تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه  الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815326201




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امروز انجام شدبرگزاري جشن فارغ التحصيلي دانشجويان علوم پزشكي كردستان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امروز انجام شدبرگزاري جشن فارغ التحصيلي دانشجويان علوم پزشكي كردستان
خبرگزاري فارس: مراسم جشن فارغ‌التحصيلي دانشجويان دانشگاه علوم پزشكي كردستان با حضور رئيس و مسئولان اين دانشگاه ظهر امروز در سنندج برگزار شد.


به گزارش خبرگزاري فارس از سنندج، رئيس دانشگاه علوم پزشكي كردستان در اين مراسم اظهار داشت: تا قبل از انقلاب اسلامي استان با محدوديت‌هاي بسياري در زمينه‌هاي مختلف بهداشتي درماني مواجه بود.
طيب قديمي گفت: پس از انقلاب اسلامي و با ايجاد دانشگاه علوم پزشكي براي تربيت پزشكان و متخصصان اين استان پيشرفت كرد به طوري كه هم اكنون كردستان از استان‌هاي خوب در زمينه شاخص‌هاي سلامت است.
وي عنوان كرد: در حال حاضر شاغلان استان در بخش‌هاي مختلف پزشكي، دانش‌آموخته دانشگاه علوم پزشكي كردستان هستند كه بايد به اين نكته مهم كه به بركت وجود انقلاب اسلامي مهيا شده است به خوبي توجه كرد.
قديمي با تأكيد بر اينكه فارغ التحصيلان دانشگاه‌ها بايد بعد از اتمام تحصيل فعاليت خود را براي خدمت به مردم متمركز كنند، اضافه كرد: اين افراد در عرصه‌هاي اجتماعي كه علم خود را كاربردي و عملي مي‌كنند بايد بسيار كوشا بوده و در راستاي خدمت‌رساني عمل كنند.
رئيس دانشگاه علوم پزشكي كردستان اظهار داشت: فارغ التحصيلان دانشگاه علوم پزشكي با توجه به رشته‌هايي كه در آن مشغول به كار مي‌شوند بايد در راستاي افزايش علم خود تلاش كنند و به منظور حفظ سلامتي افراد جامعه برنامه‌ريزي‌هاي مناسبي انجام دهند.
وي رعايت اخلاق حرفه‌اي در محيط كاري در راستاي فرهنگ صحيح خدمت‌رساني را يك وظيفه عنوان كرد و گفت: با رعايت اصول اخلاق حرفه‌اي در محيط‌هاي كاري و توجه به خدمت صادقانه و در راستاي پيشرفت جامعه مي‌توان به سرافرازي كشور اسلامي كمك بسياري كرد.
در اين مراسم از 103 نفر از فارغ التحصيلان سه رشته كارشناسي مامايي، بهداشت محيط و پرستاري دانشگاه علوم پزشكي كردستان تقدير به عمل آمد.
انتهاي پيام/ل20
 پنجشنبه 5 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن