرد: در يك سال و سه ماه باقي مانده نيز 415 نفر سهميه استخدامي دستگاه‌هاي استان بايد جذب شود و طبق قانون، دستگاه‌ها بايد بخشي از سهم استخدام خود را به افراد خاص اختصاص دهند كه 25 درصد از سهميه استخدام به فرزندان شهدا و ايثارگران اختصاص دارد كه تاكنون 102 نفر ايثارگر توسط دستگاه‌هاي استان جذب شده است.
مديركل منابع انساني و تحول اداري استانداري قزوين خاطرنشان كرد: شرايط عمومي براي استخدام را قانون و شرايط اختصاصي را دستگاه‌ها تعيين مي‌كنند.
وي اضافه كرد: با توجه به سهميه استخدامي باقيمانده‌، استخدام در دستگاه‌هاي دولتي استان بر اساس ضوابط خاصي صورت مي‌گيرد كه طبق قانون جديد، داشتن مدرك تحصيلي دانشگا‌‌هي براي استخدام امري ضروري است.
حسيني تأكيد كرد: دستگاه‌هاي اجرايي در صورت مجوز و اعتبار مي‌توانند اين سهيمه استخدامي را جذب كنند و استخدام بايد براي پُست‌هاي خالي و بلاتصدي باشد و دستگاه‌هاي اجرايي فقط از طريق انتشار آگهي مي‌توانند نيروي خود را جذب كنند.
وي با اشاره به تعداد پُست‌هاي خالي و بلاتصدي در استان قزوين بيان داشت: در حال حاضر 4 هزار و 707 پست مصوب در استان داريم كه 2 هزار و 624 پست تصدي شده و 2 هزار و 83 پست خالي در دستگاه‌هاي استان وجود دارد كه معادل 46 درصد پست‌هاي مصوب دستگاه‌هاي اجرايي، خالي است.
مديركل منابع انساني و تحول اداري استانداري قزوين عنوان كرد: طبق قانون كارمنداني دولتي كه داراي سابقه 25 سال كار قابل قبول باشند با هر سني مي‌توانند تقاضاي بازنشستگي كنند و كساني كه از اين طرح استفاده مي‌كنند از مزاياي 30 سال كار بهره‌مند مي‌شوند.
وي اضافه كرد: اين قانون چون در اختيار دستگاه‌هاست با آن به صورت‌هاي مختلفي برخورد مي‌كنند و به بهانه اينكه نيروي انساني خود را از دست ندهند و يا به خاطر بار مالي كه به آنها تحميل مي‌شود، آن را اجرا نمي‌كنند.
حسيني در ادامه به ارزيابي طرح تكريم ارباب‌رجوع در دستگاه‌هاي اجرايي استان اشاره كرد و ادامه داد: يكي از برنامه‌هاي هفت‌گانه طرح تحول اداري، طرح تكريم ارباب‌رجوع است كه اين كار از سال 81 در دستگاه‌هاي اجرايي آغاز شده است و به دو صورت، نظر سنجي از مردم و اعزام كارشناسان به دستگاه‌ها انجام مي‌شود.
وي افزود: در سال گذشته طبق ارزيابي كه در دستگاه‌هاي اجرايي استان صورت گرفت، ميزان رضايت مردم از عملكرد دستگاه‌ها اجرايي 76 درصد بود.
مديركل منابع انساني و تحول اداري استانداري قزوين خاطرنشان كرد: در ابتداي سال جاري نيز ارزيابي طرح تكريم ارباب‌رجوع در زمينه عملكرد 56 دستگاه دولتي استان صورت گرفت كه 16 دستگاه رتبه عالي را كسب كردند.
وي ادامه داد: سازمان انتقال خون، تأمين اجتماعي، مديريت درمان تأمين اجتماعي، بنياد شهيد، اداره كل زندان‌ها، امور مالياتي، اقتصاد و دارايي، شركت توزيع برق، مخابرات، آبفاي شهري، شركت گاز، آب منطقه‌اي، آبفاي روستايي، نوسازي مدارس و بازرگاني دستگاه‌هايي هستند كه در ارزيابي طرح تكريم ارباب رجوع رتبه عالي را كسب كردند.
حسيني در پايان اعلام كرد: طرح ارزيابي تكريم ارباب‌رجوع از امروز در دستگاه‌هاي اجرايي استان با حدود 40 پرسشگر به مدت سه هفته اجرا مي‌شود.
انتهاي پيام/ح10
 دوشنبه 9 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 193]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن