تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترين [مرتبه] ايمان آن است كه بدانى هركجا باشى خدا با تو است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816299732




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: اخبار كوتاه
صندوق بين المللي پول پيش بيني كرد:
ذخاير ارزي 100 ميليارد دلاري ايران تا پايان سال 87
صندوق بين المللي پول حجم ذخاير ارزي ايران را تا پايان سال 87 بيش از 100 ميليارد دلار پيش بيني كرده است.صندوق بين المللي پول در تازه ترين گزارش خود اعلام كرد، حجم ذخاير ارزي ايران طي سه سال اخير بيش از دو برابر افزايش يافته است. بنابراين گزارش، ذخاير ارزي ايران كه در پايان سال 84 بيش از 46/8 ميليارد دلار بوده است، با رشد 40 درصدي به 65/5 ميليارد دلار در پايان سال 85 رسيده است. اين گزارش حاكي است: ذخاير ارزي ايران در پايان سال 86 با بيش از 24 درصد افزايش به 81/7 ميليارد دلار رسيد و پيش بيني مي شود اين رقم با رشد 22 درصدي در پايان سال 87 به 100 ميليارد و 200 ميليون دلار افزايش يابد.

آغاز به كار موسسه اعتبارسنجي در چند بانك
مشكل صادركنندگان تنها از سوي شركت هاي بيمه حل نمي شود و شركت هاي تضمين صادرات و سرمايه گذاري نقش مهم تري را ايفا مي كنند. حميد پورمحمدي - معاون بانك و بيمه و شركت هاي دولتي وزارت امور اقتصادي و دارايي - با بيان اينكه براي گسترش صادرات بايد نظام بانكي را از طريق افزايش سرمايه و ساير روش ها تقويت كرد گفت: خوشبختانه از سوي دولت لايحه مالي براي افزايش سرمايه بانك ها و پرداخت بدهي دولت به بانك ها تقديم مجلس شوراي اسلامي شد كه اين مساله كمك بسيار زيادي را به نظام بانكي كشور مي كند. وي به استفاده از ابزارها و شيوه هاي نوين مالي براي تصحيح در امر توليد و صادرات و همچنين به حداقل رساندن نظام بروكراسي با مواردي مانند رتبه بندي و اعتبارسنجي مشتريان اشاره كرد و افزود: همه اين كارها توسط وزارت امور اقتصادي و دارايي و با مشاركت همه بانك هاي دولتي و خصوصي تشكيل و بزودي فعاليت خود را شروع مي كنند.

كرد زنگنه:
توقف عرضه سهام دولتي صحت ندارد
رئيس سازمان خصوصي سازي توقف واگذاري سهام شركت هاي دولتي را تكذيب كرد و از عرضه قطعي 5 درصد از سهام بانك ملت در دي ماه خبر داد.غلامرضا حيدري كردزنگنه در رابطه با وضعيت عرضه يا عدم عرضه سهام شركت هاي دولتي تاكيد كرد: توقف واگذاري سهام شركت هاي دولتي را تكذيب مي كنم چرا كه اجراي اصل 44 از فرامين مهم مقام معظم رهبري است كه بايد انجام شود. وي ادامه داد: واگذاري شركت هاي دولتي از طريق بورس و مزايده به مانند گذشته در حال انجام بوده و خواهد بود. كردزنگنه با بيان اينكه سازمان خصوصي سازي متولي عرضه سهام شركت هاي دولتي و اجراي اصل 44 است خاطرنشان كرد: نه تنها واگذاري ها متوقف نشده و نمي شود بلكه در دي ماه 5 درصد از سهام بانك ملت به طور قطع در بورس عرضه خواهد شد. وي در پاسخ به اين سوال كه با اين اوصاف چگونه خبر توقف عرضه سهام شركت هاي دولتي منتشر شده اظهار داشت: آن مقامي كه خبر توقف واگذاري ها را اعلام كرده اصلا در نشست مسئولان با رئيس جمهور نبوده و به نظر مي رسد كه عقيده شخصي خود را بيان كرده است. كردزنگنه در خاتمه گفت: مطابق برنامه هاي قبلي روند عرضه سهام شركت ها در بورس يا خارج از بورس طي هفته هاي آينده پيگيري خواهد شد و هيچ مانعي براي اين برنامه وجود ندارد.

بانك جهاني اعلام كرد:
سهم 4درصدي مواد غذايي در سبد واردات ايران
بانك جهاني سهم مواد غذايي در سبد واردات ايران طي دو سال گذشته را 4/3 درصد اعلام كرد.بانك جهاني در اين گزارش با اعلام اينكه مواد غذايي طي دو سال گذشته يعني 2006 و 2007 سهم كوچكي را در سبد واردات كشور به خود اختصاص داده است، اين رقم را 4/3 درصد اعلام كرده است. اين گزارش با اعلام اينكه واردات به ايران طي اين دو سال كمتر از 100 هزار ميليارد تومان بوده است، حجم واردات مواد غذايي به كشور را طي اين مدت 4300 ميليارد تومان اعلام كرده است. بانك جهاني اضافه كرد: سهم كوچك مواد غذايي در واردات به ايران در حالي است كه طي سال 2007 ميلادي انرژي سهم 15درصدي و كالاهاي سرمايه اي سهم 41 درصدي را به خود اختصاص داده است.

فعال شدن سرويس " ام ام اس " مشتركان همراه اول ازامروز
مديرعامل شركت ارتباطات سيار ايران گفت: سرويس پيام چند رسانه اي (mms) در استان تهران و 10 مركز استان ديگر كشور، از فردا براي مشتركان فعال و قابل استفاده خواهد بود.وحيد صدوقي اظهار داشت: مشتركان سيم كارت دائمي در استان تهران و 10 مركز ديگر كشور شامل ( مشهد، شيراز، سمنان، قزوين، زنجان، اردبيل، همدان، گرگان، رشت و سنندج ) و دارندگان سيم كارت 150 هزار توماني (0910) كه سرويس اينترنت تلفن همراه خود را فعال كرده اند، مي تواند سرويس پيام چندرسانه اي خود را فعال و از آن استفاده كند. وي درباره هزينه استفاده از اين سرويس نيز گفت: مشتركان مي توانند پيام هاي خود را با ظرفيت هاي 50 و 100 كيلوبايت ارسال كنند كه سقف تعرفه پيام 50 كيلوبايتي 500 ريال و هزينه ارسال پيام 100 كيلوبايتي يك هزار ريال است.

حضور بانك اقتصادنوين در ششمين كنفرانس بين المللي مديريت
بانك اقتصادنوين به عنوان تنها عضو شبكه بانكي كشور در ششمين كنفرانس بين المللي مديريت حضور يافت.به گزارش روابط عمومي بانك اقتصادنوين، اين كنفرانس توسط دانشكده مديريت دانشگاه صنعتي شريف، با همكاري ساير مراكز علمي و دانشگاهي طي روزهاي 30 آذر ماه تا 2 دي ماه با حضور يكهزار و 800 نفر از مديران اجرايي و صاحبنظران رشته مديريت بر گزار شد.فراهم كردن زمينه تعامل و ارايه نتايج تحقيقات دانش پژوهان رشته مديريت به منظور گسترش و تعميق فعاليتهاي تحقيقاتي و بومي كردن دانش مديريت، فراهم كردن زمينه تعامل مديران و پژوهشگران به منظور ارتقاي كاربرد دانش مديريت در سطح بنگاه هاي اقتصادي و مفهوم سازي تجارب مديريتي و زمينه سازي براي تعامل سياستگذاران، مديران و پژوهشگران به منظور ارتقاي كاربرد دانش مديريت در سطح كلان و تقويت فرايند بازخورد از آثار و چالشهاي منبعث از سياستهاي كلان در سطح بنگاه و سازمان هاي عمومي اهداف اصلي برگزاري اين كنفرانس است.علاوه بر اين، مديريت كيفيت، رهبري و رفتار سازماني، مديريت توليد، مديريت مالي، مديريت دانش و اطلاعات، استراتژي و رقابت، مديريت منابع انساني، مديريت تكنولوژي، تحقيق و توسعه، مديريت بازار حكمراني، اخلاق و مسئوليت اجتماعي و مديريت عمومي محورهاي تخصصي كنفرانس بين المللي مديريت بود.ششمين كنفرانس بين المللي مديريت طي روزهاي 30 آذر تا 2 دي ماه سال جاري در محل سالن همايش هاي رازي برگزار شد.

حمايت بانك ملي از برگزيدگان جشنواره جوان خوارزمي
دهمين دوره جشنواره جوان خوارزمي و اولين دوره مسابقات ملي روباتيك با حضور مسئولان آموزش و پرورش و اساتيد دانشگاه و جمعي از دانش آموزان منتخب استان تهران در تالار فرهنگ برگزار شد.دراين جشنواره يزداني رئيس آموزش و پرورش شهر تهران طي سخناني گفت: نقش آفريني جوان خلاق و مبتكر و تاثير او در رشد و توسعه پايدار جامعه و ساير آرمان هاي اجتماعي وي بركسي پوشيده نيست. از سوي ديگر، دگرگوني هاي شگرف و عظيمي كه به دليل رشد فزاينده دانش و فناوري هاي نوين ايجاد شده، ما را بر آن مي دارد تا با نگاه تازه اي به نسل جوان، پرسشگر و خواهان يادگيري بنگريم. بانك ملي ايران نيز در اين جشنواره به منظور حمايت از برگزيدگان و انديشمندان جوان جامعه و همچنين تجليل از تلاش هاي اين عزيزان تعداد 200 عدد كارت هديه،هر يك به ارزش 200/000 ريال اهدا» كرد.

هزار سهم بانك پاسارگاد به فوتساليها و فوتباليستها رسيد
بانك پاسارگاد ازتيم ملي فوتسال بزرگسالان و تيم فوتبال نوجوانان قدرداني كرد.به گزارش بينا،مدير عامل بانك پاسارگاد با بيان رويكرد بانك پاسارگاد در جهت ورود به عرصه هاي فرهنگي و حمايت از جايگاه ورزش از اعضاي تيم هاي فوتسال بزرگسالان و فوتبال نوجوانان كشور تقدير به عمل آورد . مجيد قاسمي در مراسم تقدير از تيم ملي فوتسال بزرگسالان و تيم فوتبال نوجوانان به اهميت جايگاه امور فرهنگي بالاخص ورزش در بانك پاسارگاد اشاره كرد و افزود: بانك پاسارگاد با يك نگاه فرهنگي درصدد تقويت جايگاه ورزش و امور فرهنگي است و به هنر، هنرمندان، دانش آموختگان برتر دانشگاهي و نفرات برتر كنكور اهميت خاصي مي دهد.قاسمي با بيان اينكه اين حق فوتساليست ها بود تا در مسابقات جهاني فوتسال به مقام نخست دست يابند گفت باعث افتخار من است كه اين عزيزان سهامدار بانك پاسارگاد باشند .وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به فعاليت هاي بانك پاسارگاد گفت : با وجودي كه تنها سه سال است بانك پاسارگاد به شبكه بانكي كشور پيوسته است، اما در آخرين رتبه بندي اعلامي توسط مجله بنكر اين بانك در دو شاخص از جمله بازگشت سرمايه نسبت به دارايي سرآمد نظام بانكي اعلام شده است .از ديگر حاضرين مراسم قدرداني از ورزشكاران كفاشيان، رييس فدراسيون فوتبال ايران بود.وي با بيان اينكه بحث اقتصادي و كار حرفه اي يكي از ابزارهاي اقتصادي بانك است گفت فوتبال حرفه اي در تمام دنيا يكي از اركان مهم اقتصادي است.در پايان اين مراسم به هريك از اعضا و كادر فني تيم هاي فوتبال نوجوانان و فوتسال بزرگسالان كشور 16 هزار سهم از سهام بانك پاسارگاد به ارزش 5.2 ميليون تومان اعطا شد.لازم به ذكر است بانك پاسارگاد در ماههاي گذشته نيز اعضاي تيم كوهنوردي صعود كننده به قله بردپيك را تحت حمايت خود قرار داده بود .

مدير عامل بانك سپه خبر داد:
استقبال بي نظير مردم از گواهي سپرده بانك سپه
مدير عامل بانك سپه از استقبال گسترده مردم از گواهي سپرده يكساله اين بانك با نرخ سود علي الحساب 19 درصد خبرداد.حسنعلي قنبري در گفت و گو با پايگاه اطلاع رساني بانك سپه اظهار داشت: بانك سپه به عنوان اولين بانك دولتي صادر كننده گواهي سپرده با نرخ 19 درصد محسوب مي شود. وي در ادامه با اشاره به ويژگيهاي اين گواهي اظهار داشت: گواهي سپرده ويژه سرمايه گذاري عام بانك سپه با نرخ سود علي الحساب 19 درصد يكساله معاف از ماليات، بي نام و قابل انتقال به غيره مي باشد.
 چهارشنبه 4 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 180]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن