تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در هيچ كارى به مردم اميد نبندد و همه كارهاى خود را به خداى عزوجل واگذارد، خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819955068




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس دانشگاه پزشكي شيراز:دانشگاه ما درصدر دانشگاه هاي پزشكي كشور است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رييس دانشگاه پزشكي شيراز:دانشگاه ما درصدر دانشگاه هاي پزشكي كشور است
شيراز - رييس دانشگاه علوم پزشكي شيراز،درهشتمين دوره جشن دانش و پويش دانشجويان برتر دانشگاه علوم پزشكي شيراز گفت: دانشگاه علوم پزشكي شيراز با سابقه كهن و ارتقاي دانش نوين، در صدر دانشگاه هاي كشور است.


به گزارش خبرنگار ايرنا ، دكتر محمدهادي ايمانيه در اين مراسم كه پنجشنبه با 50 دقيقه تاخير آغاز شد، اظهار داشت: فارغ التحصيلي به معناي پايان تحصيل نيست وارتباط ما با علم آموزي و يادگيري مراحل جديد علمي نبايد قطع شود.
وي افزود: بايد دو بال ايمان و تحصيل در كنار هم قرار گيرد تا هم براي فرد و هم براي كشور مفيد باشد.
ايمانيه اضافه كرد: دانشگاه بايد زمينه را براي يافتن استعدادهاي درخشان و شكوفا كردن آن ها فراهم و در اين زمينه سرمايه گذاري كند.
وي ادامه داد: اين جشن در تمام دانشكده هاي داروسازي، دندانپزشكي، بهداشت و تغذيه، پرستاري، و مامايي حضرت فاطمه(س) شيراز و حضرت زينب(س) لارستان، مجتمع گراش، ممسني، توانبخشي، پزشكي ، مديريت و اطلاع رساني، پيرا پزشكي و در مقطع هاي كارشناسي ارشد، دكتراي حرفه اي، فوق تخصص و تخصصي دستياري در استان فارس برگزار شده است.
معاون آموزشي دانشگاه علوم پزشكي شيراز گفت: جشن دانش و پويش هر ساله در دانشگاه علوم پزشكي شيراز برگزار كه امسال از دانشجويان رتبه هاي اول ورودي هاي مختلف در سطح تحصيلات تكميلي، ممتازان معاونت ها و دستياري تجليل مي شود.
دكتر محمدباقر خسروي با تاكيد بر برگزاري هرچه بيشتر مراسم هاي دانشجويي با حضور دانشجويان، اضافه كرد:‌ در اين مراسم از 219 نفر از پرچم داران علم و معرفت در دانشگاه هاي علوم پزشكي شيراز تقدير شد.
7385/677
تمام
 پنجشنبه 5 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 218]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن