تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مومن همانند دو کفه ترازوست. هرگاه به ایمانش افزوده گردد، به بلایش نیز افزوده می ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813074580




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدير سازمان ملي جوانان مازندران:بنياد نخبگان، فرهيختگان را از سردرگمي بيرون مي‌آورد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدير سازمان ملي جوانان مازندران:بنياد نخبگان، فرهيختگان را از سردرگمي بيرون مي‌آورد
خبرگزاري فارس: مدير سازمان ملي جوانان استان مازندران گفت: براي ارائه خدمات مطلوب به فرهيختگان با ايجاد بنياد نخبگان اين اقشار از سردرگمي بيرون مي‌آيند.


به گزارش خبرگزاري فارس از ساري، عباد اسدي بعدازظهر امروز در همايش تجليل از نخبگان برتر استان اظهار داشت: هم‌اكنون در عصر ارتباطات زندگي مي‌كنيم، از دهكده جهاني بيرون آمده و در خانه شيشه‌اي قرار گرفته‌ايم.
وي افزود: جهان در تسخير بشر قرار گرفته، ارتباطات تنگاتنگ از دورترين نقطه باعث شد تا براي تخيل جوانان برنامه‌ريزي از پيش تعيين شده انجام شود.
اسدي با اشاره به اينكه تخيلات جوانان بايد بر مبناي اصول ديني شكل گيرد گفت: مسئولان بايد براي شكوفايي خلاقيت جوانان بر پايه اصول ديني فرهنگسازي كرده و فضاي مناسب براي ارائه خدمات را فراهم سازند.
مدير سازمان ملي جوانان مازندران تصريح كرد: به‌ عنوان حامي جوانان استان فضايي را ايجاد شد تا آن‌ها ما را پشتوانه خود بدانند.
وي ادامه داد: سازمان ملي جوانان متولي نخبگان نيست ولي در كنار آنها ستاد ساماندهي امور جوانان را به عهده گرفته است.
اسدي اظهار داشت: ايجاد بنياد نخبگان در دولت نهم جدي گرفته شد ولي براي محقق شدن كارهاي اجرايي نيازمند حمايت مسئولان ارشد استاني است.
وي از مسئول ارشد استان خواستار شد تا با ايجاد فضاي مناسب و حمايت همه جانبه دولتمردان، تدابيري انديشيده شود كه جوانان در اعزام به خارج براي ارائه اختراعات بدون هيچ ايرادي انجام شود.
مدير سازمان ملي جوانان مازندران صندوق مهر رضا را يكي از مهم‌ترين تسهيلات دولت نهم عنوان كرد.
استاندار مازندران در اين مراسم نيز گفت: بزرگ‌ترين سرمايه يك كشور و استان جوانان هستند و اين اقشار مي‌توانند براي توسعه استان و آمايش سرزمين ارائه طرح كنند.
سيد محمد كريمي افزود: براي توسعه استان شش محور را تدارك ديده كه شامل بهره‌برداري از انرژي درياي خزر، مهار آب‌هاي سطحي، ايجاد شبكه‌هاي مواصلاتي، صنعت و معدن، كشاورزي و گردشگري مي‌شود.
وي تصريح كرد: سرگرداني فرهيختگان خود يك چالش محسوب شده و سازمان ملي جوانان با همين تشكيلات فعلي ساماندهي اين اقشار را به عهده بگيرند.
استاندار مازندران اظهار داشت: مشكل جوانان به‌ خصوص نخبگان استان در جلسه شوراي اداري مطرح و در كارگروه‌ها مورد بررسي قرار مي گيرد.
انتهاي پيام/ش20
 چهارشنبه 4 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن