تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):امّتم همواره در خير و خوبى اند تا وقتى كه يكديگر را دوست بدارند، نماز را برپا دارند،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813333079




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حوادث كوتاه از كشور


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: حوادث كوتاه از كشور
مرگ 6 نفر در سوانح رانندگي

خرم آباد- خبرنگاركيهان: 6نفر در سه حادثه رانندگي در لرستان كشته شدند.

در يك حادثه رانندگي در محور خرم آباد- بروجرد، سه نفر در دم فوت شدند و راننده آمبولانس اورژانس 115 كه جنازه قربانيان را به سردخانه حمل مي كرد در بين راه دچار سانحه رانندگي شد و در نتيجه وي و سرنشين ديگر آمبولانس جان سپردند كه مجموع قربانيان اين دو حادثه به پنج نفر رسيد.

در بروجرد نيز يك راننده فاقد گواهينامه عابر 50ساله اي را زير گرفت و سبب مرگ وي شد.

سقوط مرگبار پرشيا

قم- خبرنگاركيهان: سقوط يك دستگاه پژو پرشيا از پلي در محور دليجان به سلفچگان جان يكي از سرنشينان اين خودرو را گرفت. اين خودرو پس از سقوط دچار آتش سوزي شد و بيگم يكي از چهار سرنشين خودرو به علت شدت جراحات وارده جان سپرد.

خفگي كودك 2ساله

خوراسگان- خبرنگاركيهان: بي احتياطي والدين باعث مرگ كودك 2ساله شد. حادثه زماني روي داد كه والدين اين كودك قبل از خروج از خانه به دنبال فراموشي دسته گاز بخاري را از دسترس كودك دور نكرده و در غياب آنها كودك به دليل كنجكاوي دسته گاز را باز كرده و باعث خفگي و مرگ خود شد.

راننده بي احتياط

يكي از كسبه خوراسگاني در حال پارك خودروي خود در مقابل مغازه اش بر اثر برخورد يك دستگاه خودرو به وي دچار جراحت شديد شد و در دم جان خود را از دست داد.

دو تصادف مرگبار

زنجان- خبرگزاري فارس: يك دستگاه خودرو پژو در محور زنجان- قزوين به علت ناتواني راننده در كنترل وسيله نقليه واژگون و در نتيجه راننده خودرو به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و سرنشين آن نيز مجروح شد.

همچنين يك دستگاه خودرو سواري پيكان نيز در كيلومتر 74 محور زنجان- قزوين به علت عدم توانايي راننده در كنترل وسيله نقليه ناشي از خواب آلودگي و خستگي واژگون و در نتيجه راننده خودرو به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.
 پنجشنبه 5 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 170]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن