تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چيزى از حقّ برادر مسلمان خود را نگه دارد [و به او ندهد]، خداوند، بركت روزى ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813111714




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرمانده نيروي انتظامي تهران بزرگ:8 هزار هيات مذهبي در تهران فعاليت مي كنندكميته اي براي ساماندهي ايستگاه هاي صلواتي تشكيل شده است


واضح آرشیو وب فارسی:حيات: فرمانده نيروي انتظامي تهران بزرگ:8 هزار هيات مذهبي در تهران فعاليت مي كنندكميته اي براي ساماندهي ايستگاه هاي صلواتي تشكيل شده است


تهران- حيات

فرمانده نيروي انتظامي تهران بزرگ گفت: هشت هزار هيات مذهبي در تهران فعال بوده كه برخي از آنها ثابت و برخي از اين هيات ها تنها در ايام ماه محرم به فعاليت مي پردازند.
به گزارش خبرنگار اجتماعي حيات، سردار عزيزالله رجب زاده صبح امروز (چهارشنبه) در نشستي با حضور خبرنگاران به بيان برنامه هاي فرماندهي انتظامي تهران در ايام ماه محرم پرداخت و افزود: در حال حاضر هشت هزار هيات مذهبي در تهران فعال بوده كه برخي از آنها ثابت و برخي از اين هيات ها تنها در ايام ماه محرم به فعاليت مي پردازند كه با همكاري پليس و هيات هاي مذهبي، دو هميار محرم براي هر هيات تعيين شده كه پس از آموزش توسط كلانتري ها به عنوان رابط پليس و هيات ها به انجام اقدامات انضباطي خواهند پرداخت.
وي ادامه داد: ستادي در شوراي شهر تشكيل شده كه در آن به كميته سازماندهي شده شامل كميته نظم ، امنيتي و امداد با مسووليت پليس تشكيل شده است.
رجب زاده تصريح كرد: همچنين يك كميته فرهنگي و تبليغات با محوريت سازمان تبليغات و يك كميته پشتيباني با محوريت معاونت اجتماعي شهرداري تشكيل شده است .
وي خاطرنشان كرد: كميته پشتيباني وظيفه انجام برنامه ريزي هاي لازم براي جايگزيني تصاوير شهداي محله در هيات هاي مذهبي به جاي شمايل منتصب به ائمه را دارد.
رييس پليس پايتخت گفت: همچنين در ايام ماه محرم اقدامات ترافيكي انجام مي شود و در محله هايي كه دسته ها تردد مي كنند محدوديت تردد براي تسهيل عبور و مرور را خواهيم داشت.
وي ادامه داد: علاوه بر اينكه ماموران راهنمايي و رانندگي در چند روز تردد دسته ها در خيابان ها براي روانسازي ترافيك حضور خواهند داشت و همياران محرم نيز با آموزش هايي كه مي دهند بخشي از بار ترافيك را رفع خواهند كرد.
رجب زاده اظهار كرد: كميته اي براي ساماندهي ايستگاه هاي صلواتي با حضور راهنمايي و رانندگي و شهرداري تشكيل شده كه اين كميته وظيفه رسيدگي به درخواست ها، ايجاد ايستگاه هاي صلواتي و تاييد مجوز براي احداث اين ايستگاه ها را دارد .
وي با اشاره به ساير ممنوعيت هاي موجود در ايام ماه محرم گفت: استفاده از آلات موسيقي ، نصب شمايل منتصب به ائمه و حمل آن ، زدن تكيه در معابري كه ايجاد راه بندان كند، راه اندازي كاروان علم كشي در سوم و هفتم شهادت امام حسين و قمه زني از جمله ممنوعيت هاي موجود در اين ايام است.
رييس پليس پايتخت تصريح كرد: پليس نمي خواهد براي عزاداران محدوديت ايجاد كند بلكه مي خواهد عزاداري ايام محرم در امنيت و آرامش برگزار شود.
پايان پيام
 چهارشنبه 4 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات]
[مشاهده در: www.hayat.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 177]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن