تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  بنر تستی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816746078




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

روي خط حادثه


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: روي خط حادثه
مرگ 319 نفر بر اثر مسموميت با گاز مونوكسيد كربن
رئيس سازمان پزشكي قانوني كشور گفت: از ابتداي سال جاري تا پايان آبان 319 نفر در كل كشور بر اثر مسموميت با گاز CO جان خود را از دست دادند كه از اين تعداد 92 نفر زن و 227نفر مرد بودند. دكتر محمد حسن عابدي با اشاره به رشد 5/6 درصدي مرگ و ميرناشي از مسموميت با گاز CO در سال جاري افزود: ميزان مرگ و مير ناشي از مسموميت با گاز CO در 8 ماهه امسال در مقايسه با مدت مشابه سال قبل 5/6 درصد افزياش يافته است كه اميدواريم با افزايش سطح آگاهي هاي مردم شاهد كاهش رشد اين نوع مرگ و مير باشيم.رئيس سازمان پزشكي قانوني كشور افزود: بر اساس آمارهاي موجود بيشترين رقم مسموميت با گاز CO در 8 ماهه سال جاري به ترتيب مربوط به استانهاي تهران، آذربايجان شرقي، خراسان رضوي، لرستان و كرمان بوده است.وي يادآور شد: در نيمه اول سال گذشته ميزان مرگ و مير ناشي از مسموميت با گاز CO در مقايسه با مدت مشابه سال قبل از آن 17 درصد كاهش داشت اما به دليل بحران جوي و سرد شدن ناگهاني هوا در دي ماه سال86 مرگ و مير ناشي از مسموميت با گاز CO در نميه دوم سال گذشته 5/2 درصد افزايش يافت.رئيس سازمان پزشكي قانوني كشور تصريح كرد: در سال گذشته 1024 نفر براثرمسموميت با گاز CO در كل كشور فوت كردند كه بخش قابل توجهي از اين مرگ و ميرها به نيمه دوم سال مربوط مي شود.

بازارچه لوازم خانگي سوخت
آتش سوزي در يك فروشگاه لوازم خانگي كه شب گذشته رخ داد خسارت مالي فراواني بر جا گذاشت.اين فروشگاه در يك ساختمان 3 طبقه قرار داشت كه از پشت آن به عنوان انبار كالاهاي لوازم خانگي استفاده مي شد و همواره مملو از كالا و وسايل بود.با بروز آتش سوزي در اين فروشگاه و اطلاع آن به ستاد فرماندهي، آتش نشانان ايستگاه 9 بي درنگ راهي محل آتش سوزي در شهر ري، خيابان 24 متري شدند.به گفته محمد مهبان فرمانده ايستگاه 9 اين آتش سوزي بدليل استفاده نامناسب از فيوز برق معيوب و كشيدن بار اضافي از آن ايجاد شده است.وي گفت: آتش نشانان با بهره گيري از چند رشته لوله آب پر فشار آتش نشاني و استفاده از دستگاه تنفسي به كانون آتش سوزي حمله كردند و با تلاش بي وقفه موفق شدند آتش سوزي را مهار و آن را كاملا خاموش كنند.اين فرمانده آتش نشاني افزود: اين حادثه خوشبختانه هيچ تلفات و خسارت جاني نداشت.

شليك پدر به زندگي پسر معتاد
مرد 58 ساله اي كه فرزند 25 ساله خود را به واسطه اعتياد فرزندش به قتل رسانده بود روانه دادگاه عمومي جزايي شد.شامگاه 12 اسفند سال 1383 ماموران كلانتري 159 بي سيم از وقوع يك فقره قتل در محدوده اين كلانتري با خبر شدند. ماموران با حضور صحنه دريافتند مرد جوان 25 ساله اي به نام اميد بر اثر اصابت يك گلوله به سرش در پاركينگ خانه محل سكونتش به قتل رسيده است. با آغاز تحقيقات مشخص شد خواهر و مادر اين مرد جوان مدعي اند پدر اين فرد به وي شليك كرده و سپس از محل متواري شده است. تحقيقات براي دستگيري پدر مقتول به نام حسن 58 ساله آغاز شد تا اينكه در اسفند سال 86 اين فرد در يكي از شهرستان هاي غرب كشور دستگير شد. حسن با آغاز بازجويي ها به ارتكاب قتل اعتراف كرد و مدعي شد اميد فرزندش معتاد بوده و به همين دليل وي را به قتل رسانده است.

هزار شاكي در پرونده كلاهبرداري 5 ميلياردي
فرار كلاهبردار حرفه اي به تهران كه با فريب حدود يك هزار نفر از شهروندان استان لرستان، پنج ميليارد تومان با وعده تحويل خودرو اخاذي كرده بود، ناكام ماند و تعقيب طولاني كارآگاهان پليس آگاهي باعث شناسايي و دستگيري متهم اين پرونده بزرگ شد. از مدتي قبل كارآگاهان مركز عمليات ويژه پليس آگاهي درگير رسيدگي به پرونده چند فقره كلاهبرداري بودند كه به مرور زمان و با توجه به پيچيدگي برخي از آن ها مشخص شد، موضوع فراتر از پرونده هاي عادي كلاهبرداري است. با توجه به اظهارات چند شهروند از خرم آباد مشخص شد، فردي كه خود را صاحب چند شركت بزرگ تجاري و خدماتي معرفي كرده بود، با وعده تحويل خودروهاي عموما مدل بالا مبالغ هنگفتي را از شاكيان گرفته و در نهايت پس از چند ماه متواري شد. كلاهبردار براي جلب اعتماد افراد، پس از دريافت مبالغ از طريق برخي واسطه ها به صورت مداوم و به بهانه هاي مختلف با شاكيان تماس گرفته به آن ها اطمينان مي داده كه مراحل مختلف اداري كار در حال انجام است، به اين ترتيب نقشه متهم بدون اين كه شك شاكيان را برانگيزد، تا زمان متواري شدن او پيش رفت. كارآگاهان با توجه به شيوه متهم فراري در فريب دادن افراد حدس مي زدند، تعداد كلاهبرداري هاي او بايد بسيار بيشتر از تعداد شاكياني باشد كه به پليس مراجعه كرده اند، با گزارش موضوع به ادارات پليس آگاهي سراسر استان و استان هاي همجوار و پس از بررسي هاي مختلف متوجه شدند كه مطابق انتظار دامنه كلاهبرداري هاي او بسيار بالاتر از تصورات اوليه بوده است، اما به دليل اين كه وي در وعده هاي خود تحويل خودروها را طول داده و مرتبا با متقاضيان در تماس بود، بسياري از مالباختگان هنوز از جريان اطلاع نداشته و در انتظار رسيدن به خودروهاي ثبت نام كرده بودند. به اين ترتيب تحقيقات تخصصي آغاز و با توجه به حرفه اي بودن شگرد متهم تحت تعقيب اكيپ ويژه اي از كارآگاهان پليس با صرف چند شبانه روز وقت در كنار انجام عمليات چهره نگاري به كنترل افرادي پرداختند كه گمان مي رفت، با متهم در ارتباط بيشتري بودند. در نهايت با توجه به اطلاعات افراد مالباخته و پيگيري هاي مستمر هويت متهم به نام «ع- د» براي كارآگاهان پليس آشكار، اما تلاش فراوان براي شناسايي محل اختفا و دستگيري متهم با فاش شدن فرار او از استان لرستان وارد فاز تازه اي شد. متهم كه مي دانست پس از بالا گرفتن دامنه فعاليتش به زودي پليس را در تعقيب خود خواهد ديد براي انتقال وجوه اخاذي شده به بانك هاي ديگر و احتمالا خارج از كشور، از استان لرستان خارج و كارآگاهان با علم به اين موضوع پس از كنترل برخي دوستان و اقوام متهم كه شناسايي شده بودند، متوجه شدند مقصد كلاهبردار فراري تهران بوده است. با اعزام كارآگاهان به تهران تحقيقات اوليه براي دستگيري متهم آغاز اما مشخص شد كه متهم در هيچ كدام از آدرس هايي كه از قبل احتمال مي رفت، حضور ندارد و به محل نامعلومي گريخته است. در اين مرحله با تشكيل چند اكيپ ويژه و با وجود سختي فراوان موفق به شناسايي دوستان متهم در تهران شدند و پس از چند روز تعقيب و مراقبت شبانه روزي و بي وقفه محل اختفاي كلاهبردار شناسايي و وي در حالي كه از حضور كارآگاهان پليس در محلي كه گمان شناخته شدن آن نمي رفت غافلگير شده بود، سرانجام به دام افتاد. به گزارش اداره اجتماعي پليس آگاهي ناجا،متهم در بازجويي ها به حدود يك هزار فقره كلاهبرداري اعتراف و اعلام كرد كه از اين طريق پنج ميليارد تومان از شهروندان نقاط مختلف اخاذي كرده است.

اعتراف سارقان به 500 فقره كيف قاپي
اعضاي باند بزرگ سرقت و كيف قاپي در نخستين بازجويي ها به ارتكاب بيش از 500 فقره سرقت اعتراف كردند.از ابتداي سال 82 ماموران پليس شهر تهران طي مراجعه شهروندان از وقوع يك سري كيف قاپي در سطح شهر تهران با خبر شدند. ماموران با بررسي اظهارات شاكيان دريافتند يك باند بسيار قوي دست به كيف قاپي زده به گونه اي كه به علت وسعت اين باند امكان شناسايي مجرمان وجود ندارد. تحقيقات آغاز شد تا اين كه در آذر سال جاري ماموران به يك كيف قاپ مظنون شده و وي را دستگير كردند. اين فرد در بازجويي ها تنها به ارتكاب 20 فقره سرقت و كيف قاپي اعتراف كرد اما با گذشت تحقيقات مشخص شد اين فرد يكي از همان اعضاي باند بزرگ كيف قاپي در سطح شهر است. اين فرد سرانجام همدستان خود را معرفي كرده و با يك عمليات گسترده پليسي ماموران موفق شدند 9 نفر اعضاي اين باند را دستگير كنند. در اين ميان 8 مرد و يك زن دست به سرقت و كيف قاپي زده و با تعويض نفرات خود در ميان گروه هاي شركت كننده در سرقت تا زمان دستگيري از سوي پليس شناسايي نشده بودند. از خانه محل اختفاي اين افراد ميزان 11 كيلوگرم مواد مخدر كشف و ضبط شد كه اين افراد در بازجويي مدعي شدند در كنار سرقت و كيف قاپي دست به خريد و فروش مواد مخدر نيز زده اند. اين افراد تاكنون به ارتكاب 500 فقره كيف قاپي اعتراف كردند اما هنوز خريداران مال مسروقه را معرفي نكرده اند.
 چهارشنبه 4 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن