تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):راست ترين سخن، رساترين پند و زيباترين حكايت، كتاب خدا (قرآن) است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821172102




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در همايش معاونان استانداري فرمانداران و بخشداران مطرح شد استاندار سمنان بر توجه بيشتر مديران به نيروي انساني در ادارات تاكيد كرد


واضح آرشیو وب فارسی:بازتاب آنلاین: در همايش معاونان استانداري فرمانداران و بخشداران مطرح شد استاندار سمنان بر توجه بيشتر مديران به نيروي انساني در ادارات تاكيد كرد
سمنان ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : علي عبدالهي استاندارسمنان درهمايش معاونان استانداري فرمانداران و بخشداران استان توجه بيشتر به نيروي انساني دستگاهها را خواستار شد.
وي با اشاره به اهميت نيروي انساني بعنوان سرمايه و ثروت يك كشور ازنيروي انساني بانشاط بعنوان عامل اصلي رشد و پيشرفت در امور ياد كرد و با اشاره به پروژه هاي سفر رهبرمعظم انقلاب و رئيس جمهور به استان سمنان تلاش بيشتر درجهت تكميل پروژه ها درزمان مقرر را مورد تاكيد قرارداد و با اشاره به اقدامات و كارهاي نو انجام شده در دولت خواستار اطلاع رساني مناسب از اين اقدامات به مردم شد.
استاندار سمنان بااشاره به توزيع اعتبارات استاني با رعايت اولويت ها و عدالت در بين شهرستانهاي استان به سرماي شديد سال گذشته اشاره كرد و از فرمانداران خواست تا تمهيدات لازم رابراي زمستان امسال بينديشند. وي افزود : همچنين گازرساني به شهرهاي ميامي و بيارجمن در دستور كار قرار دارد.
بگزارش خبرنگارما دراين جلسه احمد عجم معاون سياسي امنيتي استانداري سمنان باتاكيد براطلاع رساني مناسب عملكرد دولت اين اطلاع رساني را يكي ازراههاي خنثي كردن توطئه دشمنان و تخريب ها و جلوگيري از افكارغلط دانست .
وي باتاكيد بر ايجاد و تقويت روحيه نشاط درمردم برشناسايي نارسايي ها و مشكلات تاكيد كرد.
دكترظهيري معاون برنامه ريزي استاندار سمنان نيز دراين گردهمايي نرخ بيكاري استان را 8 1 درصد دانست و اظهار داشت : ميزان بيكاري در استان سمنان از متوسط كشوري پائين تراست . وي بااشاره به تهيه طرح آمايش صنعت و معدن استان از فرمانداران خواست تانسبت به پيگيري و هدايت اين طرح در شهرستانهاي مربوطه اقدام نمايند.
معاون برنامه ريزي استانداري سمنان از افتتاح 90 شعبه پست بانك در سراسر استان بويژه روستاها تادهه فجر امسال خبرداد و ازارائه خدمات ارزان و مناسب به مردم بعنوان هدف ازاجراي اين طرح يادكرد.
وي بابيان اين مطلب كه استان سمنان تنهااستاني بود كه توانست قيمت مرغ رادرماه مبارك رمضان مطابق باقيمت مصوب نگهدارد خواستار نظارت بيشتر فرمانداران بربازار و تامين مايحتاج مردم درشب عيد شد.
بگزارش خبرنگارما اعلام راه اندازي سامانه كنترل و نظارت بر پروژه هاي عمراني دراستان سمنان توسط مهندس عموزاده معاون عمراني استاندار و درخواست وي از فرمانداران براي نظارت و پيگيري بيشتر برروند پيشرفت پروژه هاي عمراني و اعلام جذب 860 ميليارد ريال از يك هزارو 800 ميليارد ريال اعتبارات عمراني استان ازديگر برنامه هاي اين همايش بود .
تاكيد مهندس نافيان معاون پشتيباني و توسعه منابع انساني استانداري سمنان بر تكريم و توجه بيشتر به كاركنان دستگاهها ايجاد پويايي رضايتمندي و نشاط در كاركنان و بهره گيري از مشاركت آنها درتصميم گيري ها ازجمله برنامه هاي اين همايش بوده است .
 جمعه 6 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بازتاب آنلاین]
[مشاهده در: www.baztabonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 304]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن