تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله مردى را ديدند كه موهاى ژوليده و جامه‏اى چركين و سر و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816457609




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون آموزشي وزارت بهداشت خبر داد: حذف كليه رشته‌هاي كارداني در كنكور سال آينده اجراي آيين‌نامه جديد ارتقاي هيات علمي از اول دي پذيرش بومي دانشجو در 4 رشته


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: معاون آموزشي وزارت بهداشت خبر داد: حذف كليه رشته‌هاي كارداني در كنكور سال آينده اجراي آيين‌نامه جديد ارتقاي هيات علمي از اول دي پذيرش بومي دانشجو در 4 رشته


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: آموزشي

معاون آموزشي وزارت بهداشت از حذف كليه رشته‌هاي كارداني در كنكور سال آينده و ارتقا آنها به مقطع كارشناسي خبر داد و گفت: ‌البته اين شامل كارداني بهداشت حرفه‌اي و محيط نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار صنفي آموزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، ‌دكتر بهرام عين اللهي در مراسم افتتاحيه شصتمين اجلاس روساي دانشگاه‌هاي علوم پزشكي كشور و موسسات وابسته با بيان اينكه پذيرش در سه رشته كارداني بهداشت خانواده، مبارزه با بيماريها و بهداشت دهان و دندان با توجه به بومي گزيني و نياز دانشگاه‌ها به دانشگاه مربوطه واگذار شده است، گفت: رشته كارداني مدارك پزشكي حذف شده، رشته كتابداري به كارشناسي ارشد ارتقا يافته و رشته HIT به عنوان رشته‌اي پايه براي ساير رشته‌ها در وزارت بهداشت ايجاد شد.

وي ارتقاي رتبه پذيرفته‌شدگان در برخي رشته‌ها از 20 به 2 هزار را ماحصل ارتقاي برخي رشته‌هاي كارداني به كارشناسي برشمرد و افزود:‌ در نتيجه اين عمل نه تنها با وجود پذيرش بومي و استاني شاهد ارتقا رشد ورودي نبوديم بلكه شاهد جذب نيروهاي برتر نيز شديم.

راه‌اندازي دفتر ارتباطات فرهنگي در قم

وي با اشاره به راه‌اندازي دفتر ارتباطات فرهنگي در قم اين حركت را در ارتقا فرهنگ اساتيد از طريق برقراري ارتباطات اينترنتي و ايميل موثر برشمرد و افزود: از مهرماه امسال در 7 دانشگاه كشور علاوه بر دانشگاه شهيد بهشتي برنامه اصلاح آموزش پزشكي اجرا مي‌شود كه از آن جمله مازندران، يزد، ايران، اصفهان، شاهرود، لرستان وغيره هستند.

اجراي طرح تغيير آموزش پزشكي عمومي

وي با تاكيد بر ضرورت توجه بيشتر به مقوله آموزش، گفت: گاه ناگزير به تجميع بيمارستانهاي آموزشي در دانشگاه‌هاي علوم پزشكي كشور هستيم.

دانشگاه‌هاي علوم پزشكي فيلد جداگانه‌اي براي پذيرش دانشجويان خارجي ايجاد كنند

معاون آموزشي وزارت بهداشت با بيان اينكه دانشگاه‌هاي علوم پزشكي كشوربايد فيلد جداگانه‌اي براي پذيرش دانشجويان بين‌المللي ايجاد كنند، گفت:‌ همچنين اختيار آموزش مداوم به بسياري از دانشگاهها واگذار شده است.

اجراي آيين‌نامه ارتقاي اساتيد با شكل جديد از اول دي

دكتر عين‌الهي توجه به EDC و خدمات آموزشي، كتابخانه‌هاي الكترونيك و توجه به آموزش اساتيد را الزامي برشمرد و افزود: از اول دي ماه سال جاري آيين‌نامه ارتقاي اساتيد با شكل جديدي اجرا مي‌شود.

وي با تاكيد بر ضرورت بحث ادغام دانشكده‌هاي پزشكي، نظام عرضه خدمات و جامعه، گفت: ‌ارايه آموزش‌هاي دانشگاهي نبايد بدون در نظر گرفتن مسايل و مشكلات جامعه باشد چون بدين ترتيب است كه انتظارات برآورده مي‌شود.

معاون آموزشي وزارت بهداشت با اشاره به وجود پزشكان جامعه نگر در برخي از كشورها، گفت: ادغام جديد شامل كليه دانشگاه‌هاي علوم پزشكي و دانشكده‌ها مي‌شود و بدين ترتيب كليه حوزه‌ها در تامين حفظ و ارتقا سلامت فعال مي‌شوند.

وي درباره برنامه‌هاي درسي نيز توضيح داد: در برنامه‌هاي درسي60 درصد برنامه‌ها بايد پايه و 40 درصد نظري و متغير باشد.

بومي گزيني 4 رشته با نظر وزير بهداشت

دكتر عين الهي با اشاره به بومي گزيني 4 رشته با نظر وزير بهداشت و طبق قوانين سنجش كشوري گفت: در سال گذشته بومي گزيني در 8 رشته انجام شد.

معاون آموزشي وزارت بهداشت در خاتمه با اشاره به وجود شماري از اعضاي هيات علمي كه به علت كمبود پست سازماني جذب نمي‌شوند، گفت: مي‌توان از آنان به عنوان اعضاي هيات علمي افتخاري بهره جست.

انتهاي پيام
 جمعه 6 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 623]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن