تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توكّل كردن (به خدا) بعد از به كار بردن عقل، خود موعظه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820426036




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس جمهوري روسيه: از تمامي ابزارهاي براي تامين منافع روسيه استفاده مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رييس جمهوري روسيه: از تمامي ابزارهاي براي تامين منافع روسيه استفاده مي شود
مسكو- " دميتري مدوديف " رييس جمهوري روسيه چهارشنبه شب در مصاحبه تلويزيوني اعلام كرد ، كه كشورش از تمامي ابزارهاي ممكن براي حفظ و تامين منافع خود استفاده خواهد كرد.


به گزارش ايرنا از مسكو ، مدوديف در مصاحبه با شبكه هاي تلويزيوني اين كشور با تشريح سياست خارجي روسيه گفت، منافع روسيه در صحنه جهاني ايجاب مي كند تا از تمامي ابزارهاي ممكن از جمله ، عنصر نظامي استفاده شود.
وي افزود، درمقطع كنوني برخي ها تلاش مي كنند تا روسيه را در صحنه بين المللي در انزوا قرار دهند اما قدرت روسيه اجازه چنين اقدامي را به مخالفان اين كشور نمي دهد.
رييس جمهوري روسيه با اشاره به اينكه تروريسم و جنايات سازمان يافته از جمله تهديدات بين المللي محسوب مي شوند، گفت ، كشورش آماده است تا در برا بر اين تهديدات در صورت لزوم پاسخ سختي بدهد چرا كه درغير اين صورت قادر نخواهد بود ، از استتقلال و حق حاكميت دولت روسيه دفاع كند.
مدوديف توسعه ناتو به شرق را يك تهديد امنيتي براي مرزهاي اين كشور دانست و گفت ، موضع روسيه در مخالفت با اين اقدامات ناتو، بدون تغيير خواهد بود.
رهبر كرملين حمله گرجستان به اوستياي جنوبي را غم انگيز ترين حادثه امسال خواند و گفت ، جنگ پنج روزه گرجستان با روسيه بر سر اين منطقه نيز يك اقدام نظامي بي ثمر و توام با شكست و ناكامي براي تفليس بود زيرا در اين تهاجم پاسخ قاطع روسيه و قدرت اسلحه روسي بخوبي به متخاصم نشان داده شود.
رييس جمهوري روسيه در بخشي ديگر از اين مصاحبه تلويزيوني كه به مدت بيش از يكساعت بطول انجاميد به بيان ديدگاه خود در باره بحران مالي جهاني پرداخت و افزود، اين بحران تمام كشورهاي جهان را در بر گرفته و شرايط دشواري را پديد آورده است، ولي روسيه براي مقابله با آن آماده بود و توانست با استفاده از ذخاير ارزي و طلا خود ديوار محكم امنيتي خوبي براي اقتصاد روسيه ايجاد كند و از پيدايش شرايط و اوضاع وخيم اقتصادي در كشور جلوگيري بعمل آورد.
مدوديف فقدان ساختار مناسب اقتصادي در امريكا و برخي ديگر از كشورهاي جهان را از علل بروز اين بحران در جهان دانست.
وي احتمال عدم بازپرداخت بدهي هاي اين كشور و بي ارزش شدن واحد پول ملي روسيه " روبل" را رد كرد و گفت دولت موظف است تا از منافع ملي و دستآورهاي اقتصادي و اجتماعي در اين كشورحراست و حفاظت كند.
وي در اين برنامه با اشاره به بدهي گازي بيش از دو ميليارد دلاري اوكراين به روسيه ، از اين كشور خواست تا نسبت به تسويه حساب بدهي خود اقدام كند و هشدار داد درصورت عدم پرداخت بدهي ، از اوايل سال آينده ميلادي صادرات گاز روسيه به اوكراين قطع مي شود.
رييس جمهوري روسيه ادامه اجراي برنامه اصلاحات در ساختار ارتش اين كشور را مورد تاكيد قرار داد و گفت تلاش مي شود تا چهره جديد و نيرومندتري از نيروهاي مسلح ارتش روسيه ارايه شود .
اروپام / 2240** 1773**1501
 پنجشنبه 5 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن