تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):شعبان ماه من است. هر كه ماه مرا روزه بدارد، روز قيامت شفيع او خواهم بود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814880918




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ليگ برتر واترپلوي كشور؛ نفت اميديه همچنان در تلاش براي رسيدن به صدر جدول


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: ليگ برتر واترپلوي كشور؛ نفت اميديه همچنان در تلاش براي رسيدن به صدر جدول
خبرگزاري دانشجويان ايران - اهواز
سرويس: ورزشي

سرمربي تيم واترپلوي نفت اميديه اظهار داشت: براي اينكه در كورس قهرماني باقي بمانيم و فاصله خود را با 2 رقيب خود يعني ايران توسعه كرج و نفت و گاز گچساران كم كنيم، بايد مقابل حريفان خود با تفاضل گل بالا پيروز شويم.

رضا جعفري در گفت و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) ـ منطقه خوزستان ـ اظهار داشت: تيم‌هاي ايران توسعه كرج و نفت و گاز گچساران رقباي اصلي ما در ليگ برتر هستند كه سعي مي‌كنند ديدارهاي خود را با تفاضل گل بالا به سود خود خاتمه دهند.

وي افزود: تيم نفت اميديه نيز براي ماندن در كورس قهرماني ناچار است خط دفاع خود را تقويت كند و در بازي‌هاي آينده خود گل‌هاي بيشتري را به ثمر برساند. نماينده خوزستان در حال حاضر با 10 امتياز پس از تيم ايران توسعه كرج در رده دوم جدول رده‌بندي قرار دارد و تيم نفت و گاز گچساران رده سوم را از آن خود كرده است.

سرمربي تيم نفت اميديه درباره مسابقه هفته هفتم دور رفت رقابت‌هاي ليگ برتر واترپلو عنوان كرد: تيم نفت اميديه در اين هفته ميزبان تيم تربيت بدني زنجان بود كه اين بازي را با نتيجه بسيار خوب 23 بر 2 به سود خود پايان داد. تيم تربيت بدني زنجان در مقايسه با سال گذشته بسيار متحول شده و بازيكنان جواني را به كار گرفته بود. شكست سنگين اين تيم مقابل نفت اميديه هرگز از شايستگي‌ها و ارزش‌هاي بازيكنان جوان و با انگيزه تيم تربيت بدني زنجان نمي‌كاهد.

جعفري ادامه داد: در ليگ برتر بايد در 2 بازي آخر دور رفت مسابقات نتايج بهتري كسب كنيم. در دور برگشت نيز كه از اهميت بسيار بالايي برخوردار است، بايد با كسب نتايج خوب و استفاده از تمام تلاش خود پيشرفت مطلوب‌تري نسبت به دور رفت داشته باشيم و سعي كنيم خود را به صدر جدول برسانيم.

وي خاطرنشان كرد: در هفته هشتم اين ديدارها در رشت به مصاف تيم تربيت بدني گيلان مي‌رويم. اين مسابقه ساعت 16 روز جمعه 13 دي‌ماه انجام مي‌شود. تيم تربيت بدني گيلان اكنون يكي از سه تيم انتهاي جدول رده بندي ليگ برتر مي‌باشد.

انتهاي پيام
 شنبه 7 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 151]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن