تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816596545




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار گيلان: سي‌امين سالگرد انقلاب اسلامي فرصتي براي به رخ كشيدن دستاوردها نيست مي‌خواهيم خود را محك بزنيم


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: استاندار گيلان: سي‌امين سالگرد انقلاب اسلامي فرصتي براي به رخ كشيدن دستاوردها نيست مي‌خواهيم خود را محك بزنيم


خبرگزاري دانشجويان ايران - رشت
سرويس: شهرستان‌ها

استاندار گيلان گفت: سي‌امين سالگرد انقلاب اسلامي فرصتي براي به رخ كشيدن دستاوردها نيست بلكه ما مي‌خواهيم خود را محك بزنيم و ضعف‌ها و توانايي‌هاي خود را بشناسيم.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)- منطقه خزر- مهندس روح الله قهرماني چابك در جلسه شوراي اداري استان در جمع مسؤولين با بيان اين كه با نزديك شدن به ماه محرم فضاي استان را فضايي معنوي و روحاني پر كرده است اظهار كرد: بايد شرايطي را فراهم كنيم كه استان گيلان از بوي خوش امام حسين (ع) عطرآگين شود.

وي تاكيد كرد: بايد به شكل و محتواي عزاداري‌ها و سوگواري‌هاي اين ايام خيلي توجه كنيم و تا حدي كه در توان داريم مردمي بودن عزاداري‌ها را كاملا حفظ كنيم تا در شان اين نهضت بزرگ تاريخ باشد.

مهندس قهرماني تصريح كرد: با نزديك شدن به هفته احياء امر به معروف و نهي از منكر، ادارات بايد به گونه‌اي باشند كه فضاي اسلامي و مصداق امور مورد اجرا قرار گيرد كه شايسته نظام اسلامي باشد.

وي با اشاره به سردي هوا خطاب به تمامي دستگاه‌هاي استان گفت: همه دستگاه‌هاي خدمات رساني بايد فهرستي از موارد ارائه خدماتشان را در اختيار مردم قرار دهند و در دستگاه‌هاي دولتي، مديراني كه توانايي ارائه تجربه 30 ساله انقلاب را ندارند بايد كاملا در اين زمينه تحقيق داشته و هر چه را كه در توان دارند ارائه دهند.

به گزارش ايسنا قهرماني تاكيد كرد: بايد امر پيشگيري بعنوان يك مهم در دستور كار قرار گيرد و كنترل و تامين انواع سوخت در استان به صورتي باشد كه مردم عدم امنيت را احساس نكنند.

وي ادامه داد: مديران مي توانند با حضور در رسانه‌ها احساس عدم امنيت رواني را برطرف كنند و اگر اعتراضي از كم كاري سازماني به گوش برسد، نشان از ضعف آن دستگاه خواهد بود و اگر كمبود امكانات، مشكلات و پيشرفتها را به گوش مردم برسانيم، امنيت در مردم ايجاد خواهد شد.

مهندس قهرماني افزود: بايد همه دستگاه‌هاي اجرايي با تعامل مشكلات و موانع را با يكديگر برطرف كنند، تا خدمات هر چه بهتر و بدون نقص به مردم ارائه شود.

استاندار گيلان با اشاره به مصوبات سفر اول و دوم رياست جمهوري به گيلان يادآور شد: مصوبات اين سفرها بحث اصلي است زيرا همه مصوبات ما مصوبات پرباري است و بايد در فرصت باقيمانده اين مصوبات را عملي كرده و به اثبات برسانيم.

وي تصريح كرد: با توجه به نزديك شدن به جشن سي امين سالگرد انقلاب اسلامي ايران، برنامه‌هاي خوبي را با همكاري مردم در سطح استان انجام خواهيم داد.

قهرماني گفت: تجربه خشكسالي به ما نشان داد كه با بازديد ميداني و حضور در بين مردم مي‌توان فرهنگ اعتماد مردم به مسؤولين را گسترش داد، مشكل زماني رخ مي نمايد كه ما مسؤولين از حركت بايستيم و اين مسائل حل نخواهد شد جز با حضور در بين مردم.

وي تاكيد كرد: مديران بايد كارهايي را كه انجام داده‌اند در يك سمت و كارهايي را كه انجام نداده‌اند را در طرفي ديگر قرار دهند و به مردم عنوان كنند كه اجرا نشدن پروژه‌ها و طرحها به چه دلايلي بوده است.

مهندس قهرماني با بيان اين كه دستگاه‌ها بايد هميشه بدهكار باشند، متذكر شد: دستگاه‌ها بايد به وضعيت نقدينگي خود توجه كنند زيرا سازمان‌هايي كه در اجراي طرح و پروژه‌هاي خود فعال هستند و با كمبود مالي مواجه مي‌شوند بيشتر مورد توجه ما قرار مي‌گيرند و اگر دستگاهي در اجراي پروژه‌ها كوتاهي كنند و با كمبود بودجه روبرو شود خودش مقصر خواهد بود.

استاندار گيلان ادامه داد: در صدماتي كه از سوي سيل صورت گرفته اولويت تخصيص اعتبارات با اين شهرستانها خواهد بود، زيرا نبايد در جايي مردم با مشكل روبرو باشند.

در اين جلسه محمد ياري، نماينده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال گفت: سد شفارود در پروژه ملي استان براي كل كشاورزان گيلان موثر است و اين از مصوبات خوب رياست جمهوري به گيلان است كه خوشبختانه بسياري از موانع و مشكلات اين پروژه با حمايت‌هاي استاندار برطرف شد.

مهندس صادق، نماينده آستانه اشرفيه يادآور شد: با نزديك شدن به سي امين سالگرد انقلاب اسلامي بايد همه از ايثارگري و از خودگذشتگي امام حسين (ع) درس بگيريم.

وي حركت امام حسين(ع) را حركتي ماندگار عنوان كرد و متذكر شد: يك حركت اساسي و اصولي و ماندگاري كه به هيج وجه تا ابد، تاريخ قدرت هضم آن را ندارد حركت امام حسين بود.

عباسي، نماينده مردم رودسر و املش گفت: بايد براي توسعه استان انعكاس خبري را بيشتر كنيم و مردم بايد از دستاوردهاي انقلاب مطلع باشند.

وي افزود: انعكاس عملكرد مصوبات رياست جمهوري مي‌تواند بهترين پيام در جشن پيروزي انقلاب اسلامي به مردم باشد و اين نشان از همبستگي بين مردم و مسؤولين است.

سردار عليزاده قائم مقام سپاه منطقه گيلان در اين جلسه به ارائه برنامه‌هاي احياء امر به معروف و نهي از منكر پرداخت و متذكر شد: از اولين روز ماه محرم هفته احياء آغاز مي‌شود و كليه مديران بايد در دستگاه‌هاي اجرايي گره از حمايت و پشتيباني مالي و معنوي از ستاد اداره خود باز كنند و بعد معنوي را براي تقويت روحيه افراد گسترش دهند.

وي گفت: بايد از همه موقعيتها و تواناييهاي مسؤولين استفاده كنيم و تا فرصت باقي است، كارها را به درستي انجام دهيم.

حجت السلام والمسلمين اشجري، رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي گيلان خصوصيت بارز انقلاب اسلامي را مردمي، اسلامي و استكبار ستيزي عنوان كرد و يادآور شد: ايران پرچم دار معنويت و آمريكا پرچم دار ماديات است و ما بايد با برگزاري برنامه‌هاي مناسب با حضور مردم تداوم بيشتري در آنها ايجاد كنيم.

وي تاكيد كرد: برگزاري جشن ها و برنامه هاي 30 روزه استان، در كشور به عنوان الگو در استانهاي ديگر اجرا مي گردد.

اشجري گفت: بايد برنامه هاي جشن سي امين سالگرد پيروزي انقلاب به صورت هنرمندانه و با جاذبه هاي دستاوردهاي انقلاب به اطلاع عموم برسد.

وي به برگزاري يادواره 61 شهيد انقلاب اسلامي اشاره و تاكيد كرد: متاسفانه برخي از مديران در اعلام برنامه هاي خدمات رساني به مردم در اين ايام جز پيشنهاد چيزي كه عملي باشد، ارائه نداده اند.

سردار اميري مقدم فرمانده نيروي انتظامي گيلان تاكيد كرد: كليه دستگاههاي اجرايي موظفند بحث امنيت و پيش بيني از سرقت را رعايت كنند.

وي افزود: امسال در بحث همكاري با پليس در ايام محرم بايد به صورت جدي در برپايي مراسم عزاداري دقت نمود و كليه فرمانداران بايد در اين مراسم از خرافه پرستي و هر گونه بدعت در دين جلوگيري كنند.

سردار اميري مقدم تاكيد كرد: 52 درصد جرايم استان در رشت صورت مي گيرد كه بايد به اين مسأله توجه كرد و براي جلوگيري از جرايم و تخلفات كوشا بود و از كليه ادارات خواست كه در اجراي قوانين و رعايت نكات ايمني راهنمايي و رانندگي دقت نمايند.

انتهاي پيام
 جمعه 6 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 131]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن