تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اداى امانت و راستگويى روزى را زياد مى‏كند و خيانت و دروغگويى باعث فقر و نفاق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821201354




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مشاور شهردار تهران خبر داد :پيشنهاد شهرداري براي تغيير ساعات آغاز به كار مراكز با توجه به آلودگي هوا


واضح آرشیو وب فارسی:حيات: مشاور شهردار تهران خبر داد :پيشنهاد شهرداري براي تغيير ساعات آغاز به كار مراكز با توجه به آلودگي هوا
تهران - حيات

مشاور شهردار تهران در امور محيط زيست گفت : با توجه به وضعيت آلودگي هواي تهران ، شهرداري تهران پيشنهاد تغيير ساعات آغاز به كار همه مراكز را به استانداري تهران اعلام كرد .
به گزارش حيات به نقل از پايگاه اطلاع رساني شهرداري تهران ، حيدرزاده با بيان اين مطلب گفت :امروز وضعيت آلودگي هوا در مرحله هشدار قرار داشت و جلسه كميته مواقع اضطرار با حضور معاون عمراني استاندار تهران و ساير اعضا تشكيل شد .
وي ضمن تشكر از اقدام راهور ناجا در زمينه اعمال محدوديت براي طرح معاينه فني افزود : شهرداري تهران با حداكثر توان خود در مراكز معاينه فني خورو فعال است و تا جايي كه شهروندان نياز داشته باشند خدمات مي دهد و اميدواريم اين طرح در طول سال ادامه داشته باشد .
حيدرزاده با اشاره به پيشنهادات شهرداري تهران در اين نشست براي كاهش آلودگي هوا ، خاطر نشان كرد : يكي از اين پيشنهادات مربوط به تقسيم بندي ساعات آغاز كاري است كه بر اين اساس شهرداري پيشنهاد داد تا كارخانجات 5/6 صبح ، مراكز دانشگاهي و مدارس 5/8 صبح ، ادارات و سازمان هاي دولتي 5/7 صبح و كسبه وبازار ساعت 5/9 الي 10 صبح كار خود را آغاز كنند كه با توجه به كوتاه بودن روز در اين فصل توزيع سفر به اين شكل مناسب است و مقرر شد تا استانداري اين موضوع را بررسي كند .
وي در ادامه اظهار كرد : هم چنين پيشنهاد داده شد تا تعطيلي مدارس به صورت منطقه اي و بر اساس شرايط اضطرار و بحران اعمال شود .
مشاور شهردار تهران با بيان اين كه آلودگي هوا در مركز آلودگي هوا هر روز كنترل مي شود ، افزود : طي بخشنامه اي معاينه فني اتوبوس هاي تهران در اولويت برنامه هاي شهرداري قرار گرفته است .
حيدرزاده خاطر نشان كرد : آموزش و پرورش نيز اعلام كرده تا فعاليت بدني دانش آموزان مانند زنگ تفريح و زنگ ورزش در مواقع هشدار ، بحران و اضطرار حذف شود .
مشاور شهردار تهران با تاكيد بر توجه به اين موضوع ، تصريح كرد : شهرداري تهران در اين زمينه هر گونه همكاري را مي كند و پيشنهادات لازم را نيز داده است و به نظر مي رسد كه باز هم ساير اعضا در اين موضوع منفعلانه عمل مي كنند .
پايان پيام
 شنبه 7 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات]
[مشاهده در: www.hayat.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن