تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نصيحت كردن در حضور ديگران، خُرد كردن شخصيت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821334573




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

انعقاد تفاهمنامه هاي مختلف موجب اشتغالزايي 20 درصدي فارغ التحصيلان مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: انعقاد تفاهمنامه هاي مختلف موجب اشتغالزايي 20 درصدي فارغ التحصيلان مي شود
ساري - خبرگزاري مهر : رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد قائم شهر با تاكيد بر افزايش روابط بين دانشگاه و صنعت گفت: دانشگاهها با ايجاد تفاهم نامه هاي مختلف در استان موجب اشتغال 20 درصد از فارغ التحصيلان اين واحد در سال مي شود.

ه گزارش خبرنگار مهر در قائم شهر ، ابراهيم حلاجيان در حاشيه برگزاري جشن فارغ التحصيلان دانشگاه آزاد اسلامي واحد قائم شهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامي واحد قائم شهر حدود 25 تفاهم نامه با حوزه هاي مختلف اشتغالزايي از جمله بخش هاي اقتصادي ،خدماتي ،صنعتي و دستگاه هاي اجرايي منعقد كرده است كه موجب اشتغالزايي 20 درصد از فارغ التحصيلان خود در هر سال مي شود.

وي به فعاليت دفتر ارتباط دانشگاه با صنعت در اين واحد اشاره كرد و يادآور شد: ايجاد تفاهم نامه با حوزه هاي اشتغال و كار و فراهم كردن زمينه حضور دانشجويان در واحد هاي صنعتي بصورت كاروزي در جذب آنان در بازار كار موثر است.

حلاجيان در خصوص افزايش اين ميزان اشتغالزايي گفت‌: طبق برنامه پنج ساله چهارم دانشگاه آزاد ،با ايجاد بنگاه هاي اقتصادي ، تعاوني هاي دانشجويان و فارغ التحصيلان ،تحكيم روابط با صنعت و افزايش تفاهم نامه ها اين ميزان اشتغالزايي در واحد قائم شهر به 40 درصد خواهد رسيد.

اين استاد دانشگاه با بيان اينكه دانشجويان در مدت تحصيل بايد در فراگيري هرچه بهتر دروس خود تلاش كنند ،در خصوص تاثير خود دانشجويان در اشتغال خويش بعد از فارغ التحصيلي اظهار كرد: فارغ التحصيلان به ميزان مهارت ،دانش و تجربه اي كه در طول دوران تحصيل كسب مي كنند ،مي توانند در جامعه در زمينه اشتغال كارآفريني كرده و دوستان خود را نيز مشغول به كار كنند.

وي افزود: برقراري ارتباط مناسب با بخش هاي حقوقي و حقيقي جامعه در دوران دانشجويي مي تواند تاثير بسزايي در اشتغال دانشجويان بعد از فارغ التحصيلي داشته باشد.

حلاجيان كيفيت دانشگاه را در آموزش و پرورش دانشجويان در اشتغال آنان تاثير گذار دانست و تصريح كرد:‌ دانشگاه آزاد اسلامي واحد قائم شهر با افزايش كيفيت علمي و تمرين هايي كه به دانشجويان براي پيوستن به جامعه مي دهد ،اميدوار است فارغ التحصيلان حضور موفقي در جامعه داشته باشند.

به گفته وي ، دانش آموختگان با برنامه ريزي و اقدامات مناسب و خود اشتغالي بايد نسبت به ايجاد شغل براي افراد ديگر جامعه نيز تلاش كنند.
 چهارشنبه 4 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 159]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن