تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815358304




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ساكت در گفتگو با مهر:پيروزي بر استقلال خداحافظي با بحران است / از قلعه نويي تجليل مي كنيم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: ساكت در گفتگو با مهر:پيروزي بر استقلال خداحافظي با بحران است / از قلعه نويي تجليل مي كنيم
مدير عامل باشگاه سپاهان اصفهان با بيان اينكه قطعا تيمش پيروز ديدار قطب هاي فوتبال ايران است، موفقيت در اين مسابقه را خداحافظي با روزهاي بحراني ابتداي فصل و آغاز روند رو به رشد براي جبران امتيازات از دست رفته گذشته دانست.

محمدرضا ساكت در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد ديدار حساس تيمش برابر استقلال گفت: اين ديدار تقابل دو قطب زرد آبي و بزرگ فوتبال ايران است، تيم هايي كه جزو تيم هاي برتر كشور در ايران و آسيا هستند. استقلال قهرمان و سپاهان نايب قهرمان آسيا شده اند كه در اين بين تيم سپاهان به عنوان نخستين تيم ايران در مسابقات جام باشگاه هاي جهان هم حضور داشته است.

وي با بيان اينكه سپاهان 5 سال متوالي است در ليگ قهرمانان آسيا حضور دارد، افزود: با توجه به پيشينه موفق دو تيم بايد گفت اين ديدار بزرگتر و مهمتر از مسابقات گذشته است و قطعا تيم سپاهان با پيروزي در اين ديدار حساس، ضمن خداحافظي با روزهاي بحراني ابتداي فصل و جبران امتيازات از دست رفته، شرايط خود را براي كسب نتايج ارزشمند در ديدارهاي آينده فراهم مي كنند.

مديرعامل باشگاه سپاهان با بيان اينكه كاظمي مرد پيروزي و موفقيت در ديدارهاي بزرگ و روزهاي سخت است، در مورد تغييرات ايجاد شده در تيمش در مدت زمان حضور اين مربي، تصريح كرد: وي بطور كامل سپاهان را مي شناسد، به وضعيت تيم اشراف كامل دارد و در اين مدت زمان كوتاه هم توانسته است با تزريق انديشه هاي فني خود به تيم، شرايط تاكتيكي سپاهان را متحول كند، موضوعي كه در بازي دوستانه با الفجيره كاملا آشكار بود و بازيكنان ضمن ارائه يك بازي متفاوت، تك ضرب و منطقي شكست 3 بر صفر را به حريف تحميل كردند.

وي با بيان اينكه تدبير و توانايي هاي كاظمي در ديدار با استقلال جنبه علني پيدا مي كند، تاكيد كرد: بازيكنان سپاهان امروز در شرايط بسيا خوبي قرار دارند، من هر روز در تمرين تيم حضور دارم و شاهد اين شادابي و نشاط هستم. ضمن اينكه آنها بايد موقعيت و شان باشگاه را درك كنند و بدانند سپاهان تيمي معمولي نيست. تماشاگران ما امروز انتظار باخت و حتي تساوي را از تيم خود ندارند و تنها به پيروزي تيم خود در تمام مسابقات، خصوصا ديدارهاي بزرگ فكر مي كنند.

ساكت در مورد خبر تجليل از قلعه نويي پيش از ديدار دو تيم اظهار داشت: با توجه به برنامه هاي فرهنگي باشگاه، در اين مدت از پيشكسوتان، مربيان و بازيكنان بزرگ گذشته فوتبال تقدير كرده ايم. اين تقديرها از خداداد عزيزي شروع شد و در ادامه از ناصر حجازي و منصور پورحيدري هم تجليل كرديم و فردا هم نوبت قلعه نويي است. وي در دوران بازيگري و سرمربيگري دوران پر فروغي داشته است و آينده بسيار درخشاني را براي اين مربي جسور پيش بيني مي كنم.

وي در مورد راهكارهاي باشگاه سپاهان براي تكرار نشدن اتفاق تلخ ديدار با پرسپوليس در فصل گذشته اظهار داشت: قرار بوده است كه سكوهاي روبروي جايگاه بين تماشاگران دو تيم تقسيم شود اما در اين چند روز بارها از نيروي انتظامي خواسته ايم تماشاگران دو تيم را در دو ضلع ورزشگاه استقرار دهند تا مشكل خاصي در اين ديدار رخ ندهد. ضمن اينكه از هواداران خود مي خواهيم با نيروهاي انتظامي همكاري لازم را انجام دهند.

مديرعامل باشگاه سپاهان در پايان در مورد ورزشگاه فولادشهر گفت: اقدامات لازم در مورد تائيد اين ورزشگاه توسط ناظرانAFC در حال انجام است كه اميدوارم آنها هم اين ورزشگاه را به عنوان ميزبان مسابقات سپاهان تائيد كنند. ضمن اينكه حضور علي آبادي در اصفهان نويد بخش اين موضوع بود كه بتوانيم از سال آينده مسابقات خود را در ورزشگاه نقش جهان برگزار كنيم.
 دوشنبه 9 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 144]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن