تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):وقتى معلم به كودك بگويد: بگو بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و كودك آن را تكرار كند خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820938194




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كاظميان: به هر تيمى در امارات مى روم بهتر از سال قبل نتيجه مى گيرد


واضح آرشیو وب فارسی:ابرار: كاظميان: به هر تيمى در امارات مى روم بهتر از سال قبل نتيجه مى گيرد
جوادكاظميان طى ۳ سالى كه در امارات بوده روزهاى بسيار خوبى را پشت سر گذاشته و حتى با الشباب قهرمان ليگ اين كشور هم شده است. عجمان هم با كاظميان و البته سامره روزهاى بسيار خوبى را پشت سر مى گذارد و چشم به روزهاى بهتر دارد.
• نيم فصل اول با عجمان چطور گذشت؟
- خدا را شكر براى من و تيمم كه خيلى خوب بوده است. تيم ما نوپاست . آنها فكر مى كردند اگر در جدول رتبه دهم را به دست بياورند خوب است چون هدفشان براى سال اول ماندن در ليگ برتر بود. به لطف خدا هم اكنون در جدول چهارم هستيم كه خودشان هم باورشان نمى شد. اگر شانس داشته باشيم و بچه ها هم خوب كار كنند،مى توانيم بين تيم هاى چهارم تا ششم جدول قرار بگيريم.
• از عملكرد خودت راضى هستى؟
- خدا را شكر در ۹ بازى۴ گل زدم، ۲ تا پاس گل دادم و يك پنالتى گرفتم. مسئولان و مربيان تيم خيلى راضى هستند.در حال حاضر۲۷ ساله هستم و اوج دوران فوتبالم را پشت سر مى گذارم. من در هر فصل ۱۰ تا ۱۲ گل مى زنم. اكنون در عجمان مهاجم هستم اما هميشه به سمت چپ و راست زمين مى روم و هيچ وقت در ۱۸ قدم حريف نيستم اما باز هم خوب كار كرده ام.
• در اين۳ سال در هر تيمى بودى كل تيم خوب كار كرده است.
- بله. من ۳ سال است در امارات هستم. سال اول الشعب بودم. آنها هميشه در رده نهم و دهم جدول بودند. نيم فصل اول صدر جدول بوديم و در نهايت چهارم شديم. اين تيم سال بعدش در جام باشگاه هاى عرب بازى كرد. پارسال الشباب بودم و بعد از ۳۰ سال اين تيم قهرمان شد اما آنچنان كه بايد و شايد نقش من و مبعلى به چشم نيامد. همه مى گفتند قهرمانى الشباب كار «سرزو» مربى تيم است اما خدا جاى حق نشسته است. من و ايمان كه از تيم جدا شديم الشباب دهم جدول شد. حالا تمام كارشناسان مى گويند ايمان و جواد الشباب را قهرمان كردند.در الشباب هافبك چپ بازى مى كردم و ۱۰ تا گل زدم. امسال هم در عجمان آنها به مقام دهمى راضى بودند اما چهارم جدول هستيم. من ۳ سال خوب را در امارات گذرانده ام. شايد در پرسپوليس و تيم ملى نيستم و خيلى چيزها را از دست داده ام اما يك خاطره خوب از خودم به جاى گذاشته ام.
• وقتى بازى هاى عجمان را مى بينيم احساس مى كنيم يك تيم بدون امكانات و محلى در حال بازى كردن است.
- استاديوم ما يك طرفش سكو دارد. دوربينى كه فيلم مى گيرد هم در بين سكوهاست و همه فكر مى كنند ما ورزشگاه خوبى نداريم و از تماشاگر هم برخوردار نيستيم اما اصلاً اين طور نيست و استاديوم ما از خيلى از استاديوم هاى ايران بهتر است.
• اما هر وقت بازى عجمان را مى بينيم ياد تيم هاى محلى مى افتيم.
- اصلاً به اين شكل نيست. عجمان يكى از تيم هاى پولدار و با امكانات امارات است و زمين هاى تمرين خيلى خوبى دارد. آنها از دسته ۲ آمده اند اما بازيكنان دسته يكى گرفته اند. اين تيم آنقدر پولدار هست كه بازيكنان خوب
دسته يكى را جذب كرده است.
• چند روزى كه با پرسپوليس تمرين كردى تيم را چطور ديدى؟
- ۳ جلسه با پرسپوليس تمرين كردم.در حال حاضر از بازيكنانى كه با آنها همبازى بودم ۵ ، ۶ نفرشان در تيم هستند اما پرسپوليس هميشه پرسپوليس است. من با آقاى پيروانى در پرسپوليس و تيم ملى همبازى بودم. به هر حال دوستانم در پرسپوليس هستند و قرار است يك هفته در تهران باشم و اگر تمرين نمى كردم بد مى شد. به همين دليل به تمرين پرسپوليس رفتم. جو تيم خيلى خوب است و همه بازيكنان باانگيزه كار مى كنند. وقتى از بيرون، تيم و بازى هايش را مى ديدم، فكر نمى كردم قهرمان شود اما الان كه بين بچه ها قرار گرفته ام مطمئن هستم مى توانند قهرمانى فصل قبل را تكرار كنند. قهرمانى امسال بين استقلال و پرسپوليس است و ۶۰ درصد احتمال قهرمان شدن پرسپوليس وجود دارد. اميدوارم آنها نتايج خوبى بگيرند و تيم خوبى براى بازى هايى كه در آسيا دارند بسازند.
• دوست نداشتى براى پرسپوليس در آسيا بازى كنى؟
- من كه از خدا مى خواهم اما امكان پذير نيست. من با عجمان قرارداد دارم و اين تيم به هيچ عنوان اجازه نمى دهد.
• چرا لژيونرهاى اماراتى ما امسال خوب كار نكرده اند؟
- چنين چيزى نيست. وقتى لژيونرهاى ما در امارات گل مى زنند همه مى گويند ليگ امارات ضعيف و سطح پايين است. وقتى گل نمى زنند مى گويند بازيكنان ما ضعيف كار كرده اند. من كارى به بقيه ندارم. در مورد خودم مى گويم كه فصل خيلى خوبى داشتم، ضمن اينكه بچه هاى ما امسال در امارات ضعيف نبوده اند.
 پنجشنبه 5 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابرار]
[مشاهده در: www.abrarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن