تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز در اول وقت خشنودى خداوند، ميان وقت رحمت خداوند و پايان وقت عفو خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815514527




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

1 ( صفحه اول )


واضح آرشیو وب فارسی:قدس: 1 ( صفحه اول )
نماينده مردم مشهد در مجلس شوراي اسلامي: حركت جديد «قدس» در راستاي خواسته مقام معظم رهبري است

خراسان امروز: نماينده مردم مشهد در مجلس شوراي اسلامي برگزاري نشستهاي بررسي مشكلات و معضلات محلات شهر مشهد را مصداق عملي نوآوري و شكوفايي برشمرد.
جواد كريمي با تقدير از روزنامه قدس براي اجراي اين طرح براي حضور در محلات اعلام آمادگي كرد و گفت: اگر اين حركت در ساير رسانه ها نيز انجام شود نه تنها مسائل و مشكلات از نزديك بررسي مي شود، بلكه مسؤولان نيز نسبت به عملكرد مجموعه خود آگاه مي شوند.
وي با بيان اينكه رفتن به ميان مردم و بررسي همه ابعاد توسط مسؤولان خواسته مقام معظم رهبري نيز هست، گفت: همه مسؤولان بايد در مقابل مردم پاسخگو باشند.
نماينده مردم مشهد و كلات تصريح كرد: وقتي نظارت عمومي باشد خود كنترلي ها رشد مي كند.وي تأكيد كرد: اين نشستها بايد حتماً مصوبه داشته باشد و از سوي روزنامه پيگيري شود تا مردم به حق خود برسند.

سرانه فضاي ورزشي در خراسان رضوي؛ هر نفر 40 سانتي متر

بجستان- خبرنگار قدس: امام جمعه بجستان در مراسم ارتقاي اداره تربيت بدني شهرستان سلامتي جسم و روح را لازمه زندگي سالم براي انسان ذكر كرد.وي با بيان اينكه اراده قوي در پرتو جامعه سالم عينيت پيدا مي كند، اظهار اميدواري كرد: ارتقاي اين اداره نويدي براي آينده اي سالم و بانشاط بجستان باشد.در ادامه فرماندار بجستان نيز تربيت بدني را ورزيدگي سالم براي همه افراد جامعه برشمرد و با توجه به علاقه مندي جوانان به ورزش و استعداد بالاي ورزشي مردم اين شهرستان امكانات موجود را بسيار كم دانست.وي سالن ورزشي با امكانات مناسب و استخر شنا را از نيازهاي ضروري اين شهرستان برشمرد و اظهار اميدواري كرد؛ مسؤولان استاني اين خواسته مردم را محقق سازند.معاون تربيت بدني خراسان رضوي نيز برنامه تعيين شده تا پايان برنامه چهارم را براي هر نفر يك مترمربع فضاي ورزشي اعلام كرد و گفت: در حال حاضر سرانه ورزشي هر فرد 40 سانتي متر است.اصغري با اشاره به بودجه 200 ميليارد توماني سازمان اظهار اميدواري كرد: اين فضا به 50 سانتي متر در استان برسد.وي اعتبار در نظر گرفته شده براي روستاها را 50 ميليارد تومان عنوان كرد و گفت: اعتبار مورد نياز ساخت سالن 1200 نفري و استخر سرپوشيده شنا در اين شهرستان در اعتبارات سال 88 در نظر گرفته شده و عمليات ساخت آن در آينده نزديك آغاز مي شود.

شهروندان مشهدي انتقاد كردند؛ برخورد با مسافربرهاي شخصي بدون مجوز؛ وعده اي كه هرگز عملي نشد

خراسان امروز- مهدي شهرآبادي: برخي شهروندان مشهدي از عدم برخورد جدي متوليان امر با مسافربرهاي شخصي بدون مجوز گلايه كردند.
اين عده معتقدند با وجود برخي اخبار منتشره مبني بر برخورد پليس با مسافربرهاي فاقد مجوز در مشهد، اين خودروها هنوز در سطح شهر و حتي برخي خطوط تاكسيراني و ايستگاه هاي مسافربرهاي خطي ساماندهي شده، اقدام به مسافركشي مي كنند كه اين امر مشكلاتي را براي شهروندان و حتي تاكسيرانان به وجود آورده است.
حبيبي يكي از شهروندان، با بيان اينكه خودروها و مسافربرهاي شخصي فاقد مجوز هنوز در شهر جولان مي دهند و تاكنون براي جمع آوري و ساماندهي آنها هيچ اقدامي صورت نگرفته است، گفت: برخي از اين خودروها در مسيرهاي مختلف به مسافركشي مبادرت مي كنند و حتي بعضي از رانندگان خودروهاي مذكور در يك مسير مشخص كرايه هاي متفاوتي را از شهروندان دريافت مي كنند.

* خودروهاي شخصي فاقد مجوز دردسرسازند
وي افزود: به عنوان مثال، دقيقاً در همان مسير تاكسيها به دليل استفاده از تاكسيمتر مبلغ 150 تومان را از مسافران دريافت مي كنند، در حالي كه كرايه همان مسير از سوي برخي رانندگان خودروهاي شخصي فاقد مجوز، 250 تومان اخذ مي شود.
وي همچنين به بحث رعايت نكردن نوبت در برخي خطوط اشاره كرد و گفت: خودروهاي شخصي فاقد مجوز بعضاً با توقف غيرقانوني خود موجب بر هم ريختگي خطوط تاكسيراني نيز مي شوند كه حتي تاكسيرانان و رانندگان خودروهاي مسافربر خطي داراي مجوز نيز به اين مسأله اعتراض دارند كه اين بي نظمي گاهي اوقات به بروز مشكلاتي در خطوط ياد شده منجر مي شود.
اكبري، يك شهروند، نيز خاطر نشان كرد: اغلب رانندگان خودروهاي شخصي بدون مجوز در يك مسير كرايه هاي متفاوتي را از مسافران اخذ مي كنند، در حالي كه اگر تاكسي و خودروهاي خطي ساماندهي شده در آن مسير به تعداد كافي وجود داشته باشد، مردم و شهروندان نيز ديگر از خودروهاي شخصي فاقد مجوز براي تردد استفاده نمي كنند.
وي خواستار برخورد جدي متوليان امر با خودروهاي مسافربر فاقد مجوز شد و افزود: اگر برخورد جدي نيز در اين زمينه صورت نگيرد، حداقل اين خودروها نيز مانند ساير خودروهاي خطي و تاكسيها ساماندهي شوند تا رانندگان خودروهاي ياد شده از عدم نظارت سوء استفاده نكرده و نتوانند مبالغ بيشتري را از مسافران دريافت كنند.
وي تصريح كرد: چندي قبل و به گفته مسؤولان، قرار بود از ابتداي دي ماه مسافربرهاي بدون مجوز حق مسافركشي و جا به جايي مسافر در سطح شهر را نداشته باشند، اما عملاً مي بينيم كه هنوز آمار بالايي از اين خودروها مشغول به فعاليت غيرقانوني هستند كه اين امر تبعات و مشكلاتي را به همراه خواهد داشت. وي بحث ترافيك و بروز اختلال در تردد خودروها در سطح شهر را يكي از اين مشكلات عنوان كرد.

* فكر ما هم باشيد
يكي از رانندگان خودروهاي شخصي فاقد مجوز نيز با بيان اينكه بيكار است وهيچ حرفه اي غير از مسافركشي ندارد، به خبرنگار ما گفت: غير از اين شغل كار ديگري نمي توانم انجام دهم و مسؤولان امر قبل از برخورد با مسافربرهاي شخصي فاقد مجوز بايد زمينه ساماندهي و فعاليت رسمي آنان را نيز فراهم كنند تا منبع درآمد و معيشت آنها با مشكل مواجه نشود.
وي با اشاره به اينكه افراد زيادي در شهر از اين راه ارتزاق و امرار معاش مي كنند، اظهار داشت: بايد مسؤولان تمهيداتي را در نظر بگيرند تا اين قشر نيز بتوانند در زمينه جا به جايي و حمل و نقل مسافر در قالبي جديد فعاليت نمايند كه اين مسأله نيز كمك به حمل و نقل شهر محسوب مي شود.

* كمبود تاكسي در سطح شهر
عرفاني يكي از شهروندان نيز از كمبود تاكسيها در سطح شهر گلايه كرده و خاطر نشان ساخت: تاكسيها در سطح شهر كميابند و به عبارتي در يك مسير درون شهري بايد مدتها در انتظار اين وسيله نقليه باشيم كه به دليل كمبود وقت، مسافران مجبورند از خودروهاي شخصي فاقد مجوز براي تردد خود استفاده كنند.
وي اظهار داشت: البته، برخي از رانندگان اين خودروها نيز با اخذ كرايه هاي بالا از مسافران، آنها را نقره داغ مي كنند.
وي خواستار برخورد جدي با اين متخلفان و ساماندهي خودروهاي مسافربر شخصي فاقد مجوز شد.
وي ادامه داد: از سويي، مي توان براي فعاليت اين خودروها قانون جديد در نظر گرفت تا در حق مسافران و يا تاكسيها اجحاف نشود.
وي خاطر نشان كرد: وعده برخي مسؤولان در خصوص برخورد با اين خودروهاي فاقد مجوز فقط وعده بود و فعلاً هيچ اقدامي در سطح شهر براي برخورد با آنان صورت نگرفته است.
اين در حالي است كه چندي قبل رئيس پليس راهور مشهد در اجتماع تاكسيرانان مشهد گفته بود از اول دي ماه هيچ مسافربر بدون مجوز در اين شهر حق ندارد مسافر جا به جا كند ودر راستاي حفظ حقوق مادي و معنوي تاكسيرانان، با متخلفان برخورد قانوني مي شود.
در عين حال، نبود نظارت و برخورد نكردن با رانندگان خودروهاي شخصي فاقد مجوز موجب شده فعاليت اين خودروها در سطح شهر گسترش يابد.
همچنين، نبود يك روال معمول در تعيين و اخذ كرايه از سوي اين عده موجب شده تا برخي از شهروندان و حتي زائران نسبت به اين مسأله گلايه هايي را مطرح كنند كه اين نقيصه مي تواند ذهنيت منفي از نحوه دريافت كرايه نزد آنان به وجود آورد و مسؤولان امر براي مقابله با چنين معضلي بايد دست به كار شوند.

فرماندار در گفتگو با قدس: عمليات ساختمان آموزشي دانشگاه پيام نور تربت جام بزودي آغاز مي شود

خراسان امروز- خجسته نيا: فرماندار تربت جام از آغاز عمليات اجرايي ساختمان آموزشي دانشگاه پيام نور اين شهرستان در آينده نزديك خبرداد.
امير كلالي در گفتگو با خبرنگار ما افزود: احداث ساختمان اين دانشگاه كه از مصوبات دور دوم سفر رياست جمهوري به خراسان رضوي مي باشد با واگذاري 3 هكتار زمين بزودي آغاز مي شود.
وي تأسيس دانشكده علوم قرآني، پژوهشكده موسيقي مقامي و همچنين ورزشگاه 15 هزار نفري تربت جام را از ديگر مصوبات سفر دوم هيأت دولت برشمرد و اظهار اميدواري كرد با بهره برداري كامل از اين پروژه ها شاهد تحول بنيادين و اساسي در توسعه فرهنگي و علمي شهرستان باشيم.
وي از اختصاص 9 ميليارد ريال اعتبار براي احداث ساختمان آموزشي دانشگاه پيام نور تربت جام كه از مصوبات سفرهاي استاني مي باشد خبرداد و گفت: تسريع در احداث بزرگراه مشهد- فريمان- تربت جام با اولويت كنار گذرها از مصوبات ديگر سفر مي باشد كه با اجراي آن گام مهمي در راستاي رفع مشكلات شهرستان برداشته خواهد شد.
فرماندار تربت جام با بيان اينكه 20 كيلومتر از مسير دوبانده محور تربت جام- فريمان احداث و به بهره برداري رسيده، افزود: 20 كيلومتر ديگر از اين مسير با پيشرفت فيزيكي 80 درصد در صورت تأمين اعتبار در آينده نزديك به بهره برداري مي رسد.
اميركلالي در خصوص توسعه جايگاه هاي CNG نيز اظهار داشت: در حال حاضر مجوزهاي لازم براي احداث دو جايگاه اختصاصي CNG مربوط به شهرداري و دو جايگاه دو منظوره توسط بخش خصوصي اخذ شده كه تا پايان سال 87 به بهره برداري خواهند رسيد.
وي همچنين از بهره مندي 30 درصد روستاييان شهرستان از سهام عدالت خبرداد و گفت: 102 هزار و 599 نفر از مشمولان سازمانهاي حمايتي و كاركنان دولت نيز از اين سهام بهره مند شده اند.
وي 34 درصد مديران شهرستان تربت جام را بومي و 66 درصد را غيربومي عنوان كرد و افزود: در قالب طرح جمع آوري اطلاعات اقتصادي خانوارها 49/94 درصد جمعيت شهرستان آمارگيري شدند كه به لحاظ جمعيت خانواري 59 هزار و 981 خانوار معادل 230 هزار و 987 نفر مي باشند.
فرماندار تربت جام منابع طبيعي و مواد معدني، امكانات زيربنايي، بستر و محيط كسب و كار، ظرفيتهاي تجاري و دسترسي به بازار را از توانمندي هاي شهرستان تربت جام برشمرد و گفت: 30 پيشنهاد اجرايي براي بهبود ظرفيتهاي شهرستان نيز در دستور كار فرمانداري قرار گرفته است.
امير كلالي تلاش در راستاي تعمير اساسي بيمارستان طالقاني و راه اندازي آن در سال آينده با 64 تخت، افتتاح سي تي اسكن بيمارستان سجاديه در آينده اي نزديك با توجه به نصب تجهيزات آن از بخش ICU در سال آينده و راه اندازي پايگاه اورژانس 115 «بني تاك» را از جمله اقدامهاي حوزه درمان در شهرستان تربت جام عنوان و اظهار اميدواري كرد آزمايشگاه مراكز بني تاك و محمود آباد تا پايان سال جاري، مركز بهداشتي درماني «نعتو» طي سال آينده و مركز بهداشتي درماني رباط سمنگان با اعتبار يك ميليارد و 600 ميليون ريال احداث شود.
وي همچنين به اخذ مجوز احداث بيمارستان در بخش صالح آباد و احداث مركز درمان بستر در بخش نصر آباد اشاره و اظهار داشت: طبق نتايج اوليه سامانه جامع مديريت منابع ساختاري بيمارستانها سهميه شهرستان تربت جام تا سال 1393 از نظر تخت بيمارستاني 355 تخت مي باشد كه در حال حاضر 210 تخت در اين شهرستان وجود دارد و با احداث بيمارستان و مركز درمان بستر در بخشهاي صالح آباد و نصرآباد شاخص درماني شهرستان از نظر تخت هاي مصوب به حد نسبتاً خوبي خواهد رسيد.
امير كلالي در خصوص بخش حمل و نقل نيز اظهار داشت: سازمان اتوبوسراني تربت جام و حومه با عنايت استاندار خراسان رضوي و پيگيري شوراي اسلامي شهر و شهرداري تربت جام امسال تصويب و راه اندازي شد و در مرحله اول 5 دستگاه اتوبوس توسط وزارت كشور واگذار شده است و براي واگذاري 5 دستگاه اتوبوس ديگر نيز اقدام شده است كه بزودي واگذار خواهد شد.

با شيوع بيماريهاي فصل زمستان صورت مي گيرد؛ افزايش ظرفيت تختهاي بيمارستاني خراسان شمالي

بجنورد- خبرنگار قدس: سرپرست دانشگاه علوم پزشكي خراسان شمالي گفت: هر سال با شيوع بيماريهاي فصلي در اين استان، 80 تخت به ظرفيت تختهاي بيمارستاني اضافه مي شود.
دكتر شاهين فر اظهار داشت: اين تختها دايمي نيست و در زمان شيوع بيماريهاي فصلي، به صورت مقطعي به تختهاي بيمارستاني افزوده مي شود.
وي گفت: در فصل سرد سال و با شيوع سرماخوردگي به تعداد تختها بخصوص در بخش هاي اطفال و داخلي بيمارستانهاي استان افزوده مي شود و در فصل تابستان نيز با شيوع بيماريهاي خاص اين تختها به كار گرفته مي شود.
سرپرست دانشگاه علوم پزشكي استان، استاندارد تختهاي بيمارستاني خراسان شمالي را يك هزار و 124 تخت تا سال 99 براي تمام بيمارستانهاي ارتش، تأمين اجتماعي، علوم پزشكي و خصوصي عنوان كرد و گفت: هم اكنون دانشگاه علوم پزشكي بيش از 800 تخت، ارتش 50 تخت و تأمين اجتماعي بيش از 100 تخت در اختيار دارند.

يك مسؤول: ارتقاي فرماندهي انتظامي شهرستان جوين ضروري است

جوين- خبرنگار قدس: مشكلات امنيتي- انتظامي شهرستان جوين با حضور فرماندهان انتظامي استان و شهرستان سبزوار و همچنين فرمانداران شهرستانهاي جوين و سبزوار مورد بحث و بررسي قرار گرفت.
فرماندار جوين گفت: در اين جلسه موقعيت راهبردي منطقه براي فرماندهان تشريح گرديد و پس از بحث و تبادل نظر، فرماندهان انتظامي در خصوص ارتقاي فرماندهي انتظامي جوين در اولين فرصت قول مساعد دادند.
فروزان افزود: هر چند مدت طولاني از مصوبه پاسگاه هاي بخش عطا ملك و روستاي برغمد مي گذرد، اما پس از بررسي، راه اندازي پاسگاه هاي فوق نيز در برنامه قرار گرفت.
يكي از فرماندهان انتظامي استان نيز گفت: با بررسي هاي انجام شده ارتقاي فرماندهي انتظامي جوين از ضروريات بوده و در حال برنامه ريزي هستيم تا در اولين فرصت نسبت به ارتقاي آن اقدام نماييم.

بهره برداري از نخستين سامانه هشدار سيل كشور در مشهد

خراسان امروز: معاون دفتر بازسازي و حوادث غيرمترقبه استانداري خراسان رضوي گفت: براي نخستين بار در كشور سيستم هشدار سيل در رودخانه جاغرق شهرستان مشهد به مرحله بهره برداري رسيد.
رضا عباسي نيشابوري افزود: اگر جريان آب رودخانه جاغرق از حد معيني بالاتر رود، سامانه يادشده با پخش آژير به ساكنان محيط پيراموني رودخانه هشدار مي دهد.
وي افزود: به منظور اجراي پروژه سيستم هشدار سيل براي رودخانه هاي مايان، طرقبه، شانديز و زشك مشهد نيز اعتباراتي معادل 4 ميليارد ريال در دور دوم سفر استاني هيأت دولت به خراسان رضوي تصويب شد كه مراحل اجرايي آن به زودي آغاز مي شود.

در نشست كميته ايثارگران شيروان مطرح شد؛ ترويج فرهنگ مقاومت در برنامه هاي دهه فجر

خراسان امروز:رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي و رئيس ستاد دهه فجر شيروان در نشست كميته ايثارگران دهه فجر با اشاره به وظايف و مأموريتهاي كلي كميته ايثارگران گفت: به منظور تجليل ازمقام شامخ شهدا و ايثارگران و خانواده هاي معظم شهدا و پيش بيني تمهيدات لازم براي حضور مشاركت اين قشر معظم در برگزاري مراسم سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، كميته ايثارگران تشكيل شده است.علي رحيمي اظهار داشت: تكريم و تعظيم شخصيت حضرت امام خميني (ره) و تجليل از مقام شامخ شهيدان و ايثارگران و معرفي اصول، ارزشها و آرمانهاي انقلاب اسلامي از اهداف آيينهاي گراميداشت مراسم سي امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي است.
مسؤول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شيروان در ادامه افزود: تقويت روحيه انقلابي ترويج و گسترش فرهنگ مقاومت و ايثارگري و تأكيد بر اقتدار و صلابت نظام اسلامي از راهبردهاي عملياتي مراسم دهه فجر است.
وي همچنين تبيين دستاوردهاي نهضت خدمت رساني به مردم و مقايسه خدمات عمومي و مردمي نظام با رژيم طاغوتي پهلوي و همچنين ترسيم دستاوردها و موفقيتهاي جمهوري اسلامي در فرايند توسعه و پيشرفت كشور را از ديگر راهبردهاي دهه فجر انقلاب اسلامي اعلام كرد.
لازم به ذكر است كه كميته ايثارگران با مسؤوليت بنياد شهيد و امور ايثارگران در محل بنياد شهيد و امور ايثارگران تشكيل شد.

98 درصد مردم فريمان باسوادند

فريمان - خبرنگار قدس: فرماندار فريمان گفت: 2/98 درصد گروه سني زير 50 سال از نعمت سواد برخوردارند.
وي كه در جلسه شوراي پشتيباني نهضت سوادآموزي سخن مي گفت، افزود: فقط 560 نفر از اين گروه سني بي سواد باقي مانده اند كه بايد براي آنها چاره انديشي شود.
در اين جلسه رئيس نهضت سوادآموزي فريمان نيز گفت: مسؤولان ترتيبي اتخاذ نمايند كه كلاسهاي پنجم براي گروه هدف تعطيل نشود تا رجعت به بي سوادي نداشته باشيم.
به گفته اسماعيلي آموزشياران ورودي قبل از سال 80 برابر قانون با 60 ماه سابقه رسمي مي شوند.

برگزاري مسابقات قرآن ويژه كاركنان سپاه جوادالائمه(ع)

بجنورد- خبرنگار قدس: مرحله استاني بيست و هفتمين دوره مسابقات قرآن در خراسان شمالي برگزار شد.
اين دوره از مسابقات با حضور 100 نفر از قاريان، حافظان و مؤذنان برتر در سطح استان در رشته هاي حفظ، قرائت، ترتيل، تحقيق، مفاهيم سطح 1 و 2 و اذان ويژه پايوران و نيروهاي وظيفه پادگان شهيد برونسي برگزار شد.
مسؤول نهاد نماينده ولي فقيه در سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالي در مراسم افتتاحيه اين دوره از مسابقات گفت: حقيقت قرآن پايه و اساس و مهمترين عامل شكل گيري نظام جمهوري اسلامي است.
حجة الاسلام يدا... غلامي، بالاترين عبادت انسان را انس با قرآن بر شمرد و افزود: اگر مفاهيم والا و ارزشمند قرآن را سر لوحه زندگي خود قرار دهيم بي گمان در مسير رشد و تعالي قرار خواهيم گرفت.
گفتني است اين مرحله از مسابقات به مدت يك روز انجام شد و نفرات برتر افزون بر دريافت هدايا به مرحله كشوري نيز معرفي مي شوند.

فراگيري مهارتهاي زندگي از سوي 2 هزار دانش آموز اسفرايني

اسفراين- خبرنگار قدس: بيش از دو هزار نفر از دانش آموزان شهرستان اسفراين مهارتهاي زندگي را فرا مي گيرند.
به گزارش خبرنگار ما، اين طرح با هدف آشنايي دانش آموزان با مسائل و مشكلات زندگي و راه هاي مقابله با مشكلات احتمالي اجرا مي شود و دانش آموزان تا پايان بهمن ماه سال جاري اين كلاسها را طي خواهند كرد.خبر ديگري از اسفراين حاكي است، طي سه ماهه اول سال تحصيلي جاري بيش از هزار و 100 نفر از فرهنگيان اسفراين دوره ضمن خدمت كوتاه مدت را گذرانده اند.
كارشناس آموزش و ارتقاي مهارتهاي حرفه اي آموزش و پرورش در اين زمينه به خبرنگار ما گفت: اين آموزشها به منظور ارتقاي سطح دانش و مهارتهاي همكاران و تأثير و نقش ارتقاي تحصيلي آنان در افزايش كارايي و اثربخشي ارائه شده است.

ثبت نام بيش از 160 نفر در جشنواره كارآفرينان برتر خراسان شمالي

بجنورد- خبرنگار قدس: رئيس سازمان كار و امور اجتماعي خراسان شمالي گفت: تاكنون 160 نفر در چهارمين جشنواره كارآفرينان برتر ثبت نام كرده اند.
اردشير بهلولي اظهار داشت: مهلت ثبت نام كارآفرينان در جشنواره تا دهم دي ماه تمديد شده و كارآفرينان استان مي توانند جهت كسب اطلاعات بيشتر و ثبت نام تا پايان روز دهم دي به نشاني اينترنتي karafarinanebartar.ir wwwمراجعه نمايند.
دبير چهارمين جشنواره كارآفرينان برتر خراسان شمالي گفت: از تعداد 160 نفري كه تاكنون ثبت نام كرده اند، 44 نفر در بخش صنعت، 38 نفر در بخش خدمات و 30 نفر در بخش كشاورزي و بقيه نيز به صورت نامشخص بوده است.
وي ادامه داد: چهارمين جشنواره كارآفرينان برتر با هدف ترويج فرهنگ كارآفريني، ارتقاي خلاقيت، نوآوري و بهره وري در زمينه هاي فرهنگي، اجتماعي و اقتصادي در هشتم بهمن سال جاري در استان برگزار خواهد شد.
 يکشنبه 8 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدس]
[مشاهده در: www.qudsdaily.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 255]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن