تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):در پاسخ به كسى كه عرض كرد: من در عمل ناتوانم و نماز و روزه كم به جا مى آورم اما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820690737




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شهركرد در اجراي طرح هاي عمراني پيشتاز است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: شهركرد در اجراي طرح هاي عمراني پيشتاز است
شهركرد - خبرگزاري مهر:فرماندار شهرستان شهركرد از كسب رتبه برتر اين شهرستان در اجراي طرح هاي عمراني خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر در شهركرد، سيد سعيد زمانيان در جلسه كميته برنامه ريزي شهرستان شهركرد، اظهار داشت: از نظر جذب كل اعتبارات مصوب رتبه چهارم كشور را دارد و شهرستان شهركرد به عنوان بزرگترين جذب كننده اين اعتبارات در رتبه هاي بالا قرار گرفته است.

وي ضمن تقدير از تلاش و كوشش شبانه روزي مديران شهرستان پيشرفت فيزيكي طرح ها را مناسب ارزيابي كرد و عنوان كرد: مديران براي جذب باقي مانده اعتبارات هرچه سريع تر اقدام كنند.

زمانيان تاكيد كرد: پيمانكاران نيز مي بايست هرچه سريع تر براي اتمام طرح ها اقدام كنند تادر جشن سي امين سال پيروزي انقلاب مردم طعم شيرين افتتاح پروژه هاي دولت نهم را بچشند.

فرماندار شهرستان شهركرد افزود: در دهه فجر امسال 900 طرح در قالب طرح 30 در 30 در استان افتتاح مي شود كه اين شهرستان هم با افتتاح چندين طرح مهم ورود به دهه چهارم انقلاب را جشن خواهد گرفت.

زمانيان خاطرنشان كرد: مديران شهرستان با برگزاري نمايشگاه از خدمات سي ساله نظام تدوين كارنامه 30ساله، تحليل از خادمان و ايثاران نظام و برپايي نمازشكربه استقبال دهه چهارم انقلاب خواهند رفت.
 پنجشنبه 5 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن