تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):گناهانى كه باعث نزول عذاب مى‏شوند، عبارت‏اند از: ستم كردن شخص از روى آگاهى، تجاوز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816960436




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جرم سكوت جهان عرب برابر با جنايات صهيونيستها


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: جرم سكوت جهان عرب برابر با جنايات صهيونيستها
اروميه - خبرگزاري مهر: در حالي كه سرزمين غزه هر لحظه با خون يك فلسطيني بي گناه رنگينتر مي شود مسلمانان ساير ملل سكوت كرده و برخي با صدور بيانيه هاي محكوميت چند خطي به ابراز همدردي با اهالي اين سرزمين دلخوش كرده اند.

به گزارش خبرنگار مهر در اروميه، به راستي چه بر سر جهان اسلام و مسلمين آمده است كه در مقابل شنيع ترين جنايات رژيم غاصب و منفور صهيونيست اين چنين سكوت پيشه كرده اند و با دست نوشته و كاغذ پاره هايي به نام بيانيه و محكوميتهاي خشك و خالي وجدان در خواب خفته خود را آسوده مي كنند.

سئوال اينجاست كه طرفداران ليبرال دموكراسي غربي و اسلام آمريكايي و التقاطي چه توجيهي براي سكوت خود در قبال محاصره غزه و جلوگيري از رسيدن آب، غذا، برق و حداقل امكانات به مردم بيگناه اين سرزمين كه هر انسان آزاده اي آن را محكوم نموده و نقض صريح حقوق بشر مي خواند دارند؟

از يك سو، مجامع بين المللي و مدافعين به اصطلاح حقوق بشر نسبت به اين جريان، مشي سكوت پيشه ساخته و از سويي، داعيه داران ام القرايي اسلام با پايمال كردن غيرت مسلماني به جاي تمسك به سيره پيامبر اعظم (ص) در دفاع از جان، مال و ناموس مسلمانان، دست دوستي به سوي جنايتكاران اين واقعه دراز كرده و از در گفتگو وارد شده اند.

تنها درد مردم بي گناه غزه و فلسطين درد ناشي از گلوله و خمپاره سربازان اسرائيلي نيست بلكه ناله و فغان كودكان وزنان بي گناه غزه و فلسطين از بي كسي و سكوت هم كيشان خود كه به عمد و در پي مصلحت اندوزي است سر به آسمانها سائيده و گوش هر انسان آزاده اي را مي آزارد و نداي "هل من ناصرا ينصرني " امام حسين را تداعي مي كند ولي انگار گوش جهان اسلام و افراد به اسم مسلمان در مقابل اين فرياد ناشنوا و ناشنواتر شده است.

نماينده مردم آذربايجان غربي در مجلس خبرگان رهبري با محكوم كردن جنايات رژيم غاصب صهيونيستي و انتقاد از سكوت مجامع بين المللي در مقابل اين جنايات اظهار داشت: جرم سكوت مسلمانان به خصوص جهان عرب در مقابل جنايت غزه كمتر از رژيم غاصب اسرائيل نيست.

حجت الاسلام علي اكبر قريشي تنها راه فتح و آزادسازي فلسطين از چنگال اسكتبار جهاني اتحاد تمامي ملل مسلمان دانست و تصريح كرد: تجربه بارها نشان داده زماني كه مسلمانان در كنار هم بوده اند تمامي توطئه ها را به راحتي توانسته اند خنثي كنند.

استاندار آذربايجان غربي با محكوم كردن جنايات ددمنشانه و وحشيانه رژيم صهيونيستي در غزه در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: با تمامي مردم مظلوم و ستمديده فلسطين اشغالي احساس همدردي مي كنيم.

رحيم قرباني با اشاره به اعلام امروز به عنوان روز عزاي عمومي از سوي مقام معظم رهبري به دليل جنايات رژيم صهيونيستي در غزه و كشتار مردم بي گناه و مظلوم فلسطين افزود: اميدواريم تفكر مسئولان نظام اسلامي ايران در برخورد با نظامهاي سلطه جو در جهان به ملتهاي عربي و ملتهاي آزاده دنيا تسري پيدا كند تا جلوي اين گونه جنايات گرفته شود.

قرباني خاطرنشان كرد: ماههاست كه غزه در محاصره است و از ورود دارو، غذا و كمكهاي بشر دوستانه به اين شهر جلوگيري مي شود و امروز نيز اينگونه جنايات در اين شهر رخ مي دهد كه همه اينها نشان دهنده برنامه ريزي مسئولان رژيم صهيونيستي براي كشتار در اين شهر بي دفاع است.

وي عنوان كرد: در صورتي كه مقابل جنايات رژيم صهيونيستي گرفته نشود فجايع انساني همچون صبرا و شتيلا در غزه رخ خواهد داد.

رئيس گروه مشاوران استاندار در گفتگو با خبرنگار مهر با محكوميت اين جنايات گفت: تاريخ همواره بيانگر وجود ظلم ظالم عليه مظلوم بوده است و در عصر كنوني يكي از وحشيانه ترين نوع آن بيش از نيم قرن است كه در فلسطين اشغالي توسط رژيم غاصب، خونخوار و خيانت پيشه صهيونيستي در جريان است.

بيژن ذبيحي با اعلام هوشيار باش به مردم مسلمان و آزاده جهان به ويژه جوانان غيور حمايت خود را از مردم مظلوم و مسلمان فلسطين اشغالي اعلام كرد و اظهار داشت: اين رويكرد چيزي نيست جز مصداق لشگر يزيد و عمربن سعد شدن در عاشوراي زمان و كربلاي كنوني غزه كه نداي "اگر دين نداريد لااقل آزاده باشيد" را نشنيده و نخواهد شنيد.

وي با انتقاد شديد از سكومت مجامع بين المللي و مدافعين به اصطلاح حقوق بشر نسبت به اين جريان خاطرنشان كرد: سئوال اينجاست كه طرفداران ليبرال دموكراسي غربي و اسلام آمريكايي و التقاطي چه توجيهي براي سكوت خود در قبال محاصره غزه و جلوگيري از رسيدن آب، غذا، برق و حداقل امكانات به مردم بيگناه اين سرزمين دارند.
 دوشنبه 9 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن