تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن نرمخوست و براى برادرش جا (ى نشستن) باز مى كند و منافق درشتخوست و جا را بر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819889024




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پخش 12 فيلم مستند، داستاني و انيميشن؛برنامه آخرين روز «همايش تصوير عاشورا» اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: پخش 12 فيلم مستند، داستاني و انيميشن؛برنامه آخرين روز «همايش تصوير عاشورا» اعلام شد
خبرگزاري فارس: در آخرين روز از «همايش تصوير عاشورا» فيلم مستند، داستاني و انيميشن در سالن «سينما حقيقت» به نمايش در مي‌آيند.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي مركز گسترش سينماي مستند و تجربي، ‌فردا (دوشنبه 9 دي‌ماه 1387) و در آخرين روز از دومين همايش «تصوير عاشورا» كه در سالن سينما حقيقت «مركز گسترش سينماي مستند و تجربي» برپا شد، 12 فيلم مستند، داستاني و انيميشن برگزيده با مضمون نهضت و سوگواره «عاشورا» به نمايش عمومي درخواهندآمد.
در سئانس اول اين «همايش» كه از ساعت 2 بعدازظهر فردا (دوشنبه 9 دي‌ماه 1387 در سالن «سينما حقيقت» آغاز مي‌شود، فيلم‌هاي امامزادگان عين‌علي و زين‌علي (ع) (عباس صالح‌مدرسه‌اي)، طوفان‌ واژه‌ها (مجتبي طباطبايي)، ماه بر بام (عليرضا جهاني‌فر)، تكمه‌داش (مجيد فتحي) و روشنايي (ساره شفيعي‌پور) روي پرده خواهندرفت.
برپايه اين گزارش، در سئانس دوم اين برنامه فرهنگي – مذهبي و از ساعت 16 نيز فيلم‌هاي زير خيمه عشق (سيدرائد اميري‌تهراني)، دلباختگان پنهان (اكبر ناظمي)، ظهر روز دهم (رحيم كريم‌زاده)، عروس نينوا (پناه‌برخدا رضايي)، اشك آسمان (علي حسيني)، نقشي بر زمان (جمال اسكويي) و بوم روز نهم (سعادتعلي سعيد‌پور) روي پرده خواهند‌رفت.
عموم علاقمندان به منظور تماشاي اين آثار مي‌توانند از ساعت 14 بعدازظهر فردا (دوشنبه 9 دي) به سالن «سينما حقيقت» واقع در خيابان سهروردي‌شمالي، ميدان شهيد قندي، شماره 15 مراجعه نمايند.
انتهاي پيام/ا
 يکشنبه 8 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 219]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن