تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819929088




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس سامانه 137 در پاسخ به ايسكانيوز: 130 اپراتور فعال در سامانه 137 // 137 مزاحم تلفني ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: رييس سامانه 137 در پاسخ به ايسكانيوز: 130 اپراتور فعال در سامانه 137 // 137 مزاحم تلفني ندارد


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: رييس سامانه 137 گفت: در حال حاضر 130 اپراتور كارشناس در سامانه 137 فعال است.

به گزارش روز شنبه خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، شكر الله عنايتي در نشست مطبوعاتي خود كه به مناسبت دومين سالگرد تاسيس سامانه 137 برگزار شده بود در جمع خبرنگاران اعلام داشت: سامانه 137 تبلور عدالت در درخواست هاي مردمي است كه مهمترين هدف آن جلب اعتماد و رضايت شهروندان است.
وي افزود: سامانه 137 از سال 79 تا 84 تنها به عنوان يك مركز جهت پيغام هاي شهروندان بود اما از سوم دي ماه سال 84 تا ابتداي سال 85 به صورت يك سامانه سيستمي استقرار يافت و در سال 85 نيز در قالب طرح هاي جهادي اقتداماتي را انجام داد.
عنايتي ادامه داد: در سال 86 به منظور جبران عقب افتادگي ها و اصلاح ساختار اجرايي گام هايي برداشته و در سال 87 نيز در راستاي طرح هاي ناحيه محوري و اصلاح ارجاعات اقدام كرد.
رييس سامانه 137 به آمار تماس هاي شهروندان اشاره كرد و اعلام داشت: قريب به پنج ميليون و 800 هزار پيام به سامانه 137 رسيده كه اين تماس ها بر اساس دستور شهردار تهران و ابلاغ اين دستورالعمل به كليه مناطق و معاونت ها، تمامي جزوي از دستور شهردار تهران محسوب مي شود.
وي تاكيد كرد: از يكسال گذشته دو ميليون و 118 هزار و 624 پيام ثبت شده است كه نسبت به سال گذشته 52/8 درصد افزايش داشته است و درصد رضايتمندي ها نيز نسبت به سال گذشته شش درصد افزايش داشته و 7/78 درصد بودجه است.
عنايتي با بيان اينكه 20/2 درصد از پيام ها در دست اقدام است، افزود: 25 هزار و 490 پيام در حال بررسي و در دست اقدام است.
وي با اشاره به موضوعاتي كه بيشترين تماس را داشته اند، تاكيد كرد: جمع آوري زباله و مباحث خدمات شهري 14 درصد از سهم پيام ها را به خود اختصاص داده و دومين فراواني پيام ها "درخواست آسفالت" 11 درصد از كل پيام ها را داشته است.
رييس سامانه 137 ادامه داد: زباله و ضايعات 9 درصد، برف و لغزندگي هشت درصد و درخواست نظافت هفت درصد از سهم پيام ها را به خود اختصاص داده است.
به گفته وي، شهروندان مناطق دو، چهار و پنج بيشترين تماس و درخواست را از سامانه 137 مطرح كردند.
عنايتي بيشترين سهم رضايتمندي را مربوط به شهرداري منطقه 13 با 6/94 درصد و كمترين رضايتمندي را مربوط به منطقه چهار شهرداري برآورد كرد.
عنايتي در خصوص پيگيري تماس هاي مردمي تاكيد كرد: چنانچه از پيام هاي باز خورد شده، عدم رضايت اعلام شود، تيم پيگيري فعال مي شود و بازديد ميداني خود را انجام مي دهند.
وي افزود: طي يك سال گذشته از مجموع 121 هزار و 543 مورد پيام بازديد ميداني به عمل آمد و 85 درصد پيام ها نيز بازخورد شده است.
رييس سامانه 137 در پاسخ به سوال خبرنگار ايسكانيوز مبني بر آنكه تعداد پيام هاي مربوط به جانوران موذي چه درصد و نتيجه اي داشته، تصريح كرد: در كل 84 هزار و 793 پيام در اين خصوص داشته ايم كه آمار سال جاري 30 هزار و 198 مورد بوده و در آذرماه نيز دو هزار و 415 مورد پيام ثبت شده است.
وي در پاسخ به سوال خبرنگار ديگري كه به ساخت انيميشن هاي 137 اختصاص داشت، گفت: سريال 137 در حال ساخت است تا شهروندان را با مجموعه فعاليت هاي 137 آشنا كند.
عنايتي درخصوص آمار مزاحمين تلفن 137 يادآور شد: 137 در ميان شهروندان فرهنگي سازي شده و آمار مزاحمين تلفني 137 در مقابل تماس هاي درخواستي شهروندان بسيار ناچيز است.
** حاشيه نشست امروز 137
پس از اعلام آمادگي سامانه 137 براي پاسخگويي به مسايل و مشكلات مردم، خبرنگار ايسكانيوز بر آن شد تا خود با تماس تلفني از طريق تلفن همراه خود صحت ميزان آمادگي و پاسخگويي اپراتورهاي اين سامانه را عملا پيگيري كند.
ولي پس از تماس خبرنگار ايسكانيوز، متاسفانه با پاسخ در انتظار ماندن به عنوان بيست و سومين شهروند تماس گيرنده مكالمه تلفني از سوي اپراتور سامانه 137 قطع شد.
خبرنگار ايسكانيوز با اعلام اين اتفاق به مسوول مربوطه، با اين پاسخ رو به رو شد: "در حال حاضر 120 خط فعال و 130 اپراتور كارشناس در اين سامانه فعال هستند كه به صورت سه شيفت كار مي كنند و ميزان تماس هاي صبحگاهي و شامگاهي را پاسخ مي دهند."
 شنبه 7 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 192]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن